Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS Nederland

Peiling

Videoland spoilers (1 aflevering vooruit) Ja of Nee?
65 stemmen
52%
48%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

06-01-2022 om 09:22

Ik volg ook. Op Videoland, dus als ik per ongeluk iets verklap, alvast mijn excuses daarvoor. Overigens zou ik iedereen die iets op RTL leuk vindt, Videoland van harte aanbevelen, want al die reclame op hun normale uitzending is toch niet te doen?

Qua setjes verwacht ik niet dat Astrid en Sander het langer dan een dagtrip uithouden met elkaar. Astleigh en Rowan lijken heel leuk samen. Ik ben benieuwd hoe hun ontmoeting wordt!

De zus van Rowan doet me op de een of andere manier aan Loiza Lamers van HNTM denken

Dutchgirly

Dutchgirly

06-01-2022 om 09:36 Topicstarter

Ik denk dat er niet genoeg deelnemers zijn om 2 topics naast elkaar levend te houden. 1 met en 1 zonder spoilers. Daar zou ik denk ik niet voor kiezen.

Ik vraag me ook heel erg af of Astrid en Sander samen goed gaat werken. Ze lijken zo op elkaar! Is er niet ook wat meer rust nodig in hun relatie? Iets dat zorgt voor evenwicht? Ik zou er gillend gek van worden van al die drukte 😅

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

06-01-2022 om 09:43

Dutchgirly schreef op 06-01-2022 om 09:36:

Ik denk dat er niet genoeg deelnemers zijn om 2 topics naast elkaar levend te houden. 1 met en 1 zonder spoilers. Daar zou ik denk ik niet voor kiezen.

Ik vraag me ook heel erg af of Astrid en Sander samen goed gaat werken. Ze lijken zo op elkaar! Is er niet ook wat meer rust nodig in hun relatie? Iets dat zorgt voor evenwicht? Ik zou er gillend gek van worden van al die drukte 😅

En: zij is een echte Amsterdamse, hij woont in Weesp, maar komt oorspronkelijk uit Friesland (wat je hoort aan hem en ook aan zijn dochter). Hij zit wel hoog in zijn energie, maar op een andere manier dan de überstadse en übervolkse Astrid. Ik vind haar heel leuk. Ze lijkt mij ongecompliceerd en makkelijk in de omgang. Ik verwacht geen dubbele bodem bij haar. Bij hem verwacht ik wel dat we gaandeweg de afleveringen iets gaan zien van een andere, minder "hebbelijke" laag.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

06-01-2022 om 09:46

Apiejapie schreef op 06-01-2022 om 09:34:

De zus van Rowan doet me op de een of andere manier aan Loiza Lamers van HNTM denken

Ik vind haar zo leuk. Ook zó lief voor haar zus. Ze vormen een heel hecht gezin, zo lijkt het, en zijn zo gunnend naar elkaar. Ik word vrolijk van die familie en vooral van de zussenband. 

niet_rechts schreef op 06-01-2022 om 09:22:

Ik volg ook. Op Videoland, dus als ik per ongeluk iets verklap, alvast mijn excuses daarvoor. Overigens zou ik iedereen die iets op RTL leuk vindt, Videoland van harte aanbevelen, want al die reclame op hun normale uitzending is toch niet te doen?

Ik neem het op en begin gewoon een half uur later met kijken. Daarvoor hoef ik geen Videoland aan te schaffen hoor

Dutchgirly schreef op 06-01-2022 om 09:36:

Ik denk dat er niet genoeg deelnemers zijn om 2 topics naast elkaar levend te houden. 1 met en 1 zonder spoilers. Daar zou ik denk ik niet voor kiezen.

Werkt op viva ook prima. Maar als hier toch spoilers komen dan ga ik weer. Vind dat echt niet leuk kijken, dan kan ik net zo goed hier lezen ipv tv kijken. Dus ik ben er weer gaan tussen 

Dutchgirly

Dutchgirly

06-01-2022 om 09:58 Topicstarter

Er is toch nog helemaal niet gekozen voor wel of geen spoilers? Dus geen idee waarom je nu al vertrekt? Er kan toch ook voor gekozen worden 1 topic te houden zonder spoilers?

En met alle respect, maar op Viva zijn toch echt wel veel meer mensen op het forum dan hier.

Dutchgirly

Dutchgirly

06-01-2022 om 10:00 Topicstarter

niet_rechts schreef op 06-01-2022 om 09:43:

[..]

En: zij is een echte Amsterdamse, hij woont in Weesp, maar komt oorspronkelijk uit Friesland (wat je hoort aan hem en ook aan zijn dochter). 

Is dat wat ik hoorde? Ik vond het al zo'n Noorders accent. Ik kom het niet echt linken aan Amsterdam e.o. Maar wat weet weet ik als Brabantse daar nou van 🤣 Fijn deze toelichting!

Irregular_Choice schreef op 06-01-2022 om 08:56:

Ik kijk ook! Geen Videoland, dus zou het fijn vinden als er niet gespoilerd wordt. Misschien een apart topic voor Videoland-kijkers maken dan?

Ik ben heel benieuwd of die nieuwe insteek van de experts zijn vruchten gaat afwerpen! Astrid en Sander lijkt me een goede match zo op het eerste gezicht. Maar goed, dat zegt weinig
Carlo vind ik juist wel leuk in dit programma. Maar ik ben dan ook geen fan van de tv-kantine enzo. Ik vind het hem prima doen in dit programma.
Astleigh en Rowan ben ik wel heel benieuwd naar! Valt me op dat er toch best veel jonge mensen ook mee doen. Vorig jaar ook met Lizzie en nu Rowan (en haar zus had zich ook opgegeven). Ben benieuwd of het wat wordt. Wel jammer inderdaad dat het maar 1 keer per week is. Vond het vorig jaar wel lekker doorlopen met 2 keer.

Toen ik Rowan zag dacht ik eerst: ah nee, nog een Lizzy… dat wordt niks… 

niet_rechts schreef op 06-01-2022 om 09:43:

[..]

En: zij is een echte Amsterdamse, hij woont in Weesp, maar komt oorspronkelijk uit Friesland (wat je hoort aan hem en ook aan zijn dochter). Hij zit wel hoog in zijn energie, maar op een andere manier dan de überstadse en übervolkse Astrid. Ik vind haar heel leuk. Ze lijkt mij ongecompliceerd en makkelijk in de omgang. Ik verwacht geen dubbele bodem bij haar. Bij hem verwacht ik wel dat we gaandeweg de afleveringen iets gaan zien van een andere, minder "hebbelijke" laag.

Eens, bijna inherent aan Friezen 🤪😂 

(Sorry, natuurlijk is dat over een kam scheren maar wel mijn uitgebreide ervaring als iemand die jaren in Friesland gewerkt heeft en getrouwd is geweest met een Fries, toch mag je mijn uitspraak met een korreltje zout nemen natuurlijk. Friesland is een soort Frankrijk, prachtig ‘land’, jammer dat er Fransen wonen. Bladibla 🤣) 

Ik ben ook heel benieuwd hoe dit gaat verlopen.

Dutchgirly schreef op 06-01-2022 om 09:36:

Ik denk dat er niet genoeg deelnemers zijn om 2 topics naast elkaar levend te houden. 1 met en 1 zonder spoilers. Daar zou ik denk ik niet voor kiezen.

Ik vraag me ook heel erg af of Astrid en Sander samen goed gaat werken. Ze lijken zo op elkaar! Is er niet ook wat meer rust nodig in hun relatie? Iets dat zorgt voor evenwicht? Ik zou er gillend gek van worden van al die drukte 😅

Eens, dit stel samen is even leuk maar veel te druk en dan ook nog moeders erbij. Astrid lijkt me een leuke en lieve vrouw, maar aan de lachje stoor ik me nu al   

Dutchgirly

Dutchgirly

06-01-2022 om 12:03 Topicstarter

Ik denk dat ze zoveel lacht omdat ze heel nerveus is. Ze deed het ook toen ze de trouwzaal binnen kwam. Ik hoop dat ze later wat meer op haar gemak is.

Ik ben nu trouwens wel heel benieuwd naar 'de Friese man' 🤣

Ik kijk ook op Videoland, leuk dat het nu allemaal wat sneller lijkt te gaan. Hoop juist niet dat ze de Australische versie gaan hanteren, is scripted en nep en ze wonen daar niet eens samen in hun échte huizen. Dan maar minder drama, maar wel realiteit 😃

Ik vind Astleigh ook een leuke vent van wat ik er nu (na 2 afl.) van heb gezien, hoop dat Rowan geen 2e Lizzy is.

Kersje schreef op 06-01-2022 om 12:05:

Ik kijk ook op Videoland, leuk dat het nu allemaal wat sneller lijkt te gaan. Hoop juist niet dat ze de Australische versie gaan hanteren, is scripted en nep en ze wonen daar niet eens samen in hun échte huizen. Dan maar minder drama, maar wel realiteit 😃

Ik vind Astleigh ook een leuke vent van wat ik er nu (na 2 afl.) van heb gezien, hoop dat Rowan geen 2e Lizzy is.

Vind het juist logisch dat ze eerst op neutraal terrein gaan samenwonen waar ze ook contact hebben met de andere koppels. Dat element vanuit de Australische versie vind ik juist beter. Want in 't echt ga je ook niet met een vreemde in je eigen huis wonen natuurlijk. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.