Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Love Is Blind

Heeft er nog iemand anders Love Is Blind gekeken? Er zijn nu nieuwe afleveringen op Netflix. ‘After the Altar’. Ik heb de serie destijds met lepel en vork opgevreten, dus ik ga wel even een kijkje wagen


Dinah

Dinah

31-07-2021 om 14:35 Topicstarter

Tot nu toe: Yay dat de Hamiltons en de Barnett’s nog steeds getrouwd zijn! En geen idee waar Damian en Giannina mee bezig zijn  Na 2 jaar strugglen, na gedumpt te zijn bij altaar, weet ik niet of ik er nog mee door zou gaan eigenlijk. 

PriceyRook54

PriceyRook54

31-07-2021 om 14:36

Ja gezien, jammer dat het maar drie afleveringen zijn!

Dinah

Dinah

31-07-2021 om 14:53 Topicstarter

Klopt! Ik ben net door de eerste heen. Stiekem wel benieuwd naar Jessica’s nieuwe man (al krijgen we hem waarschijnlijk niet te zien) en vind het dapper van haar dat ze toch weer meedoet aan dit vervolg. Ondanks dat ze de ervaring beleefd had als voor schut staan voor de hele wereld. 

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

31-07-2021 om 15:49

Dank voor de tip, ik heb het niet gezien, maar ga deze zeker op mijn kijklijst zetten!

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

31-07-2021 om 15:51

Ik zie dat Love is blind Brazil binnenkort ook zal verschijnen.

Ik begrijp ook echt niet wat Damian dacht toen hij die andere chick uitnodigde voor het feest! 

Dinah

Dinah

02-08-2021 om 13:48 Topicstarter

U2fan schreef op 31-07-2021 om 15:51:

Ik zie dat Love is blind Brazil binnenkort ook zal verschijnen.

Oh, die zet ik dan weer op mijn lijst! Can't wait  

Dinah

Dinah

02-08-2021 om 13:52 Topicstarter

Dierenvriend97 schreef op 02-08-2021 om 13:23:

Ik begrijp ook echt niet wat Damian dacht toen hij die andere chick uitnodigde voor het feest!

Inmiddels ook even bijgekeken en nee... geen flauw idee wat dat was! Ook omdat zij oprecht dacht dat er meer potentie in zat dan tussen Damian en haar (wat ik wel kan begrijpen als ik zie hoe die lunch ging). Dan krijgt ze ook nog een woeste Giannina op haar dak (maar ik zou willen dat ik zo ijskoud vriendelijk bitchy kan doen, zoals Giannina dat kan haha, ik was daar wel onder de indruk van...). En ook dat Damian haar straal vergeten was in te lichten dat er een soort van dresscode was. Ik had echt met haar te doen en ik had een beetje het gevoel alsof ze door hem gebruikt was om iets aan Giannina te bewijzen. Groot gelijk dat ze vrij snel weer rechtsomkeert naar huis maakte. 


Maar dit waren dus 3 afleveringen die helemaal draaiden om een met drama gevulde jubileumavond. Ik had het idee dat alleen de getrouwde stellen het echt een leuk feestje vonden...

Inderdaad! Die lunch, hoe ze naar elkaar keken en wat ze zeiden vond ik ook nogal flirterig! 

Ik vond de jubileumavond er ook niet heel gezellig uitzien. En wat een gebitch- maar ja de afleveringen waren al saai en zonder dat waarschijnlijk helemaal niet te pruimen geweest. Eigenlijk zonde van de tijd maar het lukt me dan toch niet om te stoppen met kijken 🤔

Ik vind Amber een gruwelijk toxisch mens. Ik schrik ervan dat ze nog getrouwd zijn. Gigi en Damian zijn ook toxisch samen. Zij is vreselijk labiel, hij is sneu. Ze zijn beter af zonder elkaar. Ik denk overigens dat Damian die chick moest uitnodigen van de producers. Vuurwerk gegarandeerd.

Dinah

Dinah

04-08-2021 om 10:03 Topicstarter

Wat me ook opviel, maar dat is nu ik er achteraf over nadenk... is dat de singles wel een beetje als tragisch werden afgeschilderd. Het is net alsof je twee kampen hebt: gelukkig en getrouwd, of single en sneu. Heb een beetje een nare nasmaak aan die jubileumavond overgehouden. Maar kon inderdaad ook niet stoppen met kijken haha. 

Verder vind ik Amber ook verschrikkelijk, zo zelfingenomen. 

Bizar dat Gigi en Damian nog steeds een relatie hebben die niet echt een relatie te noemen is.
En dat Amber serieus denkt dat een appartement met een huisgenoot een geschikte plek is voor een baby en ze daarom niet wil wachten.

Wat ik het meest wonderlijke vind is dat ze voor een programma waarbij de liefde niet om uiterlijk zou moeten, alleen maar stereotype knappe deelnemers hebben. Niet perse mijn types, maar veel mensen zullen ze knap vinden.

Ik hoop dat ze in een nieuw seizoen toch wat diverser doen. Vollere mannen en vrouwen. Man met de lengte van Van Velsen. Mensen met een fysieke beperking of uitdaging. Er mogen ook echt wel mensen meedoen die stereotype mooi zijn, maar gewoon meer een dwarsdoorsnede van de straat. Dan klopt die titel echt.

Helemaal eens, Lollypopje. Ik ben ook wel benieuwd wat er dan gebeurt. Of mensen dan echt over hun ideaalplaatje heen kunnen stappen of dat uiterlijk toch belangrijker is. 

zeeduivel schreef op 04-08-2021 om 13:11:

Helemaal eens, Lollypopje. Ik ben ook wel benieuwd wat er dan gebeurt. Of mensen dan echt over hun ideaalplaatje heen kunnen stappen of dat uiterlijk toch belangrijker is.

In Amerika zijn diverse etniciteiten en afkomsten soms nog wel een ding, maar verder was het op dat gebied totaal niet interessant.

Programma idee een 8. Uitvoering een 3.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.