Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Onderzoekers vinden ‘drie mogelijke graven’ in zoektocht naar Tanja Groen op Strabrechtse Heide

Oh wat spannend weer, en wat hoop ik dat ze Tanja eindelijk gaan vinden!
Ik gun het haar ouders zo dat ze eindelijk écht afscheid van haar kunnen nemen. 
Ik kan de link naar het krantenartikel waar ik de ‘kop’ van geleend heb hier helaas niet plakken, misschien lukt het iemand anders?

Ja, bijzonder nieuws. Ik hoop dat haar niet weer worden teleurgesteld. Wat moet het afschuwelijk zijn om zo je dochter kwijt te raken en haar nooit meer terug te vinden. Ik krijg het er helemaal koud van als ik daaraan denk. 

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4026132/graf-tanja-groen-mogelijk-toch-ontdekt-op-strabrechtse-heide

https://nos.nl/artikel/2413472-onderzoeksteam-plekken-gevonden-waar-tanja-groen-mogelijk-begraven-ligt

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

17-01-2022 om 19:58

Ik las het ook
Het zou fantastisch zijn

ScarceKudu74

ScarceKudu74

17-01-2022 om 20:06

Het zou heel mooi zijn als ze haar nu eindelijk vinden. Ik hoop het. 

Het zou fijn zijn.

Het is een enge gedachte, maar er zijn in Nederland meer mensen die al lang zijn vermist  (en worden gemist).

MIDA

MIDA

18-01-2022 om 05:58 Topicstarter

haarklover schreef op 17-01-2022 om 21:54:

Het zou fijn zijn.

Het is een enge gedachte, maar er zijn in Nederland meer mensen die al lang zijn vermist (en worden gemist).

Ja heel erg dat er zoveel mensen vermist zijn.

Maar Tanja is toch altijd een beetje in mijn gedachten geweest, omdat ik ongeveer dezelfde leeftijd had toen ze verdween. Het is zo’n mysterie waar ze gebleven is en om de zoveel tijd komt er weer een aanwijzing en iedere keer hoop ik weer dat ze iets gaan vinden. 

haarklover schreef op 17-01-2022 om 21:54:

Het zou fijn zijn.

Het is een enge gedachte, maar er zijn in Nederland meer mensen die al lang zijn vermist (en worden gemist).

Op tv hoorde ik iets van 1500 mensen, bizar gewoon 

MIDA schreef op 18-01-2022 om 05:58:

[..]

Ja heel erg dat er zoveel mensen vermist zijn.

Maar Tanja is toch altijd een beetje in mijn gedachten geweest, omdat ik ongeveer dezelfde leeftijd had toen ze verdween. Het is zo’n mysterie waar ze gebleven is en om de zoveel tijd komt er weer een aanwijzing en iedere keer hoop ik weer dat ze iets gaan vinden.

Hier ook. Ze woonde in de buurt, werkte samen met mijn schoonzusje in een winkel in de vakanties en weekenden.  Het raakt me gewoon heel erg. Nog steeds. Hoop echt dat de ouders Tanja kunnen begraven  voor ze er zelf niet meer zijn. Het niet weten lijkt me nog het ergste.

Helaas. Weer niks. Zo erg. Steeds die valse hoop voor de ouders....

Ach wat akelig . Die arme ouders. Je gunt ze zo dat ze hun dochter in ieder geval nog terugvinden, haar kunnen begraven. Dit is zo onvoorstelbaar onmenselijk, je kind kwijt zijn zonder te weten waar het is gebleven. 

AttentiveCobra73

AttentiveCobra73

20-01-2022 om 13:34

Arme ouders

MIDA

MIDA

06-10-2022 om 22:13 Topicstarter

🤞🤞🤞 Hopelijk komt er nu dan duidelijkheid.


Onderzoek naar mogelijke rol Marc Dutroux bij verdwijning Tanja Groen

https://www.ed.nl/binnenland/onderzoek-naar-mogelijke-rol-marc-dutroux-bij-verdwijning-tanja-groen~ac4e0492

Ik las het ook en hoop dat de ouders duidelijkheid krijgen.
Het zou mij niet verbazen als MD er mee te maken heeft .

MIDA

MIDA

06-10-2022 om 23:11 Topicstarter

Roos55 schreef op 06-10-2022 om 22:21:

Ik las het ook en hoop dat de ouders duidelijkheid krijgen.
Het zou mij niet verbazen als MD er mee te maken heeft .

Maar aan de andere kant zou ik het ook verschrikkelijk vinden als blijkt dat hij ermee te maken heeft en we daar nu pas achter komen. Dat hij zolang daarover gezwegen heeft en dat de politie dat nooit eerder serieus onderzocht heeft.

Haar ouders hebben het zelf vroeger al geopperd las ik . 

Ik kom uit de regio waar Tanja vandaan komt ( en kon haar via via ) en ik heb het lang geleden ook al gedacht  dat MD er mee te maken zou hebben. Lijkt me vreselijk  voor de ouders als blijkt dat dat zo is. Ze geloven sowieso  niet  meer  dat Tanja in leven is, maar het zou fijn zijn als ze haar terugvinden  en haar alsnog te kunnen  begraven hier.
Of dat ze echt rust zal geven, ja en nee, de wetenschap dat dit monster erachter zit, lijkt me ook vreselijk. 
Ik leef met ze mee, de onzekerheid  is ook steeds moordend.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.