Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS Nederland

Peiling

Videoland spoilers (1 aflevering vooruit) Ja of Nee?
65 stemmen
52%
48%

Ik zou juist ook veel meer willen horen over op welke eigenschappen mensen aan elkaar gematcht zijn. Met wat meer diepgang dan nu. Ik zie de matches met deze oppervlakkige uitleg niet. 
Die bruiloften zouden gewoon in snel tempo afgewerkt moeten worden en de aandacht dan naar het verloop. 

redbulletje schreef op 12-01-2022 om 19:49:

Ik zou juist ook veel meer willen horen over op welke eigenschappen mensen aan elkaar gematcht zijn. Met wat meer diepgang dan nu. Ik zie de matches met deze oppervlakkige uitleg niet.
Die bruiloften zouden gewoon in snel tempo afgewerkt moeten worden en de aandacht dan naar het verloop.

Nee, ik niet. Dat lieten ze andere jaren uitgebreid zien en dat sloeg wat mij betreft ook nergens op.

Ze doen toch maar wat. Ik ben benieuwd of er één koppel bij elkaar blijft. 

Dutchgirly

Dutchgirly

13-01-2022 om 08:42 Topicstarter

wat ik ook wel bijzonder vindt is het koppel dat in de volgende aflevering aan bod komt. Dit is geen spoiler want ik heb m nog niet gekeken. Maar die jongen was dus vorig jaar ook te zien in De Bachelorette, waar hij hoopte een relatie te krijgen met Gaby Blaaser. Ik dacht dat echt duizenden mensen zich opgaven voor MAFS. Hoe komen ze dan op hem uit? Voor dat soort programma's worden mensen vaak gevraagd via social media. De Bachelorette is ook van RTL. Dus heeft hij zichzelf opgegeven of ?? En is hij serieus, of wil hij gewoon terug in de spotlights?

Dutchgirly schreef op 13-01-2022 om 08:42:

wat ik ook wel bijzonder vindt is het koppel dat in de volgende aflevering aan bod komt. Dit is geen spoiler want ik heb m nog niet gekeken. Maar die jongen was dus vorig jaar ook te zien in De Bachelorette, waar hij hoopte een relatie te krijgen met Gaby Blaaser. Ik dacht dat echt duizenden mensen zich opgaven voor MAFS. Hoe komen ze dan op hem uit? Voor dat soort programma's worden mensen vaak gevraagd via social media. De Bachelorette is ook van RTL. Dus heeft hij zichzelf opgegeven of ?? En is hij serieus, of wil hij gewoon terug in de spotlights?

Inderdaad apart. Ergens anders las ik (dit zijn natuurlijk wel roddels, ik weet niet of dit echt waar is) dat hij recentelijk nog met enkele vrouwen niet serieuze chats had en het gesprek vrij snel stuurde naar seks en erotische foto’s e.d. 
Dus, tja….. hoe serieus is hij. 
Leuk als je zo’n ‘temptation island’ of ‘ex on the beach’ type krijgt.
Maar ja, wie doet er dan ook mee aan zo’n idioot programma?

Dutchgirly

Dutchgirly

13-01-2022 om 09:45 Topicstarter

Nou inderdaad, je zou er maar aan gekoppeld worden. Ik stel me zo voor dat die ander oprecht op zoek is naar de liefde en dat krijg je zo'n "ik doe mee voor de fame" type. 

Ik denk dat veel mensen echt wanhopig op zoek zijn hoor. Ik heb ook zo'n vriendin; de ene mislukte internet date na de andere. Zo'n programma lijkt dan misschien nog een van de weinige opties om iemand serieus te vinden die bij je past. Overigens zou ik zelf nooit op tv willen. Het idee van gematcht worden vind ik top, maar dan vervolgens heel Social Media over je heen krijgen vanwege een onhandige uitspraak o.i.d. dat zou ik echt niet trekken.

Dutchgirly schreef op 13-01-2022 om 08:42:

wat ik ook wel bijzonder vindt is het koppel dat in de volgende aflevering aan bod komt. Dit is geen spoiler want ik heb m nog niet gekeken. Maar die jongen was dus vorig jaar ook te zien in De Bachelorette, waar hij hoopte een relatie te krijgen met Gaby Blaaser. Ik dacht dat echt duizenden mensen zich opgaven voor MAFS. Hoe komen ze dan op hem uit? Voor dat soort programma's worden mensen vaak gevraagd via social media. De Bachelorette is ook van RTL. Dus heeft hij zichzelf opgegeven of ?? En is hij serieus, of wil hij gewoon terug in de spotlights?

Ik heb De Bachelorette nog nooit gezien, maar als hij daar goede tv maakte door zijn gedrag, dan zou het mij niet verbazen als RTL hem gevraagd heeft.  

Dutchgirly schreef op 13-01-2022 om 08:42:

wat ik ook wel bijzonder vindt is het koppel dat in de volgende aflevering aan bod komt. Dit is geen spoiler want ik heb m nog niet gekeken. Maar die jongen was dus vorig jaar ook te zien in De Bachelorette, waar hij hoopte een relatie te krijgen met Gaby Blaaser. Ik dacht dat echt duizenden mensen zich opgaven voor MAFS. Hoe komen ze dan op hem uit? Voor dat soort programma's worden mensen vaak gevraagd via social media. De Bachelorette is ook van RTL. Dus heeft hij zichzelf opgegeven of ?? En is hij serieus, of wil hij gewoon terug in de spotlights?

Wie van de Bachelorette dan?

Dutchgirly

Dutchgirly

13-01-2022 om 14:40 Topicstarter

upqAYUD8-1-1024x683.jpg

deze, Joep. Hier een interview met hem. Hij geeft ook aan dat hij gevraagd is voor de Bachelorette. In aflevering 3 naar huis gestuurd.

https://cranendonck24.nl/home/artikel/66967/Joep-uit-Budel-over-deelname-De-Bachelorette-Ik-ben-geen-sensatiezoeker

Miss-Pippi schreef op 13-01-2022 om 09:29:

[..]

Inderdaad apart. Ergens anders las ik (dit zijn natuurlijk wel roddels, ik weet niet of dit echt waar is) dat hij recentelijk nog met enkele vrouwen niet serieuze chats had en het gesprek vrij snel stuurde naar seks en erotische foto’s e.d.
Dus, tja….. hoe serieus is hij.
Leuk als je zo’n ‘temptation island’ of ‘ex on the beach’ type krijgt.
Maar ja, wie doet er dan ook mee aan zo’n idioot programma?

Hahahaha dat was mijn associatie ook, echt een temptation island type. Wat ik heel vreemd vond was dat het eerste stukje wat je van hem zag ik een heel ander beeld kreeg. Jongen die vroeger gepest was, nu wat meer zelfvertrouwen en zijn leven op de rit en op zoek naar een liefde. En het volgende shot ziet hij er ineens heel anders uit en heeft hij meegedaan aan een datingprogramma met Gaby Blaser. 

Maar bij haar kreeg ik dezelfde vibes. Eerste shot is ze forensisch psycholoog en heeft ze alles op de rit alleen zoekt ze nog een vriend. Tweede shot woont ze nog op kamers (niet dat daar iets mis mee is maar zo kwam het eerst niet over) en doet ze aan paaldansen.


Ben heel benieuwd hoe die twee matchen.

Madamecannibale schreef op 13-01-2022 om 19:03:

[..]

Hahahaha dat was mijn associatie ook, echt een temptation island type. Wat ik heel vreemd vond was dat het eerste stukje wat je van hem zag ik een heel ander beeld kreeg. Jongen die vroeger gepest was, nu wat meer zelfvertrouwen en zijn leven op de rit en op zoek naar een liefde. En het volgende shot ziet hij er ineens heel anders uit en heeft hij meegedaan aan een datingprogramma met Gaby Blaser.

Maar bij haar kreeg ik dezelfde vibes. Eerste shot is ze forensisch psycholoog en heeft ze alles op de rit alleen zoekt ze nog een vriend. Tweede shot woont ze nog op kamers (niet dat daar iets mis mee is maar zo kwam het eerst niet over) en doet ze aan paaldansen.


Ben heel benieuwd hoe die twee matchen.

O ja! Dat paaldansen! Dat had ik even geblockt…. Dat kan natuurlijk als hobby, maar zo’n paal midden in je kamer vind ik toch een beetje apart.


Ik ben ook benieuwd. 
Maar ik heb erg weinig vertrouwen in het programma, merk ik. 

Wat ze hier nog wel hadden kunnen toevoegen is dat je tekst ook in kleur kan zetten. Dan kan je spoilerberichten in het wit zetten en wie dat wil lezen selecteert de tekst dan even. 

Dat homostel weet ik niet of dat een match is. We gaan het zien. 

Over homostel gesproken, voor de videolanders: bij MAFS UK kan ik maar tot aflevering 20 kijken, de laatste lijkt te ontbreken, De Reünie. Iemand een idee. 

SuzyQFive schreef op 13-01-2022 om 20:21:

Wat ze hier nog wel hadden kunnen toevoegen is dat je tekst ook in kleur kan zetten. Dan kan je spoilerberichten in het wit zetten en wie dat wil lezen selecteert de tekst dan even.

Was dat wat wij plaatsten een spoiler…? Twijfelde al. Ik zal het in wit zetten. Hopelijk doet de persoon waar ik op reageerde dat ook. 

Shit…. Kan mijn reactie niet meer aanpassen. 

Miss-Pippi schreef op 13-01-2022 om 20:58:

[..]

Was dat wat wij plaatsten een spoiler…? Twijfelde al. Ik zal het in wit zetten. Hopelijk doet de persoon waar ik op reageerde dat ook.

Nee hoor. Bedoelde meer in reactie op iemand dat sommige fora een spoilerfunctie hebben. Dus mijn ‘voorstel’ dat ze bij dit forum maken als functie is de mogelijkheid om letters in kleur te typen. Dan kan je als je wil spoileren het in het wit typen. (Op viva kan dat bijvoorbeeld). 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.