Media en cultuur
Fleurtje_5
30-08-2021 om 22:39
Het Brits koningshuis [titel aangepast op verzoek to]
Naast topics als “Wat vind jij een knappe bekende man?” en “Wat vind jij een lekker wijf?” of “Voor welke personages heb je een zwak?”, wil ik ook een topic openen. Nee geen topic over Harry en Meghan. Maar een topic over een sterke Queen van 95 jaar, die zich toch maar staande weet te houden, ondanks dat haar steun en toeverlaat dit jaar overleed, en ondanks dat ze telkens weer geconfronteerd word met een of ander schandaal, waar haar zoon Andrew bij betrokken is of bij moet getuigen, en dan het verdrietig Megxit en het Oprah interview. Dan de tekenfilmserie met oerdomme grappen, die gemaakt is met haar 8 jarige achterkleinzoon George ongevraagd als hoofdpersoon. En de Netflix-serie The Crown die nu haar overleden echtgenoot als stiekeme vreemdgaander gaat neerzetten.
Ik wil met dit topic vooral ook de leuke of aparte dingen van de queen (en haar naaste omgeving) benoemen.
Ik hou van haar kleurige pakjes en hoedjes. En jij?
![]()
![]()
Ysenda
19-09-2022 om 11:24
Ik vind het decolete van mw Johnson niet echt gepast, maar dat zal aan mij liggen denk ik.
Dolfje
19-09-2022 om 11:50
Maanlicht schreef op 19-09-2022 om 11:49:
Ik heb Meghan niet zien binnenkomen?
Ik ook niet maar onze koning etc ook niet. Was denk ik te laat. Biden heb ik wel binnen zien komen.
Maanlicht
19-09-2022 om 11:57
wel vreemd omdat alle kleinkinderen en aanhang tegelijk binnenkwamen … Kate kwam met Camilla en Willliam en Harry lopen achter de kist dus waar is meghan?
De beelden die wij krijgen komen vd BBC, die hebben minder interesse in de koningen v Nederland en België, maar des te meer in Meghan zou ik denken …
Liep Sarah Ferguson achter de kleinkinderen of heb ik dat verkeerd gezien?
LostJellyfish83
19-09-2022 om 11:58
Best indrukwekkend is dit, die processie met alle militairen en de doedelzakken.
Maanlicht
19-09-2022 om 11:59
ook wel raar dat harry achter de kist mag lopen en de zoon van Anne niet …of liep die er toch bij?
Poezie
19-09-2022 om 12:06
Maanlicht schreef op 19-09-2022 om 11:57:
wel vreemd omdat alle kleinkinderen en aanhang tegelijk binnenkwamen … Kate kwam met Camilla en Willliam en Harry lopen achter de kist dus waar is meghan?
De beelden die wij krijgen komen vd BBC, die hebben minder interesse in de koningen v Nederland en België, maar des te meer in Meghan zou ik denken …
Meghan loopt naast Harry
Poezie
19-09-2022 om 12:06
Maanlicht schreef op 19-09-2022 om 11:59:
ook wel raar dat harry achter de kist mag lopen en de zoon van Anne niet …of liep die er toch bij?
Harry is de zoon van de koning, de zoon van Anne niet.
SophieHowl
19-09-2022 om 12:39
De Gouverneur-Generaal van Australië heeft zaterdag met Catherine gesproken over hoe haar kinderen omgaan met het verlies.
Catherine vertelde dat Louis het moeilijk vindt om alles te begrijpen en vraagt of ze nog wel dezelfde spelletjes kunnen doen in de zomer op Balmoral.
George begint nu goed te begrijpen hoe belangrijk zijn overgrootmoeder was.
https://www.dailymail.co.uk/femail/real-life/article-11226435/Princess-Wales-reveals-son-Louis-four-struggling-understand-Queens-death.html
Ysenda
19-09-2022 om 12:42
Maanlicht schreef op 19-09-2022 om 11:49:
Ik heb Meghan niet zien binnenkomen?
dat gebeurde tijdens de processie. Ze zijn wel samen binnen gelopen, ze liepen achter William en zijn gezin. Maar niet prominent in beeld.
Ysenda
19-09-2022 om 12:43
Maanlicht schreef op 19-09-2022 om 11:57:
Meghan kwam met Sophie in 1 auto.
Camilla kwam met Kate en de kinderen.
Ysenda
19-09-2022 om 12:45
Dolfje schreef op 19-09-2022 om 11:50:
[..]
Ik ook niet maar onze koning etc ook niet. Was denk ik te laat. Biden heb ik wel binnen zien komen.
De laatste gasten kwamen binnen tijdens de processie. Hoe hoger in rang, hoe korter je hoeft te wachten.
Onze koninklijke familie staat in dat rijtje vrij hoog wegens de oude familie banden. En ze kwamen allemaal tegelijk met de bus. Biden is niet van adel dus komt wat eerder binnen.
Dolfje
19-09-2022 om 12:47
Ysenda schreef op 19-09-2022 om 12:45:
[..]
De laatste gasten kwamen binnen tijdens de processie. Hoe hoger in rang, hoe korter je hoeft te wachten.
Onze koninklijke familie staat in dat rijtje vrij hoog wegens de oude familie banden. En ze kwamen allemaal tegelijk met de bus. Biden is niet van adel dus komt wat eerder binnen.
Ah ok
Dolfje
19-09-2022 om 12:57
Willem-Alexander, Máxima en Beatrix zitten recht tegenover Charles zie ik. Aan de linkerkant van de kist naast de Koninklijke familie uit Denemarken volgens mij.
Maanlicht
19-09-2022 om 13:18
Dolfje schreef op 19-09-2022 om 12:57:
Willem-Alexander, Máxima en Beatrix zitten recht tegenover Charles zie ik. Aan de linkerkant van de kist naast de Koninklijke familie uit Denemarken volgens mij.
inderdaad een behoorlijk eervolle plaats!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.