Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Netflixtopic voor al je aanraders en afraders (geen spoilers!)

Een forum is geen forum zonder Netflixtopic.

VERBODEN TE SPOILEREN!!! ⛔️
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.⛔️


Ik kijk nu de laatste aflevering van Maid. Vind het wel een goede serie.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-11-2021 om 17:59

Maid uitgekeken. 
Serie viel goed mee al vond ik de laatste twee afleveringen minder. 

Wieder schreef op 26-10-2021 om 08:02:

[..]

Als iemand dat weet, hoe je die lijst wegkrijgt, hoor ik het graag! En die meldingen met gepersonaliseerde aanbevelingen of hoe ze dat ook mogen noemen, uitzoeken hoe je die uitzet mag op mijn to do list van vandaag! 

De TV-interface is godsgruwelijk gebruiksonvriendelijk en beperkt, net als alle andere streamingdiensten. Maar als je op je computer inlogt op Netflix heb je wel opties om die lijsten aan te passen en op te schonen.

Net de laatste aflevering van Quién mató a Sara? gekeken. Vond het een goede serie!

Zijn er nog liefhebbers van The Bold Type? 
Ik ben bijna klaar met het 4e seizoen en vind het jammer dat het 5e seizoen (nog?) niet op Netflix staat. 

Wij zijn met de serie Lost in space begonnen. Vond de eerste aflevering traag. 2 al iets beter en nu net 3 aangezet.

Dolfje schreef op 03-12-2021 om 22:31:

Wij zijn met de serie Lost in space begonnen. Vond de eerste aflevering traag. 2 al iets beter en nu net 3 aangezet.

Ik ben gisteren met seizoen 3 begonnen. Ik hou van die soort series ❤️

Dezyi schreef op 03-12-2021 om 22:30:

Zijn er nog liefhebbers van The Bold Type?
Ik ben bijna klaar met het 4e seizoen en vind het jammer dat het 5e seizoen (nog?) niet op Netflix staat.

Het laatste seizoen staat op Videoland.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

04-12-2021 om 01:05

Net twee afleveringen van Slasher gekeken, valt beter mee als gedacht. 
Iemand al de drie seizoenen gekeken en die kan zeggen of het de moeite is om verder te kijken?

Valdemar schreef op 04-12-2021 om 01:05:

Net twee afleveringen van Slasher gekeken, valt beter mee als gedacht.
Iemand al de drie seizoenen gekeken en die kan zeggen of het de moeite is om verder te kijken?

Ik weet niet of ik de derde heb gezien, maar ik vond het de moeite waard Een slasher, maar doordat het een serie is een beter verhaal en meer inhoud dan films.

Dezyi schreef op 03-12-2021 om 22:30:

Zijn er nog liefhebbers van The Bold Type?
Ik ben bijna klaar met het 4e seizoen en vind het jammer dat het 5e seizoen (nog?) niet op Netflix staat.

Ja die heb ik gekeken op Videoland, daar staat hij al wel! 

Ik heb helaas geen Videoland, dus dat wordt wachten totdat het laatste seizoen toch op Netflix komt. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

09-12-2021 om 14:06

Lollypopje schreef op 04-12-2021 om 07:51:

[..]

Ik weet niet of ik de derde heb gezien, maar ik vond het de moeite waard Een slasher, maar doordat het een serie is een beter verhaal en meer inhoud dan films.

Bedankt voor je reactie, heb ondertussen de drie seizoenen gezien en ze zijn idd beter dan de doorsnee film in dit genre.

Tip voor de liefhebber van Scandinavische thrillers: Kastanjemanden

Ik heb pas 'when heroes fly' gezien. Israëlische serie. Vond vooral de dynamiek tussen 4 vrienden en de weg die ze zijn gegaan nadat ze hadden gevochten in Libanon erg interessant en mooi.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.