Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS Nederland

Peiling

Videoland spoilers (1 aflevering vooruit) Ja of Nee?
65 stemmen
52%
48%

Joep speelt gewoon een rol en wil alleen maar met zijn hoofd op tv. Hij heeft ook al met de bachelor mee gedaan. Nu zijn gratis vakantie erop zit wil hij ineens niet meer samenwonen. Dat overdreven kleffe gedoe met constant kusjes voor Caroline was 1 groot toneelstuk want nu voelt hij ineens niks meer. Dit onvolwassen ventje is helemaal niet toe aan een vaste relatie en moet nog maar een tijd bij zijn mammie blijven waar hij niet van los komt. Dan kan hij ook feesten en zuipen zo veel hij wil. Ik vind het wel sneu voor Caroline die wel een serieuze relatie wil.

Was nou bij het laatste koppel het trouwboeket een droogboeket?
Er zat in ieder geval geen kleur in...

Jan en Brigitte vind ik ook niet zo'n goede combinatie en volgens mij vinden de deskundigen dat ook niet. Dat hebben ze maar afgedaan met de opmerking dat Jan een ruwe diamant is. 

Wat moet je daar nou mee? Verwachten ze nu van Brigitte dat ze hem slijpt en polijst totdat hij naar haar zin is?

Beterlaat2021! schreef op 30-03-2022 om 14:35:

Was nou bij het laatste koppel het trouwboeket een droogboeket?
Er zat in ieder geval geen kleur in...

Ik vond het ook niks, volgens mij was het iets met veren

wat heb ik me vandaag geërgerd aan de experts, bah

Ik heb het opgegeven.. Ik zag een klein stukje en daar was Joep aan het blaten en ineens was ik er klaar mee! Het duurt toch veel te lang allemaal 😴

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

06-04-2022 om 06:30

Tja, aflevering na aflevering gebeurt er weinig tot niks. Wij kijken via videoland, dus er zijn geen reclames, maar ook dan is er bijna geen doorkomen aan.

Ik zet mijn geld nog steeds op Sonny en Dylan en om wat te spreiden zet ik ook nog wat in op Rowan en Astleigh.

Ik kijk hem altijd met iets vertraging zodat ik reclames kan doorspoelen, maar ik spoel Jane n Brigitte ook door. 

Ben e benieuwd naar het koppelsweekend waar Sonny en Dylan het over hadden. 

Met vooruitblik voor volgende week is mijn hoop voor Kim en Antoine ook gedaald. 

Gelukkig zijn we nu wel van alle bruiloften af. Ik vind Jan en Brigitte helemaal niet bij elkaar passen. Jan is heel enthousiast maar dat zie ik bij Brigitte helemaal niet. Volgens mij vind ze Jan helemaal niet aantrekkelijk en dan wordt het toch moeilijk. 
Bij Astrid en Sander is zoals ze zelf zeggen de vond nog steeds niet overgeslagen. Dan zal dat waarschijnlijk ook niet meer komen maar zullen ze er wel een leuke vriendschap aan over houden.

MRI

MRI

06-04-2022 om 11:38

Brabeau schreef op 05-04-2022 om 21:59:

wat heb ik me vandaag geërgerd aan de experts, bah

ja echt hè? Dat ze nog de naam expert durven dragen...

MRI schreef op 06-04-2022 om 11:38:

[..]

ja echt hè? Dat ze nog de naam expert durven dragen...

Als het niet lukt, en er geen aantrekkingskracht is, dan ligt dat aan de deelnemers omdat ze niet nog een paar dagen samengewoond hebben 🤔

Bij zo'n programma verbaas ik me altijd over de raarste dingen :

* In de voorlaatste afl. met Sonny en Dylan viel me hun bijzondere Engels op. Toen ze even moesten pinnen voordat de zonnebril gekocht kon worden zei één van hen volgens mij :  'we come so back'    

* En in de laatste aflevering viel me op hoe Antoine z'n vork vasthield. Ik kan enorm afknappen op tafelmanieren.          (In First Dates was ook eens een jongen die zo te zien  nog nooit met vork en mes gegeten had....).

ik kijk met een half oog, gezien de traagheid van het programma.
Joep vind ik echt een vreemd figuur. De eerste tekenen aan de wand waren er natuurlijk al toen hij zijn moeder Mammie noemde. Maar nu ontpopt hij zich tot een écht prinsenkindje. 

Het laatst getrouwde stel vind ik pijnlijk om naar te kijken. De mismatch spat er vanaf, ze komen allebei uit een totaal andere cultuur. En dan zeggen de experts dat de vrouw zich maar moet aanpassen en geduld  moet hebben...
Koekoek!

ik heb gisteravond pas teruggekeken maar Joep met al zijn verkleinwoordjes...... balkonnetje, kamertje, bankje, bedje.... Echt vreselijk!
De vooruitblik net gemist dus ik hoop nog steeds op Antoine en Kim. 
En natuurlijk Sonny en Dylan en Astleigh en Rowan

"Ik heb een tatoeage gezet en toen heb jij afgehaakt"

Pardon?!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.