Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Maestro

Wie is ook aan het kijken naar het nieuwe seizoen van Maestro op NPO1? 🎻

De deelnemers dit jaar:
- Plien van Bennekom
- Simone Kleinsma
- Bram Krikke
- Pieter Jan Hagens
- Eva Cleven
- Henk Spaan
- Sor

Ik geniet ervan, dit wordt weer een leuk seizoen! 

Ja ik kijk, vind het heel erg leuk!

Wat ik niet zo eerlijk vind is dat het ene stuk recht toe recht aan is terwijl het andere stuk tempowisselingen heeft en daardoor veel moeilijker is.

Puddingbroodje

Puddingbroodje

05-12-2021 om 21:23 Topicstarter

Klopt, dat is ieder seizoen volgens mij wel zo geweest. Ik had met Pieter Jan te doen, hij had een van de lastigste stukken. Plien ook, maar zij deed dat echt knap!

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

05-12-2021 om 21:24

Aaah, is dat weer begonnen? Vanavond geen tijd, maar ik ga zéker terugkijken. Heerlijk genieten van prachtige muziek, die eeehm, in een hilarische uitvoering wordt gespeeld. Dat orkest is geweldig, hoe ze toch altijd (proberen) min of meer serieus te blijven spelen.

Wel eerlijk dat ze allemaal de eerste keer door zijn. 

Ben benieuwd wie er met instructie en oefenen een vooruitgang gaat laten zien. Verwacht eerlijk gezegd niet dat Pieter Jan en Henk heel ver gaan komen   

Coreopsis schreef op 05-12-2021 om 21:24:

Aaah, is dat weer begonnen? Vanavond geen tijd, maar ik ga zéker terugkijken. Heerlijk genieten van prachtige muziek, die eeehm, in een hilarische uitvoering wordt gespeeld. Dat orkest is geweldig, hoe ze toch altijd (proberen) min of meer serieus te blijven spelen.

het is nu een ander orkest

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-12-2021 om 07:23

Taartjes schreef op 05-12-2021 om 21:21:

Ja ik kijk, vind het heel erg leuk!

Wat ik niet zo eerlijk vind is dat het ene stuk recht toe recht aan is terwijl het andere stuk tempowisselingen heeft en daardoor veel moeilijker is.

Dat viel mij ook op, dat is idd niet eerlijk.

Verder ben ik blij met een nieuw seizoen want ik vind het erg leuk!!   

Ook fijn dat 1 van mijn lievelingsstukken (Danse macabre van Saint Sant) zo goed ging! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.