Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS Nederland

Wie kijkt mee? Dit seizoen eindelijk verlost van die ellenlange afleveringen over vrijgezellenfeesten, jurken passen, etc.

Er is gestemd! Geen spoilers heeft gewonnen met 1 stem verschil. Dus geen spoilers.

Married_At_First_Sight.jpg?itok=YgHBZSAp&offsetX=0&offsetY=0&cropWidth=993&cropHeight=559&width=1024&height=576&impolicy=dynamic




Deelnemers:

Astrid (57) & Sander (61)

Astrid-Sander-Married-at-First-Sight.jpg

Rowan (27) & Astleigh (33)

Rowan-Astleigh-Married-at-First-Sight.jpg

Maurice (46) & Arjan (50)

Maurice-Arjan-Married-at-First-Sight.jpg

Caroline (26) & Joep (26)

Caroline-Joep-Married-at-First-Sight.jpg

Sonny (28) & Dylan (27)

Sonny-Dylan-MAFS.jpg

Antoine (45) & Kim (36)

Kim-Antoine-Married-at-First-Sight.jpg

Jan (56) & Brigitte (51)

Jan-Birgitte-MAFS-Married-at-First-Sight.jpg



Peiling

Videoland spoilers (1 aflevering vooruit) Ja of Nee?
65 stemmen
52%
48%

Leuk, ik doe mee! Fijn dat dat eindeloze gedoe voor het huwelijk niet meer uitgezonden wordt.

Videoland/met spoilers of tv maakt me niet uit, kan voor mij allebei. Misschien even afwachten wat de meerderheid wil. 

Ik ben zeer benieuwd. Ik geef het weer weinig kans van slagen allemaal, maar het is heerlijke guilty pleasure tv. 

Doen ze 't dit jaar volgens Australisch concept met groepsetentjes en drama? Wel goed te lezen dat dat suffe gedoe met trouwkleding en familie wordt geskipt. 

Dutchgirly

Dutchgirly

04-01-2022 om 21:51 Topicstarter

ik ben wel benieuwd naar die 2 nieuwe experts,  matchmaker broer en zus. En ze zeiden dat ze dit jaar gingen focussen op wat de deelnemers nodig hebben i.p.v. wat ze zeggen te willen. Misschien helpt dat om het aantal blijvende matches te vergroten. 

Ik heb de Australische versie nooit gezien, dus ik kan het niet vergelijken 

Ik ben fan van de moeder van Astrid! Wat een leuke vrouw. 

Ik kijk via videoland en ben nu bezig met aflevering 2, dus mogelijk spoiler voor wie 'gewoon' kijkt! 
Sander heeft 3 kinderen wordt er gezegd, waar zijn de andere 2? Willen niet in beeld of zijn ze uit beeld?

Dutchgirly

Dutchgirly

04-01-2022 om 22:03 Topicstarter

Als de meeste mensen via videoland kijken zal ik er in de titel bij zetten dat het met spoilers is. Ik wacht nog even af wie nog mee komen kletsen.

Ik ga aflevering 2 morgen kijken 😁 mijn vriend kwam thuis en die vindt MAFS echt vreselijk 🤣

Wat een mooie stem heeft Astleigh. 

Wat mij betreft het liefst zonder spoilers.
(Geen videoland) 

Jammer dat er maar 1 aflevering per week is dit jaar..

Geen videoland dus kijk gewoon als de aflevering op tv is maar ik vind spoilers niet heel erg.

Ik werd wel een beetje moe van al dat "is een positieve man/vrouw, staat positief in het leven, lachen lachen, vrolijk,  oh positief zus en zo"
Tja je kan moeilijk zeggen, je match is een stuk chagrijn maar toch het viel me nogal op 

Ik denk dat Rowan en Astleigh heel leuk gaan zijn samen.
Ben benieuwd naar de volgende koppels!

Ik ga het voor de eerste keer volgen dit seizoen. Deze twee koppels lijken me allebei leuk kijkvoer.

wij kijken ook...vond die woorden van de broer van Astleigh bijzonder gekozen op tv. Vroeger verkeerde keuzes...zou ik als ouder niet fijn vinden om te horen als match voor dochter. 

Astrid en Sander leuk passend stel...al hoop ik wel dat hij stopt met rijmen 

Ik vind het trouwens wel weer jammer dat Carlo het weer presenteert. Hij maakt overal weer teveel een lolletje van, ik vind hem gewoon echt niet leuk voor dit soort programma’s. Laat hem maar gewoon alleen tv-kantine achtige programma’s doen, wat mij betreft. 

ik ga ook weer kijken, hier geen videoland dus wat mij betreft liever geen spoilers, maar doe vooral wat de meerderheid wil. 

Astrid en Sander kan goed gaan maar volgens mij ook helemaal fout lopen. 2 mensen die geen blad voor de mond nemen, denk ik. Persoonlijk ben ik wel blij als de huwelijksreis begint, heb nu al wel genoeg van moeders gezien  gehoord. 
 
Rowan en Astleigh is een knap stel, voor dit moment ben ik vooral benieuwd naar de man, man met inhoud lijkt het.

Ik ben zeker blij dat de vrijgezellenfeestjes geschrapt zijn. 
Een nieuw team geeft ook een andere dynamiek, hopelijk werkt het en wordt het slagingspercentage ook wat hoger.

Voor mij zou een andere presentator ook mogen. Degene die het hiervoor presenteerde vond ik veel prettiger/beter.

Toen ik de trouwambtenaar zag moest ik ook meteen aan Walter denken. Hoe triest. Mooi eerbetoon aan het eind van de uitzending.
 

Ik kijk ook! Geen Videoland, dus zou het fijn vinden als er niet gespoilerd wordt. Misschien een apart topic voor Videoland-kijkers maken dan?

Ik ben heel benieuwd of die nieuwe insteek van de experts zijn vruchten gaat afwerpen! Astrid en Sander lijkt me een goede match zo op het eerste gezicht. Maar goed, dat zegt weinig 
Carlo vind ik juist wel leuk in dit programma. Maar ik ben dan ook geen fan van de tv-kantine enzo. Ik vind het hem prima doen in dit programma.
Astleigh en Rowan ben ik wel heel benieuwd naar! Valt me op dat er toch best veel jonge mensen ook mee doen. Vorig jaar ook met Lizzie en nu Rowan (en haar zus had zich ook opgegeven). Ben benieuwd of het wat wordt. Wel jammer inderdaad dat het maar 1 keer per week is. Vond het vorig jaar wel lekker doorlopen met 2 keer.

Leuk dat er weer een seizoen is gestart. Heerlijke tv om gedachteloos te kijken en te zwijmelen hoe het is om ooit nog eens zelf te trouwen. Hoop dat Sander en Astrid een goede match zijn, ze lijken qua levensstijl en types wel bij elkaar te passen.  Maar toch gaat het ook altijd om de klik en die kun je niet afdwingen natuurlijk. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.