Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

MAFS 2026

Het is weer begonnen! Wie kijkt er ook? Wat valt jou op? Alle opmerkingen zijn welkom, maar geen spoilers van degenen die op Videoland vooruitkijken!

In de krant (AD) van vandaag staat een paginagrote advertentie.  Man in een groen pak, weglopende vrouw in bruidsjurk.
Met als tekst:          OFM. Aan het trouwpak lag het niet.

hoop oprecht dat kyle en danique wat wordt ❤️

madee

madee

22-04-2026 om 22:01 Topicstarter

Roos57 schreef op 22-04-2026 om 21:02:

En de beide gay-koppels! En ik vind dat Nick wel veel toegeeft aan Joyce met ontharen enzo, dat vind ik heel nobel van hem en ik hoop dat Joyce dat wel gaat belonen met ook haar eigen inzet voor de relatie

Roos57 schreef op 22-04-2026 om 21:02:

Ik gun Danique een leuke(re) man.

Ik kan er nog niet helemaal een vinger achter krijgen, maar ik heb geen fijn gevoel bij Kyle. Volgens mij is het heel moeilijk voor hem om zich aan te passen aan een ander, zou hij het liefst iemand zijn leefstyle opleggen. Want hoe hij het nu doet is het het beste en iets anders is niet goed. 

Danique vind ik heel lief en leuk. Dus ik hoop dat ik het mis heb. 

Ik vond het dom van de experts dat ze Sandra en Rob hebben gekoppeld. Sandra wilde geen toyboy meer maar Rob is wel het andere uiterste. Toen ze zich voor stelden zag ik al gelijk dat Sandra hem niet aantrekkelijk zou vinden. Rob is totaal haar type niet. Rob is een lieve man maar er moet ook aantrekkingskracht zijn. Ik zou ook hard weg gelopen zijn maar ik denk dat ze dit gedaan hebben voor de kijkcijfers. Mocht dit niet zo zijn dan hebben de zogenaamde experts er wel heel weinig kijk op.

Duufje schreef op 23-04-2026 om 07:42:

[..]

Ik gun Danique een leuke(re) man.

Ik kan er nog niet helemaal een vinger achter krijgen, maar ik heb geen fijn gevoel bij Kyle. Volgens mij is het heel moeilijk voor hem om zich aan te passen aan een ander, zou hij het liefst iemand zijn leefstyle opleggen. Want hoe hij het nu doet is het het beste en iets anders is niet goed.

Danique vind ik heel lief en leuk. Dus ik hoop dat ik het mis heb.

Ben bang van niet 

jeetje. Wat is dat toch met die Kirsten ? Zo ongemakkelijk allemaal. Het gegiechel. Zo vlak. Alles is apart. Vind haar een beetje wereldvreemd overkomen

madee

madee

23-04-2026 om 21:26 Topicstarter

Ik stoor me ook wel aan Kirsten om dezelfde reden. Er lijkt geen inhoud in haar te zitten, zoals ze nu telkens doet. Ze stelt geen vragen en na elke vraag van hem stopt het gesprek na een kort antwoord plus giechel en mag hij weer iets bedenken om het op gang te brengen 

madee schreef op 23-04-2026 om 21:26:

Ik stoor me ook wel aan Kirsten om dezelfde reden. Er lijkt geen inhoud in haar te zitten, zoals ze nu telkens doet. Ze stelt geen vragen en na elke vraag van hem stopt het gesprek na een kort antwoord plus giechel en mag hij weer iets bedenken om het op gang te brengen

Ze komt op mij over alsof ze ergens in het spectrum zit.

Maar denk dat ze vooral ook heel ongemakkelijk is. Camera's erbij, een man die ze niet zit zitten en voilà, dit is wat je krijgt. En ik denk ook wat wereldvreemd. Heeft jarenlang denk ik alleen maar in dat danswereldje gezeten 

madee

madee

23-04-2026 om 22:39 Topicstarter

Mick87 schreef op 23-04-2026 om 21:44:

[..]

Ze komt op mij over alsof ze ergens in het spectrum zit.

Maar denk dat ze vooral ook heel ongemakkelijk is. Camera's erbij, een man die ze niet zit zitten en voilà, dit is wat je krijgt. En ik denk ook wat wereldvreemd. Heeft jarenlang denk ik alleen maar in dat danswereldje gezeten

Heb ik ook al aan gedacht, maar je omschrijft ook goed waarom iemand misschien zo overkomt (maar het niet hoeft te zijn dus): door al het ongemakkelijke van de situatie. En ze is denk ik niet zo ervaren in de liefde/relaties. En dan gelijk op tv…net als met First Dates, voor sommigen is het ook een echte eerste date ooit als ik ze soms zo zie stuntelen (niet dat ik daar zelf goed in zou zijn hoor)

Ik stoor me niet aan Kirsten, maar heb met verbazing zitten kijken. Ook Evelien kreeg nauwelijks antwoord op haar vragen, die ze ook niet aankeek tijdens het gesprek. Ze weet zich totaal geen houding te geven. Ik denk dat ze haar gevoel niet kan omschrijven, omdat ze dat compleet geblokkeerd heeft. Ze wil Luigi niet de indruk geven dat het gezellig of leuk is of vragen stellen, omdat ze dan de indruk geeft interesse te hebben. Luigi is erg positief en probeert er het beste van te maken, ik had het bijltje er al bij neergegooid. Maar zo zie ik het en wellicht zit ik er helemaal naast, ik ken het script niet

HGnEeT4WIAI4ZOn.jpg

Deze heb ik niet bedacht hoor, maar ik vind hem kóstelijk!! 

Beterlaat2021! schreef op 25-04-2026 om 11:18:

HGnEeT4WIAI4ZOn.jpg

Ik denk dat Sandra hier ook om kan lachen

Maar het team experts had hier anders mee om moeten gaan, waarom is hier zoveel aandacht aangegeven? Zelfs aan de bruidegom is dit verteld, nergens voor nodig, dat kan ze zelf wel. Blijkbaar wordt het nog steeds alleen geaccepteerd dat mannen een jongere vriendin hebben. Dan heeft het niemand over toygirls, nee die man krijgt een schouderklopje. 

madee

madee

25-04-2026 om 11:42 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 25-04-2026 om 11:18:

HGnEeT4WIAI4ZOn.jpg

Ik kan dit niet zien…wat staat er?

Oh, dat is gek., Madee.  Het is een aankondiging van een nieuw TV programma, genaamd  :

" Sandra's Toyboys, Een vrouw, meerdere Toyboys, Elke dag een Nieuw Avontuur.
Elke werkdag, 20.30 u, SBS6..., Nieuwe Real Life soap" 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.