Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Lang Leve de Liefde

Deelnemers die niet weten hoe je rijst moet koken, dat je pasta af moet gieten, dat je fondue-kaas eerst in een pan moet laten smelten, hoe je überhaupt kaas moet raspen. Ze kunnen het beter Knudde In De Keuken noemen.


ScarceKudu74

ScarceKudu74

23-02-2022 om 10:08

😂klopt, het viel mij ook al op. Ik zou daar echt op afknappen, als je daar op date bent en de ander kan helemaal niks in de keuken. 

Ik moest wel lachen om die kaasfondue. Het staat ook precies op het pak dat je het eerst op het vuur al roerende moet laten smelten.

JtM

JtM

23-02-2022 om 10:29

Er was toch ook een kandidaat die broodjes af wilde bakken door ze op de kookplaat te leggen ipv in de oven?

Ik ben bij lange na geen keukenprinses maar zulke basic dingen weet ik wel. Zou ook een dikke afknapper zijn als je zo iemand treft. Dan weet je dus dat jij altijd moet koken. 

Beerlover

Beerlover

23-02-2022 om 11:10 Topicstarter

Ja en eieren in de sapcentrifuge. Geloof ook waarvan de stekker niet in het stopcontact zat, of was dat weer een ander.? Later deed hij ze in de magnetron. 

Snap ook niet dat mensen de tekst op verpakkingen niet lezen... Je hebt ook een ton aan recepten en instructiefilmpjes op internet. En zelfs al zou je nooit in de keuken zijn geweest als je ouders aan het koken waren, dan weet je toch dat de kaasfondue al vloeibaar en warm op tafel kwam? Of nooit eerder gegeten?

Is er ooit een stel uit voortgekomen? Ik kijk heel af en toe met een schuin oog, als achtergrond. Maar ik kom zelden tegen dat ze met elkaar door willen gaan. 

Die hebben zich met andere dingen bezig gehouden én er was tot nu toe nooit de noodzaak om het koken te leren. Dus iedereen heeft aan zijn hulpeloosheid meegewerkt.

Ik moest een keer zo lachen met een stel. Die man begon van het begin af aan het op een zuipen te zetten. Op een gegeven moment gingen ze gourmetten en hij was zo zat dat hij sla op de bakplaat gooide. Daarna is hij met open mond in slaap gevallen. Die aflevering zou ik nog wel eens terug willen zien.

Vrijevlinder schreef op 23-02-2022 om 13:01:

Is er ooit een stel uit voortgekomen? Ik kijk heel af en toe met een schuin oog, als achtergrond. Maar ik kom zelden tegen dat ze met elkaar door willen gaan.

Jahoor, af en toe is het eind goed al goed 

Die man van gisteren dan... Die belasting inspecteur. 
Eerst helemaal hoteldebotel, na een nacht slapen echter helemaal niks meer! 
Wellicht afgeknapt omdat zij snurkt? 

Brienne schreef op 23-02-2022 om 16:34:

Die man van gisteren dan... Die belasting inspecteur.
Eerst helemaal hoteldebotel, na een nacht slapen echter helemaal niks meer!
Wellicht afgeknapt omdat zij snurkt?

Was echt triest, als een blad aan de boom omgeslagen, op het onbeschofte af. Als dat alleen door het snurken komt kan de dame maar blij zijn dat het niks is geworden.

Beerlover

Beerlover

03-03-2022 om 10:48 Topicstarter

Iemand afwijzen omdat hij/zij een uitkering heeft? Ben benieuwd of er nog andere dingen speelden? B.v..klachten op geestelijk of lichamelijk gebied? Anders heb je toch voor hetzelfde geld binnen enkele maanden een baan gevonden? Of het was een excuus om haar af te wijzen om een andere reden.

Beerlover schreef op 03-03-2022 om 10:48:

Iemand afwijzen omdat hij/zij een uitkering heeft? Ben benieuwd of er nog andere dingen speelden? B.v..klachten op geestelijk of lichamelijk gebied? Anders heb je toch voor hetzelfde geld binnen enkele maanden een baan gevonden? Of het was een excuus om haar af te wijzen om een andere reden.

Ik vond het ook bijzonder, wel heel eerlijk trouwens. Maar je kon merken dat ze flink gekwetst was en dat kan ik mij goed voorstellen. 

Ik denk dat er andere zaken speelden, anders kan je in deze tijd vrij vlot een baan vinden. 

Die man uit Friesland vind ik een bijzonder figuur, door zo vaak te zeggen dat hij van gezet houdt. 

Beerlover

Beerlover

10-03-2022 om 06:47 Topicstarter

Ik vond die oudere dame laatst zo grof in de mond: GVD hier, GVD daar, mijn kont.... Echt een afknapper...

Oh nee... Irritant die opzichtige reclame van die boodschappen app. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.