Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Lang leve de liefde!

Wie kijkt er ook (weer)?

Geniaal programma, genieten weer!


ButterCup

ButterCup

13-09-2021 om 12:15 Topicstarter

Pier- schreef op 13-09-2021 om 11:35:

Leuk stel Jeska en Jonathan! Passen goed bij elkaar.

Jaaa! Te cute!

ButterCup

ButterCup

13-09-2021 om 12:18 Topicstarter

Die ouwe man op die motor vond ik ook een dweil van een vent. Ook zo'n belerend toontje en weinig empatisch toen zijn vertelde over haar overleden kind (wat superheftig!) en haar moeder en zo. Ze mag blij zijn dat ze er vanaf is.
En dan dat ie zei 'ik ben ook geen George Clooney meer'. Echt wtf, alsof ie dat ooit was 

Kijkt nog iemand? Wat een vreselijke hork weer vandaag zeg, wat is dat toch telkens met die ouwe mannen 

Liara schreef op 27-09-2021 om 19:22:

Kijkt nog iemand? Wat een vreselijke hork weer vandaag zeg, wat is dat toch telkens met die ouwe mannen

Het lijkt wel een voorstadium van 'gebrek aan decorum'!

Sharon en Tom zijn echt een leuk stel! 

ButterCup

ButterCup

28-09-2021 om 09:59 Topicstarter

Ik kijk ook nog hoor, maar ik kijjk terug en loop een beetje achter 😅

ButterCup schreef op 28-09-2021 om 09:59:

Ik kijk ook nog hoor, maar ik kijjk terug en loop een beetje achter 😅

Oeps, sorry voor mijn spoiler!

ButterCup

ButterCup

28-09-2021 om 10:48 Topicstarter

alhambra schreef op 28-09-2021 om 10:46:

[..]

Oeps, sorry voor mijn spoiler!

Oh nee, geen probleem! Spoileren is pas als je vooruit kijkt he! Dus je spoilert sowieso niet

alhambra schreef op 28-09-2021 om 08:32:

Sharon en Tom zijn echt een leuk stel!

Ja, heel leuk!! 

Ik vind het zo'n grappig programma,  zelf zou ik nooit aan zoiets mee durven doen

ButterCup

ButterCup

28-09-2021 om 17:17 Topicstarter

Liara schreef op 28-09-2021 om 16:45:

[..]

Ik vind het zo'n grappig programma, zelf zou ik nooit aan zoiets mee durven doen

Brrrr ik zou ook echt nooit meedoen! Ook niet met First Dates, zoooo ongemakkelijk…

Liara schreef op 27-09-2021 om 19:22:

Kijkt nog iemand? Wat een vreselijke hork weer vandaag zeg, wat is dat toch telkens met die ouwe mannen

Die man die constant haar naam verkeerd zei? 

En die in haar platte buik prikte en zei: jij lust ze ook wel! 

En die haar ongevraagd aanraakte!  Maar toen zei ze gelukkig : opzouten! 

Tsjonge zeg, zal je vader of opa maar zijn. 

Brienne schreef op 28-09-2021 om 17:29:

[..]

Die man die constant haar naam verkeerd zei?

En die in haar platte buik prikte en zei: jij lust ze ook wel!

En die haar ongevraagd aanraakte! Maar toen zei ze gelukkig : opzouten!

Tsjonge zeg, zal je vader of opa maar zijn.

Ja, die inderdaad! Zo gedraag je je toch niet 

Ongelooflijk. 
En volgens mij zei die ook in het introductiefilmpje dat zijn nieuwe vrouw wel moest kunnen koken en het huishouden moest kunnen doen.
En dan tijdens de date altijd beginnen over seks, dat dit nog zeer belangrijk is....

Hilarische televisie natuurlijk, dat moet wel gezegd worden. 
Waar halen ze de types vandaan... Zullen ookwel een paar wannebees vanuit een casting bureau tussen zitten. Denk je niet? 

Brienne schreef op 28-09-2021 om 17:40:

Ongelooflijk.
En volgens mij zei die ook in het introductiefilmpje dat zijn nieuwe vrouw wel moest kunnen koken en het huishouden moest kunnen doen.
En dan tijdens de date altijd beginnen over seks, dat dit nog zeer belangrijk is....

Hilarische televisie natuurlijk, dat moet wel gezegd worden.
Waar halen ze de types vandaan... Zullen ookwel een paar wannebees vanuit een casting bureau tussen zitten. Denk je niet?

Ja die zitten er altijd tussen

Zit de aflevering van gisteren terug te kijken, ben nog niet eens tot de reclame en heb nu al meerdere erger momenten. 
Die wenkbrauwen van die jonge meid in rode rok, is dat een trend? Zo 'stekelig' omhoog geborsteld en met gel vastgeplakt. Ik zit er met bewondering naar te kijken. Of moet ik zeggen 'Bewon', net zoals zij zegt: 'Hilaar'. 

En dat andere stel, man oh man. Die slome jongen die 24 uur amper wat heeft gezegd, durft met stalen gezicht te beweren dat die zekerrrr zijn best voor haar heeft gedaan.
En dan zegt die met halfgezakte oogleden en zeer slome monotone stem dat hij haar toon van praten niet fijn vindt....koekoek. 

Zo dat lucht op. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.