Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Million dollar island

Nieuw survivalprogramma op SBS6 zondagavond 21.30. Wie kijkt mee? 

Een soort Expeditie Robinson met veel meer mensen. Ze zijn allemaal 10.000 euro waard en raken dat kwijt als ze er uit stappen of moeten gaan.

”In Million Dollar Island, dat zondag te zien is op SBS6 en Amazon Prime, zitten honderd mensen samen op een onbewoond eiland waar ze twee maanden moeten overleven. De deelnemers krijgen bij aankomst een armband ter waarde van 10.000 euro. Die banden kunnen kandidaten winnen en verliezen door duels te spelen en door ze te ontvangen van mensen die hebben opgegeven. Hoe meer armbandjes iemand verzamelt, hoe meer die persoon dus 'waard' is en hoe groter de kans is om het meeste prijzengeld te winnen. Het programma wordt gepresenteerd door Dennis van der Geest.


Million Dollar Island is niet alleen een next level survivalprogramma. Het is ook een fascinerend sociaal experiment waarin het draait om hechte vriendschappen, onvoorstelbaar doorzettingsvermogen en geheime samenzweringen. De kijkers zullen gefascineerd zijn door de vele storylines die dit format oplevert."


redbulletje

redbulletje

07-03-2022 om 10:02 Topicstarter

Zelf moet ik nog terugkijken want had 't gisteren opgenomen. 

Dat klinkt leuk! Ik hou heel erg van Alone en ER, dit klinkt als een goede combinatie maar dan met heel veel mensen. Ik ga het zeker even terugkijken deze week

De beschrijving deed me denken aan Squid Game, alleen zal er niemand dood gaan 😅

Ik weet niet of ik het ga kijken. De KIJK app functioneert niet goed en dat houdt me toch tegen SBS programma's te kijken.

redbulletje

redbulletje

07-03-2022 om 11:04 Topicstarter

Ik heb gewoon opgenomen dan kan ik reclames doorspoelen. 
Haha het zou best squid game achtige vormen aan kunnen nemen. Het dunne laagje beschaving van de mens bladdert snel af als honger en geld om te hoek komen kijken. Maar ondertussen moeten ze zich ook inlikken bij de medekandidaten om zo meer kans op geld te kunnen maken. 

ik heb gisteren gekeken en de rest van de afleveringen wordt opgenomen.  Vond het op zich wel interessant maar weet niet of dat blijft,  ben geen fan van reality programma's en/of expeditie Robinson 

Het was een goede afspiegeling van de maatschappij zoals die is...
Ikke ikke, pakken wat je pakke kan. 
De hardste schreeuwers zijn de baas.

Ik ga het denk ik wel blijven volgen.
Vind dat er al wel interessante dingen gebeuren. 
Iemand die er bewust voor kiest nergens bij aan te sluiten.
Een groepje van 6 die er echt een soort expeditie van maken.

Benieuwd hoe het gaat verlopen en hoe dat dan gaat met die bandjes en wie er uiteindelijk het langst volhoud.

redbulletje

redbulletje

07-03-2022 om 13:04 Topicstarter

Ben erg benieuwd hoelang de vrouw van 71 het vol gaat houden. Zij zit in dat kleine junglegroepje. 

Ik las elders dat de homo die in slechtste chauffeurs zat ook mee doet. Volgens mij heb ik 'm al gespot. 

Ik ben nu aan het kijken.
Aparte types weer maar ja die zijn er natuurlijk speciaal voor op uitgezocht.
En uiteraard komt bij veel mensen het slechtste naar boven.

redbulletje schreef op 07-03-2022 om 13:04:

Ben erg benieuwd hoelang de vrouw van 71 het vol gaat houden. Zij zit in dat kleine junglegroepje.

Ik las elders dat de homo die in slechtste chauffeurs zat ook mee doet. Volgens mij heb ik 'm al gespot.

Klopt ik zei nog tegen man, waar ken ik die gast toch van en kon het niet meer voor de geest halen maar man zei toen, slechtste chauffeur.

Dolfje schreef op 07-03-2022 om 18:24:

Ik ben nu aan het kijken.
Aparte types weer maar ja die zijn er natuurlijk speciaal voor op uitgezocht.
En uiteraard komt bij veel mensen het slechtste naar boven.

Het is niet alleen dat ze speciale types uitzoeken maar het is natuurlijk ook zo dat hier bepaalde types aan mee willen doen in de hoop "beroemd" te worden.

redbulletje

redbulletje

07-03-2022 om 19:25 Topicstarter

Ja dat denk ik ook wel. 

Ja uiteraard. 

Krullen-bol schreef op 07-03-2022 om 19:04:

[..]

Klopt ik zei nog tegen man, waar ken ik die gast toch van en kon het niet meer voor de geest halen maar man zei toen, slechtste chauffeur.

Ik ken hem van Sex Tape…krijg je toch een heel ander beeld bij hem hoor   

redbulletje

redbulletje

07-03-2022 om 21:03 Topicstarter

Irregular_Choice schreef op 07-03-2022 om 20:58:

[..]

Ik ken hem van Sex Tape…krijg je toch een heel ander beeld bij hem hoor

Is dat net zoiets als Only Fans? Ik vond 'm bij die slechtste chauffeurs grappig dat ie elke keer als 't spannend werd 't stuur los liet en met z'n handjes begon te wapperen. 

redbulletje schreef op 07-03-2022 om 21:03:

[..]

Is dat net zoiets als Only Fans? Ik vond 'm bij die slechtste chauffeurs grappig dat ie elke keer als 't spannend werd 't stuur los liet en met z'n handjes begon te wapperen.

Nee, is een programma bij tlc over stellen en hun seksleven. Bij hen kwam het er op neer dat hij (Bradley heet ie toch?) een nep kut tussen z’n benen hield en zijn partner die via achteren aan het nemen was. En daar voelde hij dus niks van, dus hij lag rustig op z’n telefoon de financiën te regelen ofzo  Ik heb toch telkens dat beeld voor me als ik hem zie 🤣

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.