Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Nieuwe afleveringen Peppa Pig

Een enorm non-probleem, maar toch even vragen 

Mijn dreumes en ik bingewatchen graag Peppa Pig, alle afleveringen al 100 keer gezien. Nu had Netflix al een tijdje een aankondiging dat er nieuwe afleveringen komen, en er staat nu ook op het tegeltje van Peppa een banner met : NIEUWE AFLEVERINGEN!!!, alleen wij kunnen ze niet vinden 
We zien nog steeds alleen seizoen t/m 5...volgens de Netflix helpdesk ligt het aan ons 

Dus even een vraagje, krijgen jullie wel nieuwe seizoenen of afleveringen te zien??


Hier ook alleen seizoen 1 t/m 5. 
Maar dat maakt mijn 3jarige niks uit

Ze gooien ze soms gewoon bij de seizoenen in. Dan heb je ineens 1 seizoen met 50 afleveringen ofzo.

Ik heb even voor je gekeken, maar bij mij staat ook Seizoen 1 t/m 5. En Seizoen 5 heeft 7 afleveringen.

Patatje15

Patatje15

29-07-2021 om 08:53 Topicstarter

KillerQueen schreef op 29-07-2021 om 08:51:

Hier ook alleen seizoen 1 t/m 5.
Maar dat maakt mijn 3jarige niks uit

Haha nee hier ook niet, alleen moeders is wel klaar voor wat nieuwe content 

Patatje15

Patatje15

29-07-2021 om 08:53 Topicstarter

Ok mooi, dan ligt het niet aan ons! Bedankt voor het meekijken 

Totaal offtopic, maar ik keek een keer Peppa Pig mee met een vriendenstel en hun dochtertje. En in de serie zit ook een jongetje die bij zijn grootvader woont, waarbij de ouders niet of nauwelijks in beeld zijn blijkbaar. Toen draaide de man van het vriendenstel zich naar mij toe en sprak met zware stem: "Dinah, daar is in dat gezin iets heel ergs gebeurd." 

Dat er nog zoveel diepgang zit in een cartoon.... 😂

Netflix heeft lang niet alles. Ik zag op wikipedia dat er 7 seizoenen met in totaal 329 afleveringen zijn! https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Peppa_Pig_episodes 

Patatje15

Patatje15

29-07-2021 om 09:43 Topicstarter

Peppa schreef op 29-07-2021 om 09:40:

Netflix heeft lang niet alles. Ik zag op wikipedia dat er 7 seizoenen met in totaal 329 afleveringen zijn! https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Peppa_Pig_episodes

Haha kijk daar hebben we de expert

Seizoen 6 was wel aangekondigd voor afgelopen week, ik heb nog even geduld....

https://www.nu.nl/film/6146177/nieuw-op-netflix-deze-films-en-series-verschenen-afgelopen-week.html  

Hebben jullie dit ook, ik moet telkens een nieuwe aflevering opstarten. Hij loopt niet meer automatisch door. Als ik niet snel genoeg ben gaat hij over in buurman en buurman.

Patatje15

Patatje15

29-07-2021 om 10:04 Topicstarter

Briannaf schreef op 29-07-2021 om 09:58:

Hebben jullie dit ook, ik moet telkens een nieuwe aflevering opstarten. Hij loopt niet meer automatisch door. Als ik niet snel genoeg ben gaat hij over in buurman en buurman.

Haha ja, als ik even niet kijk en dreumes begint te schreeuwen weet ik al wat er aan de hand is  

Briannaf schreef op 29-07-2021 om 09:58:

Hebben jullie dit ook, ik moet telkens een nieuwe aflevering opstarten. Hij loopt niet meer automatisch door. Als ik niet snel genoeg ben gaat hij over in buurman en buurman.

Hier hetzelfde! Alleen als ik niet snel genoeg ben rent meneer weer ri de keuken om alles uit de keukenkasten te trekken terwijl ik aan het koken ben 🤣🤣😭 op zo'n moment  voel ik die druk om snel weer bumba op te zetten 😅

Patatje15 schreef op 29-07-2021 om 10:04:

[..]

Haha ja, als ik even niet kijk en dreumes begint te schreeuwen weet ik al wat er aan de hand is

Hahaha 🤣🤣

Hier is Peppa Pig verbannen naar 'mag alleen bij hoge uitzondering als je ziek zwak en misselijk bent'. Ik vind die Peppa namelijk een ontzettend brutaal dametje en merk dat ons kind ook slechter luistert als ze ernaar gekeken heeft.
Inmiddels weet ze ook waarom ze niet mag kijken en zegt dan heel snoezig; mag ik alsjeblieeeeefffff PeppaPig kijken mama want ik ben toch niet brutaal?


Uiteraard is mama onverbiddelijk.

Is het jullie trouwens opgevallen dat de stem van Koning Distel van Ben en Holly ontzettend veel lijkt op de stem van Pappa Big? 
Het is 1 kliek die al die filmpjes inspreekt volgens mij. Maaar dat terzijde.

*sluipt weer weg na deze totaal niet ter zake doende post*

Peppa is idd super brutaal!

Hmm in Frankrijk hebben we zelfs 6 seizoenen van Peppa op netflix. In totaal staan er hier 53 afleveringen online. Niet dat het je iets helpt natuurlijk

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.