Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Mr. Frank Visser doet uitspraak

Ik kon geen actueel topic vinden, of ik moet echt niet goed gekeken hebben...

Maar oh ik zit me toch weer heerlijk te vermaken vanavond om deze zaak!

Meneer Aniel heeft mijn sypthatie in ieder geval 

Het is weer smullen vanavond! Ik vind Aniel ook sympathiek, al snap ik wel dat zijn hond angstaanjagend overkomt.

Krullen-bol

Krullen-bol

16-09-2021 om 22:08 Topicstarter

Jaa dat klopt ik snap dat ook zeker.  Maar zij maakt het wel echt groter dan dat het is, dat huilen toen Mr. Visser er aan kwam  

Ja ze is wel érg dramatisch. Ook hoe ze tekeer ging tegen die buurman en hem ervan betichtte dat hij haar niet liet uitpraten, terwijl zij ook door hem heen praatte 

Sophia_!

Sophia_!

16-09-2021 om 22:16

Die hond is echt slecht opgevoed , ik zou ook bang zijn! 
Maar zij is een dramaqueen met d'r nep gehuil 😂

Krullen-bol

Krullen-bol

16-09-2021 om 22:23 Topicstarter

Sowieso zo'n hond op een flatje is geen top situatie en ja die hond mist sociale vaardigheden.

Maar die andere lui zijn wel heel hard voor Aniel hoor 

Sophia_!

Sophia_!

16-09-2021 om 22:26

Krullen-bol schreef op 16-09-2021 om 22:23:

Sowieso zo'n hond op een flatje is geen top situatie en ja die hond mist sociale vaardigheden.

Maar die andere lui zijn wel heel hard voor Aniel hoor

Volgens mij is er veel verzonnen van die verhalen van de anderen, erg hard inderdaad wel. 

Krullen-bol

Krullen-bol

16-09-2021 om 22:27 Topicstarter

Nou.... pittig deze uitspraak voor hem... ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat de toegang tot het park hem ontzegd zou worden....

Oeh leuk is het weer begonnen??

Dan moet ik het straks even terugkijken. Heerlijke guilty pleasure dit programma.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.