Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Nieuwsgierig naar hoe t nu gaat met…

Hebben jullie dat ook?
Dat je regelmatig terug denkt aan een programma en wel zou willen weten hoe het nu gaat met de deelnemers.
Ik moet hier nog regelmatig aan denken;

Jaren geleden was er op TV een programma dat verschillende gezinnen volgden  met een kind wat een aandoening had die niet goed in beeld gebracht kon worden. Vaak hadden ze al een lange weg afgelegd voorafgaand aan het programma. Bv 
Een meisje wat elke avond een bakje met een maiszetmeelpapje kreeg om tevoorkomen dat ze spuugde of zo. Ze werden dan gevolgd en er wordt onderzoek gedaan door artsen om te kijken of ze hen verder konden helpen.  Aan het eind wilden niet alle  ouders  de molen in.
Als ik zon papje sta te maken om mn saus te binden dan denk ik…brrr…. Je zou t toch iedere avond zo op moeten eten.

Was dat niet diagnose onbekend? 

Edit: Diagnose gezocht heet het

Knutselkei

Knutselkei

06-02-2022 om 10:32 Topicstarter

Jaaa dat was t!

Ik zat maar met t Beste voor je kind in mn hoofd maar dat waren meer allerlei stromingen in  opvoeders.

Ik Google vaak of koppels nog bij elkaar zijn na programma's als The Block, Houserules, MAFS etc. 

Toevallig heeft mijn ex nu een relatie met een van die moeders. Zij en haar ex zaten erin voor twee van hun kinderen die een soort Marfan hebben.

Ja, ik ga dan wel eens googlen of ik iets kan vinden.

Zo ben ik net door dit topic gaan zoeken naar die vrouw in Grenzeloos verliefd, die naar Gambia ging om daar de tweede vrouw van een man te worden en echt heel primitief ging wonen (geen stromend water, geen electriciteit of gas, geen toilet of drinkwater). Marissa heette ze, en ze werd ook best wel ziek en zag er helemaal niet gezond meer uit toen ze daar eenmaal woonde. 
Ze zijn niet meer bij elkaar, zo lijkt het, maar ze woont nog wel in Gambia.

Ik heb toevallig laatst gezocht naar Queer Eye kandidaten. Bijna allemaal doen nog steeds wat met alle adviezen. Wat ik leuk vond was dat een deel nog steeds contact heeft met de mannen en dat met sommigen ook een vriendschap is ontstaan

Lollypopje schreef op 06-02-2022 om 11:25:

Ik heb toevallig laatst gezocht naar Queer Eye kandidaten. Bijna allemaal doen nog steeds wat met alle adviezen. Wat ik leuk vond was dat een deel nog steeds contact heeft met de mannen en dat met sommigen ook een vriendschap is ontstaan

Ik vind Queer Eye echt geweldig. Word soms wel een beetje ongemakkelijke van Jonathan. 

Maar inderdaad zulke leuke kandidaten. Ben ook wel heel benieuwd hoe het met hun gaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.