Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Overleden in showbizz

Zag net op NOS dat Sandra Timmermans, de dochter van Gert en Hermien is overleden. 57 jaar pas. Tjeetje, en ze had al zoveel meegemaakt in dat bizarre gezin.


GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

12-07-2021 om 12:08

Ik las het ook. Verdrietig. Ik heb laatst nog met bewondering voor haar rol binnen de familie Timmerman, naar die Documentaire zitten kijken. Ik zag haar nog zoveel doen met haar leven en dan ineens dit. Ik hoop dat ze het nog heeft kunnen bijleggen met haar zusje. Harde klap voor haar directe familie en vrienden. Heel erg onverwachts dit. 

Wat jong 

vreselijk inderdaad,veels te jong

Bah, veel te jong 😔
Wel fijn dat ze in die docu nog haar verhaal heeft kunnen vertellen.

Jeetje, hier schrik ik van. Ik heb de docu ook gezien vond haar na alles wat ze meegemaakt heeft zo krachtig overkomen.

Huh, wat opeens! Pas nog die docu ook gekeken ja. Wat een ontzettend maf gezin was dat zeg.

Veel te jong. 😪

De docu heb ik niet gezien.
Toch schrik ik hiervan, ze was van mijn leeftijd.

Ik heb zelf eind vorig jaar ook een hersenbloeding gehad. 
Gelukkig ben ik er na een operatie heel goed vanaf gekomen.
Zeker nu besef ik, dat het heel anders af had kunnen lopen.

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

12-07-2021 om 20:04

ButterCup schreef op 12-07-2021 om 13:00:

Huh, wat opeens! Pas nog die docu ook gekeken ja. Wat een ontzettend maf gezin was dat zeg.

Ja, niet te geloven. Vooral Gert en die zoon. Al kon Hermien er ook wat van met haar onderonsjes met de pers. Normaal na een sterfgeval denk je bij jezelf iets in de trant "van ze zijn in elk geval weer met zijn drieën bij elkaar". In dit geval loop je wat dat betreft toch wel even vast of zo. De docu heeft mij in elk geval geraakt. Voornamelijk door Sandra. 

Macoti schreef op 12-07-2021 om 15:16:

De docu heb ik niet gezien.
Toch schrik ik hiervan, ze was van mijn leeftijd.

Ik heb zelf eind vorig jaar ook een hersenbloeding gehad.
Gelukkig ben ik er na een operatie heel goed vanaf gekomen.
Zeker nu besef ik, dat het heel anders af had kunnen lopen.

Ai. Ik snap dat het dan extra binnenkomt.

Fijn dat jij er goed vanaf gekomen bent.  

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

12-07-2021 om 20:35

Artikel van RTV oost over haar leven en hoe ze daar zelf in stond.

https://www.rtvoost.nl/nieuws/1986814/Een-rotjeugd-Zelf-vond-circuskind-Sandra-Timmerman-van-niet

Voor hen die de docu niet hebben gezien.

Wollstonecraft

Wollstonecraft

13-07-2021 om 08:50 Topicstarter

Macoti schreef op 12-07-2021 om 15:16:

De docu heb ik niet gezien.
Toch schrik ik hiervan, ze was van mijn leeftijd.

Ik heb zelf eind vorig jaar ook een hersenbloeding gehad.
Gelukkig ben ik er na een operatie heel goed vanaf gekomen.
Zeker nu besef ik, dat het heel anders af had kunnen lopen.

Jeetje, wat heftig. Goed dat je er weer goed uitgekomen bent!

Sean Lock, bekend van BBC-comedyshows zoals 8 Out of 10 Cats en Have I Got News For You (de Britse versie van Dit Was Het Nieuws), is op 58-jarige leeftijd overleden. Zijn agent laat woensdag aan bbc weten dat hij is overleden aan de gevolgen van kanker.

Bron nu.nl

schrok er net van toen ik het las. Kijk vaak concerten op YouTube en de Rolling Stones zet ik vaak op.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.