Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Masterchef Australie

30 augustus komt Masterchef Australie weer op tv. Wie kijkt er mee?
Ik zag nog geen topic, of keek ik mis?


ik dacht dat ze gestopt waren met masterchef Australië na dat gedoe met die 3 juryleden die opstapten?

Oh leuk dat er weer 'n nieuwe serie komt!

Die nieuwe juryleden waren er vorig jaar al. Wel jammer van de oude garde, maar één van die nieuwe mannen vind ik ook wel erg aangenaam. De vrouw viel me tegen. 

oh ik kijk het ook wel vaak. 

Ik denk dat ik wel ga starten met kijken maar ik weet niet of ik blijf hangen. Ik merk dat ik het na 12(?) seizoenen wel een beetje heb gezien. Het zal afhangen van de kandidaten. En of het ondanks Corona weer een beetje mogelijk is om leuke team challenges te doen, dat vond ik altijd wel de leukste afleveringen. 

CharlieB schreef op 14-08-2021 om 22:33:

Ik denk dat ik wel ga starten met kijken maar ik weet niet of ik blijf hangen. Ik merk dat ik het na 12(?) seizoenen wel een beetje heb gezien. Het zal afhangen van de kandidaten. En of het ondanks Corona weer een beetje mogelijk is om leuke team challenges te doen, dat vond ik altijd wel de leukste afleveringen.

ja dit wel. Alle seizoenen wel gezien, incl de Britse versies. 

redbulletje schreef op 14-08-2021 om 22:23:

Oh leuk dat er weer 'n nieuwe serie komt!

Die nieuwe juryleden waren er vorig jaar al. Wel jammer van de oude garde, maar één van die nieuwe mannen vind ik ook wel erg aangenaam. De vrouw viel me tegen.

Oh dat is helemaal langs me heen gegaan! Ik ben benieuwd dan, naar de nieuwe jury 😁

Sophia_!

Sophia_!

14-08-2021 om 22:47

Ik ga het weer een kans geven. Ik was er een beetje op uitgekeken,  het laatste seizoen heb ik ook niet gekeken. 

Sophia_!

Sophia_!

14-08-2021 om 22:50

Friezinnetje schreef op 14-08-2021 om 22:36:

[..]

ja dit wel. Alle seizoenen wel gezien, incl de Britse versies.

De Britse versie keek ik ook graag.  

Zij hadden ook Masterchefs met professionele koks, dat was ook leuk om te kijken. Heel anders dan met thuiskoks. 

Leuk  ! Dit is een van de weinige programma’s die man en ik allebei even leuk vinden, dus wij gaan zeker kijken! Ook de pubers schuiven trouwens nog wel eens aan Wij vonden de nieuwe jury vorig jaar verrassend leuk! 

Wordt het nieuwste seizoen uitgezonden? Ik ga kijken!
Het vorige seizoen met de oude kandidaten vond ik heel erg leuk. Leuke jury ook, verfrissend na zoveel seizoenen de drie mannelijke juryleden.

Dutchgirly schreef op 14-08-2021 om 22:20:

ik dacht dat ze gestopt waren met masterchef Australië na dat gedoe met die 3 juryleden die opstapten?

Wat is dat voor gedoe geweest? Ik werd vorig seizoen verrast dat er nieuwe juryleden waren. Alleen Jock vond ik nog wel ok maar toch had ik liever de bekende juryleden gehad. Deze jury, en dan vooral Melissa en Andy, waren continu lovend en zonder kritiek terwijl ik me niet kan voorstellen dat altijd alles perfect is. Zij leken meer een wit voetje bij de deelnemers te willen halen dan dat de deelnemers hen wilden imponeren.

Hmm ik lees net ergens dat Melissa het voortouw zal nemen komend seizoen en dat de mannen een soort sidekick gaan zijn. Ik weet nog niet of ik weer ga kijken.

Oh dat zou jammer zijn, haar vind ik zo'n influencer typetje. Alleen Jock vond ik 'n aanwinst. 

ik heb hem al gezien,vond het een leuk seizoen, met echt leuke kandidaten en  de jury die meer in hun rol gegroeid zijn. Veel plezier met kijken.

Wollstonecraft schreef op 15-08-2021 om 06:17:

ik heb hem al gezien,vond het een leuk seizoen, met echt leuke kandidaten en de jury die meer in hun rol gegroeid zijn. Veel plezier met kijken.

O leuk, ga het dit jaar wel weer kans geven, vorig jaar niet gekeken. Maar dit klinkt wel goed. 

Wollstonecraft schreef op 15-08-2021 om 06:17:

ik heb hem al gezien,vond het een leuk seizoen, met echt leuke kandidaten en de jury die meer in hun rol gegroeid zijn. Veel plezier met kijken.

Ook al gezien. Ik vond hem ook leuk. 

Leuke kandidaten en de jury deed het goed.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.