Media en cultuur
Beerlover
20-11-2025 om 06:53
Onderweg naar liefde
Die Human Design Coach en ...Generator die alleen een keuze voor een drankje kan maken als ze een aantal opties voorgeschoteld krijgt. En dan altijd water blijkt te drinken.
RavIvaR
20-11-2025 om 08:15
Leuk programma, ontspannen TV.
Ik ben ook wel onder de indruk van de beroepen die ik voorbij zie komen.
Vraag me soms echt af wat iemand dan werkelijk doet. En sommige personen zijn mij te zweverig.
Maar al met al leuk om te kijken. De dames die rondreizen spreken me tot nu toe wel aan.
HAHA!wait..what
20-11-2025 om 10:59
Ik vind het weer leuk! Zit me soms echt te verbazen over hoe mensen in het leven staan; even inchecken en erg lang met ogen dicht tegenover iemand zitten om te voelen of diegene binnen of buiten moet slapen
Ik vind die Joris erg vreemd en een beetje creepy. Net als Henno!
Erg de controle willen houden etc.
De dames vind ik ook heel erg leuk ja!
Vrijevlinder
20-11-2025 om 12:17
Op zich vind ik er nog niets mis mee als mensen voelen om te weten wat ze willen. Alleen, op deze manier lijkt het bijna manipulerend. En ik vind deze mannen wel erg vol van zichzelf.
Vrijevlinder
20-11-2025 om 12:19
Ik ken de namen nog niet. Maar die man die zich opwerpt als leraar, daar ren je toch snel bij weg?
Stardust
20-11-2025 om 12:22
Ik kan het woord "inchecken" niet meer HOREN!
Ik ben echt veel te rationeel voor dat soort praat. Ik heb ook vriendinnen die er helemaal "in" zitten en ik snap echt dat mensen er wat aan kunnen hebben. Bij mij wekt het toch aversie op, zeker op tv (zou ik overigens best vanaf willen).
Was ook in human design gedoken. Was wel eens eerder voorbij gekomen, maar nu zat ik toch maar een beetje op de bank. Ik ga ook zo'n hoax-cult-MLM-scam starten....
"Human Design is a pseudoscientific new age theory and practice described as a holistic self-knowledge system.[1] It combines astrology, the Chinese I Ching, Judaic Kabbalah, Vedic philosophy, and modern physics"
Pseudowetenschap zit ook wel erg in mijn allergie. Maar hoe krijg je het bij elkaar bedacht.
Wel fijne TV 
Stardust
20-11-2025 om 12:24
Vrijevlinder schreef op 20-11-2025 om 12:19:
Ik ken de namen nog niet. Maar die man die zich opwerpt als leraar, daar ren je toch snel bij weg?
Die kerel vind ik gewoon eng. Kun je alleen maar een ongezonde relatie mee aangaan, volgens mij. Henno bedoel je toch?
https://kro-ncrv.nl/onderwegnaarliefde/nieuwe-vanlifer-henno-onderweg-naar-liefde
Vrijevlinder
20-11-2025 om 17:42
Stardust schreef op 20-11-2025 om 12:24:
[..]
Die kerel vind ik gewoon eng. Kun je alleen maar een ongezonde relatie mee aangaan, volgens mij. Henno bedoel je toch?
https://kro-ncrv.nl/onderwegnaarliefde/nieuwe-vanlifer-henno-onderweg-naar-liefde
Ik denk dat het Henno is. Ik zal vanavond beter op de naam letten. Dat praat wat makkelijker. ![]()
Madamecannibale
20-11-2025 om 19:34
Stardust schreef op 20-11-2025 om 12:22:
Ik kan het woord "inchecken" niet meer HOREN!
Ik ben echt veel te rationeel voor dat soort praat. Ik heb ook vriendinnen die er helemaal "in" zitten en ik snap echt dat mensen er wat aan kunnen hebben. Bij mij wekt het toch aversie op, zeker op tv (zou ik overigens best vanaf willen).
Was ook in human design gedoken. Was wel eens eerder voorbij gekomen, maar nu zat ik toch maar een beetje op de bank. Ik ga ook zo'n hoax-cult-MLM-scam starten....
"Human Design is a pseudoscientific new age theory and practice described as a holistic self-knowledge system.[1] It combines astrology, the Chinese I Ching, Judaic Kabbalah, Vedic philosophy, and modern physics"
Pseudowetenschap zit ook wel erg in mijn allergie. Maar hoe krijg je het bij elkaar bedacht.
Wel fijne TV
Ik kreeg gelijk flashbacks. Een tijdje geleden sprak ik via een ontmoetingsapp voor jonge ouders af met iemand om naar een speeltuin te gaan met onze kinderen. In eerste instantie was het erg gezellig, totdat ze vroeg of ik human design kende. Daarna wilde ze graag mijn naam en geboortedatum zodat ze mij kon “lezen”. Ik vond haar te creepy overkomen om mijn echte geboortedatum te geven. Ze kwam daarna met een hele analyse niveau horoscoop. Ik probeerde nog een paar keer tevergeefs het onderwerp te veranderen maar helaas dit was duidelijk waar haar hart van vol was.
HAHA!wait..what
21-11-2025 om 10:33
Die handendans in de camper midden op een weg
Soms denk ik echt; waar kijk ik naar?
Maargoed.. Ik vind die Mike (geloof dat hij zo heet) ook niet zo heel leuk trouwens!
Jullie wel? Hoe hij over Mies praatte etc.
Die 2 mannen samen vind ik wel leuk samen. Of het echt een match is weet ik niet. Denk dat het camperleven niet helemaal bij Cees(?) past 
anijsblokje
21-11-2025 om 13:57
Mark, heet de surfdude. Ik kijk ook...wist niet dat Human Design zo'n hype was. Eén van mijn vrienden houdt zich ermee bezig, vertelde er ooit iets over: "Nou, ik hou op hoor, ik zie alweer aan je gezicht dat je het helemaal niks vindt"
.
Ook heel grappig dat ze allemaal vinden dat ze iets enorm unieks aan het doen zijn, terwijl al die campers/busjes hutje mutje staan.
MidasWolf
21-11-2025 om 16:37
Wat ik gisteren niet echt begreep, dat was in Denemarken. Kyle zegt wanneer ze de grijze tweepersoons tent opzetten/uitvouwen dat deze wat (te)opvallend aanwezig is. Dat is wat ik hoorde. Vervolgens pakken ze een kleinere knalrode tent erbij 
RavIvaR
21-11-2025 om 18:53
Mark was duidelijk niet echt geïnteresseerd in Mies.
Al vond ik het wel lief dat hij haar de surfervaring gunde.
Ik denk dat de interview stukjes tussendoor grotendeels uit 1 verplicht interview kwamen en steeds tussendoor geplakt werden voor extra effect.