Media en cultuur
madee
08-04-2026 om 13:30
MAFS 2026
Het is weer begonnen! Wie kijkt er ook? Wat valt jou op? Alle opmerkingen zijn welkom, maar geen spoilers van degenen die op Videoland vooruitkijken!
Yumi
29-04-2026 om 23:18
Anton gaat op de laatste dag van de huwelijksreis iets "leuks" plannen. Samen naar de markt, samen paar plukjes kruiden knippen, hij leert haar hoe ze een stukje groente moet snijden, en samen koken.
Volgens mij was het eten bijna klaar toen hij vroeg, wat doe jij liever; samen koken, of aan tafel wachten tot het klaar is.... Linda koos voor het laatste. Koken is zijn passie en hij ziet blijkbaar niet dat dit niet voor iedereen geldt.
Vorige week voor de lunch samen halloumi maken en in de avonds een etentje met halloumi. Dat hij 'n keer voor haar gaat koken tijdens het logeren oké, maar tijdens je huwelijksreis leren koken?
Overigens begrijp ik niet waarom Linda niet aangeeft liever iets anders te doen. Wil hij toch koken? Prima, maar dan ga ik ondertussen iets leuks doen, bel me maar tegen de tijd dat het klaar is.
Mick87
30-04-2026 om 09:34
MRI schreef op 28-04-2026 om 22:36:
[..]
Ja ik vermoed nu ook dat ze ergens op het spectrum zit. Zo niet kunnen communiceren, of iemand aan kunnen kijken.
Daar vind ik het ook op lijken. Alles is bij haar zo awkward.
Beterlaat2021!
30-04-2026 om 10:15
Kyle vertelt aan Anne waarom hij het zo moeilijk heeft, met eten o.a. Dat moet hij niet aan Anne vertellen, maar aan Danique!
Dat komt toch zó vaak voor, dat mensen aan de camera van alles vertellen, maar aan hun partners niets.....
Roos57
30-04-2026 om 22:15
Luigi vraagt Kirsten . Hoe vindt jij het
Ja… hihi ….jaa … ach ik ken je wel wat beter dan dinsdag…hihi
😂😂😂😂😂😂😂
madee
30-04-2026 om 22:36
Kyle heeft issues die hij nog moet uitwerken voordat hij een serieuze relatie in kan. Dit vind ik ronduit sneu en pijnlijk voor Danique.
Do en Ferenc zijn wel heel veel verliefdheid en emotie, voor mij zowat een overdosis om te kunnen zien. Maar wel in het positieve, blije.
Kirsten zegt helemaal niets, giechel, ja, giechel, eh, ja, nee, giechel haha….wat wil ze, wie is ze, wil ze niets over Luigi weten…?!
Yumi
30-04-2026 om 23:13
madee schreef op 30-04-2026 om 22:36:
Kyle heeft issues die hij nog moet uitwerken voordat hij een serieuze relatie in kan. Dit vind ik ronduit sneu en pijnlijk voor Danique.
Do en Ferenc zijn wel heel veel verliefdheid en emotie, voor mij zowat een overdosis om te kunnen zien. Maar wel in het positieve, blije.
Kirsten zegt helemaal niets, giechel, ja, giechel, eh, ja, nee, giechel haha….wat wil ze, wie is ze, wil ze niets over Luigi weten…?!
Kyle en Danique kunnen er beter mee stoppen, de irritatie bij het laatste gesprek spat ervan af. Ik begreep Kyle wel in de auto, hij kon niet zeggen of het nog een kans had. Daarvoor moet er aantrekkingskracht zijn en die is er (nog) niet. Dus waarschijnlijk niet, is misschien een eerlijker antwoord, maar dat is niet wat Danique wil horen.
Do en Ferenc, zijn leuk samen. Het is inderdaad een overdosis, ze triggeren elkaar in hun verliefdheid, baldadigheid en alle gekkigheid die ze in zich hebben.
Vraag me af, wat Kirsten ervan vindt als ze zichzelf terug ziet. Er komt niets uit, maar ze geniet ook niet van de vakantie, een compleet andere cultuur en in het centrum is volgens haar alles het zelfde en heeft ze het wel gezien. Ik heb respect voor Luigi, die ondanks dat er niks terugkomt interesse blijft tonen.
MRI
01-05-2026 om 01:16
madee schreef op 30-04-2026 om 22:36:
Dat hadden de 'experts' eruit moeten halen. En hetzelfde geldt voor Kirsten, die ik steeds wereldvreemder ga vinden. Mijn irritatie gaat ook over in medelijden. Dit moet voor haarzelf ook geen doen zijn
madee
01-05-2026 om 08:43
MRI schreef op 01-05-2026 om 01:16:
[..]
Dat hadden de 'experts' eruit moeten halen. En hetzelfde geldt voor Kirsten, die ik steeds wereldvreemder ga vinden. Mijn irritatie gaat ook over in medelijden. Dit moet voor haarzelf ook geen doen zijn
Helemaal mee eens
Beterlaat2021!
01-05-2026 om 09:23
Naar mijn mening moet je mensen met (psychische) problemen niet blootstellen - niet mee laten doen - , aan een dergelijk programma. Onverantwoord.
En dan ook nog zulke beroerde matches laten maken door 'de EXPERTS'.