Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Netflixtopic voor al je aanraders en afraders (geen spoilers!)

Een forum is geen forum zonder Netflixtopic.

VERBODEN TE SPOILEREN!!! ⛔️
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.⛔️


Lupin!!! Seizoen 2 is net uit


Ik ben begonnen aan het nieuwe seizoen van Atypical. Het is nog wel leuk, maar merk dat ik er hierna wel een beetje klaar mee ben. Het voelt voor mij inmiddels te veel van hetzelfde met té cliché personages.

Ik heb ook het nieuwe seizoen van Glow Up gekeken. Erg leuk als je houdt van realityshows waarin mensen met talent het tegen elkaar opnemen.

Virgin River seizoen 3 vandaag! Ik ben al begonnen.

Sex/life, en niet alleen om die ene scéne in aflevering 3  

El Inocente. Dat is een spaanse misdaadthriller serie. Ik vond hem spannend en goed. Wel hard, dus daar moet je tegen kunnen. 

Fijn weer zo'n topic 😇

Sophia_!

Sophia_!

09-07-2021 om 11:48

Ik ben bezig met The 100. Wel oké-ish,  maar eigenlijk meer een tienerserie als je 't mij vraagt. 

ik wacht op Le Casa de Papel, die komt toch ook binnenkort weer? 

Fijn ook hier zo'n topic. 

Was net begonnen met the Stranger, vind hem leuk genoeg om door te kijken, maar pakt me nog niet echt. 

Ook fijn dat nieuwe seizoenen van Virgin River en Atypical erop staan vanaf vandaag, kan ik daarna daar weer mee verder 😃.

De eerste seizoenen van The 100 vond ik wel oké, maar inmiddels ben ik het beu. Inderdaad meer een tienerserie.

Ik kijk nu Orange is the New Black. Superleuk vind ik dat tot nu toe! Maar ik ben nog niet zo ver.

The Bold Type vind ik trouwens ook verrassend leuk. Echt een vrouwenserie maar ze maken taboes goed bespreekbaar en toegankelijk.

_melon schreef op 09-07-2021 om 11:21:

Virgin River seizoen 3 vandaag! Ik ben al begonnen.

Leuk! Ik ga ook kijken.

Sophia_!

Sophia_!

09-07-2021 om 11:53

Orange is the New Black vond ik ook superleuk! 

Leuk topic, kan ik 's goede ideeën opdoen om te gaan kijken. 

Oh, en laatst keek ik Safe. 1 seizoen en die kan ik ook van harte aanraden. 

niet de nieusten maar wel leuke series:

vis a vis

black orphan

homeland

prison break

Black orphan

The bold type

Snowpierce

Colony

Workin' moms

Modern family

en ook ik heb genoten van Orange is the new black.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.