Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Netflixtopic voor al je aanraders en afraders (geen spoilers!)

Een forum is geen forum zonder Netflixtopic.

VERBODEN TE SPOILEREN!!! ⛔️
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.⛔️


redbulletje schreef op 25-02-2022 om 23:22:

Dead to Me. Echt, dat ik die serie nu pas ontdekt heb, hij is zó goed!

Jaaaaa die vond ik ook onverwacht goed. Hilarisch!

Ik zag het vervolg op ‘Vikings’ staan, dat wordt mijn volgende serie. 

Ja, Dead to me vond ik ook echt fantastisch 

redbulletje schreef op 25-02-2022 om 23:22:

Dead to Me. Echt, dat ik die serie nu pas ontdekt heb, hij is zó goed!

Ja die is echt goed! Ik zit al wel lang op seizoen 3 te wachten……


Ik ben gisteren aan Snowpiercer begonnen, de eerste aflevering was veelbelovend.

ReliableGnu63

ReliableGnu63

26-02-2022 om 11:09

Tinder Swindler onlangs gezien, gelijk klaar met die app 😂

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-02-2022 om 11:21

Winterkoud schreef op 21-10-2021 om 14:57:

[..]

Ja hier hetzelfde probleem.. ben je zo een kwartier bezig om te beslissen wat het wordt, en dan switch ik ook nog tussen Videoland en Netflix 🙈

Wat ik ook wel doe is een serie of film kijken wat lekker wegkeek en dan kijken naar de suggesties die daarbij gegeven worden. Soms geeft dat ook nog weer nieuwe opties.

En wat soms ook wel gebeurt, kijk ik iets en denk ik na een kwartier dit is niks. Weer opnieuw zoeken 😬

Een kwartier, joh als ik een film wil kijken ben ik minstens 30 minuten aan het twijfelen wat ik kijken wil
En als ik ga ik niet een paar afleveringen afkijken als ik het niks vind, dan stop ik ook al snel. Ik heb gewoon niet zoveel geduld voor nieuwe films en series 
(Ben nu voor de 2e of 3e x weer aan Troy, a fall of a city begonnen. Ik ben dol op historische verhalen. Ok Troy is een deel historisch en een deel mytisch dus niet helemaal historisch maar ik vind Griekse Mythologie leuk en ik ben dol op dat hele Trojegedoe...)

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

26-02-2022 om 11:22

Kevin_ schreef op 26-02-2022 om 11:09:

Tinder Swindler onlangs gezien, gelijk klaar met die app 😂

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, is het wat? (Mag je dat wel vertellen want geen spoilers...)

Ik heb gisteren nog eens het aanbod doorgenomen maar verreweg het meeste waar ik belangstelling voor heb is ooit al op de reguliere kanalen uitgezonden. Misschien dat ik ooit nog een tijdelijk abonnementje neem voor de titels die ik niet eerder heb gezien. Maar meer dan tweederde van de in aanmerking komende titels is oranje gekleurd en dat betekent: eerder bezocht (en bekeken of afgewezen).

ReliableGnu63

ReliableGnu63

26-02-2022 om 11:45

Phoebe1982 schreef op 26-02-2022 om 11:22:

[..]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, is het wat? (Mag je dat wel vertellen want geen spoilers...)

Gaat om een waargebeurd verhaal dat zich afspeelt via Tinder dates, zeker het kijken waard

ReliableGnu63

ReliableGnu63

26-02-2022 om 12:08

rionyriony schreef op 26-02-2022 om 11:39:

Ik heb gisteren nog eens het aanbod doorgenomen maar verreweg het meeste waar ik belangstelling voor heb is ooit al op de reguliere kanalen uitgezonden. Misschien dat ik ooit nog een tijdelijk abonnementje neem voor de titels die ik niet eerder heb gezien. Maar meer dan tweederde van de in aanmerking komende titels is oranje gekleurd en dat betekent: eerder bezocht (en bekeken of afgewezen).

het is dat ik via iemand anders zijn Netflix/videoland mag gebruiken, maar ik zou er zelf niet voor betalen. daar is het aanbod gewoon te mager voor en de abonnementskosten te hoog vind ik. Torrents is een optie voor als je ''gratis'' de nieuwste films en series wilt bekijken. beste is dan wel een VPN te gebruiken

redbulletje schreef op 25-02-2022 om 23:22:

Dead to Me. Echt, dat ik die serie nu pas ontdekt heb, hij is zó goed!

Die heb ik ook nog niet gezien. Ik heb de beschrijving gelezen en het lijkt mij wel wat. Ik ga nu direct beginnen!

Kevin_ schreef op 26-02-2022 om 12:08:

[..]

het is dat ik via iemand anders zijn Netflix/videoland mag gebruiken, maar ik zou er zelf niet voor betalen. daar is het aanbod gewoon te mager voor en de abonnementskosten te hoog vind ik. Torrents is een optie voor als je ''gratis'' de nieuwste films en series wilt bekijken. beste is dan wel een VPN te gebruiken

Ik vind maar heel weinig echt leuk om naar te kijken; dat is het eigenlijk.

Ik zat wel met verbazing naar die prijzen te kijken: zo rond de 15 euro voor een echt goede kwaliteit. De lagere prijzen geven ook een mindere kwaliteit. Ik dacht dat het ooit goedkoper was geweest. 

Dolfje schreef op 27-01-2022 om 21:39:

Net het nieuwe seizoen van After life gezien , tranen met tuiten weer bij mij.

Same, same. Prachtig, maar snotter-de-snotter!

Ik heb pas In from the Cold gekeken - ik vond hem nogal weird, maar ben wel door blijven kijken. Maar ik moet er ook bij zeggen dat ik er nu, sinds het wereldnieuws van deze week, voor zou bedanken en er geen zin in zou hebben als ik 'm nog niet gezien had.

After Life,  inderdaad, wat een ontzettend goede serie. Brengt veel gevoel naar boven.  

ScarceKudu74

ScarceKudu74

02-03-2022 om 22:28

ik keek eerst the Good Wife op Netflix, totdat die serie er opeens af werd gegooid. Nu staat hij op Viaplay, dus kan ik eindelijk de rest van de seizoenen kijken. Blij mee 

Afgelopen weekend heb ik Vikings, Valhalla gebinged, heerlijk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.