Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS 2026

Het is weer begonnen! Wie kijkt er ook? Wat valt jou op? Alle opmerkingen zijn welkom, maar geen spoilers van degenen die op Videoland vooruitkijken!

MRI schreef op 28-04-2026 om 22:47:

[..]

Ja ik vind het ook een soort verwend overkomen. Dat je je niet geroepen voelt ook maar iets aan de gezelligheid bij te dragen. Ja het kan heel goed uit zenuwen zijn, maar zeg dát dan

Dit

Yumi schreef op 28-04-2026 om 22:49:

[..]

Zeg dat wel, als Luigi door te praten over koken tijdens het samenwonen al te hard gaat.... Ach, gelukkig heeft ze nog genoeg andere dingen om het over te hebben...laten we het hebben nog eens hebben, over crème fraiche, dat vies klinkt en er zit koriander in de mojito

Echt he 😇😳

Roos57 schreef op 28-04-2026 om 22:33:

gaat joyce nick toch leuk vinden ??

Het lijkt er wel op, ik hoop het want ik denk dat ze leuk kunnen zijn samen. 

Het gaat wel heel erg moeizaam bij de meeste stellen en het lijkt erop dat de experts niet goed geluisterd hebben. Die beweren dit jaar meer naar uiterlijk te hebben gekeken, terwijl het daar juist mis gaat.

Domenik en Ferenc daarentegen zijn als een blok voor elkaar gevallen. Mooi om te zien hoe ze zich openstellen alsof ze al jaren getrouwd zijn. 

Yumi schreef op 28-04-2026 om 23:04:

[..]

Het lijkt er wel op, ik hoop het want ik denk dat ze leuk kunnen zijn samen.

Het gaat wel heel erg moeizaam bij de meeste stellen en het lijkt erop dat de experts niet goed geluisterd hebben. Die beweren dit jaar meer naar uiterlijk te hebben gekeken, terwijl het daar juist mis gaat.

Domenik en Ferenc daarentegen zijn als een blok voor elkaar gevallen. Mooi om te zien hoe ze zich openstellen alsof ze al jaren getrouwd zijn.

Als zij maar geen hardlopers zijn doodlopers worden. 🤔 

Roos57 schreef op 29-04-2026 om 06:22:

[..]

Als zij maar geen hardlopers zijn doodlopers worden. 🤔

Dat zit ook in mijn achterhoofd, ze uiten hun gevoelens met met zoveel emotie waardoor een ruzietje weleens een drama kan worden, en ze theatraal de stekker eruit trekken.   

Gelukkig kunnen ze goed communiceren, maar bij een gekwetst ego kan de deur dicht gaan.

Ik begrijp niet hoe het kan dat Kirsten en Kyle door de screening zijn gekomen. Ik neem tenminste aan dat er een soort screening is. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat ze in de voorgesprekken wel open en communicatief vaardig waren. Ik heb echt medelijden met veel van de deelnemers. Nu vooral met Danique en Luigi, maar ook wel met Nick en Anton. Want die zijn ook opgescheept met een vrouw die niet lijkt te passen of waar helemaal niets vanuit gaat.

Kirsten en Kyle hebben meer nodig dan dit tv-programma in elk geval. Het is voor hun matches sneu, maar voor henzelf ook. Ze moeten zich doodongelukkig gevoeld hebben.

Ik vind het in dit seizoen ook veel matches die niet deugen. Dan noemen ze zich experts maar ik denk dat ik het beter zou doen.

MRI

MRI

29-04-2026 om 13:14

Ik heb eigenlijk het idee dat Kyle, omdat hij zelf afgevallen is, wel vindt dat hem een slanke bruid gegund zou moeten zijn. 

Helemaal eens met wat jullie over Kyle en Kirsten zeggen. Ik erger me kapot aan die twee. Arme partners van hen... 

Ik loop een beetje achter...en het is natuurlijk een hele brave opmerking...maar dat paardrijden en dan zonder caps? 
Het viel me ook al op met de koninklijke familie op de ijsbaan in Dokkum (daar lagen trouwens wel helmen klaar, maar die werden straal genegeerd, vond ik een gemiste kans).

Wat een overdreven stel onze 2 mannen vanavond. Glas drinken in het zwembad gooien . Echt hoor doe normaal!

Nick ❤️

En heb te doen met Danique .

Anton en Linda . Anton zijn beleving is toch heeeeeel anders dan die van Linda
Hoe dan 🤔😊

En Guus 😍

Rob en zijn dates mogen van mij wel achterwege blijven.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.