Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Kopen zonder kijken

Nu B&B Vol liefde afgelopen is, is het tijd voor de volgende guilty pleasure “Kopen zonder kijken”. Aanstaande maandag start een nieuw seizoen 4, wie gaat er ook kijken?


EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

27-10-2021 om 15:52

Ik zag wel een foto voorbij komen dat die hele bank vol zat met familie/vrienden. Dan is het wel handig als je nu een stuk op zolder hebt staan wat je aan kunt schuiven.

Tickel schreef op 27-10-2021 om 15:52:

Ik zag wel een foto voorbij komen dat die hele bank vol zat met familie/vrienden. Dan is het wel handig als je nu een stuk op zolder hebt staan wat je aan kunt schuiven.

Ja, of de vrouwen beneden en de mannen op zolder....       

Maar zonder gekheid, ik vond het  een lillike bank en ze hádden een mooie neutrale strakke grijze bank in het appartement.

nog iemand aan het kijken? Laatste aflevering van dit seizoen

wat een lelijke strontkleur op de muren. 

Weer zoveel asbest. 

Friezinnetje schreef op 01-11-2021 om 21:40:

wat een lelijke strontkleur op de muren.

Echt hè. 😳

Friezinnetje schreef op 01-11-2021 om 21:40:

wat een lelijke strontkleur op de muren.

Echt heel lelijk! 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

01-11-2021 om 22:31

Zouden ze volgend seizoen nou eens echt ander soort stellen doen dan dit soort verwende twintigers die allemaal een jaren '30 huis met kookeiland willen?

 Ik ben er wel klaar mee op deze manier.  

ScarceKudu74

ScarceKudu74

01-11-2021 om 22:32

Friezinnetje schreef op 01-11-2021 om 21:40:

wat een lelijke strontkleur op de muren.

Ja! Vreselijk.  En dat messing overal. Als ik iets lelijk vind is dat het wel. 

Dat messing vind ik ook verschrikkelijk. En die roze wasbakken in de badkamer. 😵‍💫

ScarceKudu74

ScarceKudu74

01-11-2021 om 22:57

Lizzyliz schreef op 01-11-2021 om 22:53:

Dat messing vind ik ook verschrikkelijk. En die roze wasbakken in de badkamer. 😵‍💫

Ja ook al zo erg 

Het huisje zelf vond ik wel schattig en wat maakt zo'n dakkapel veel verschil in ruimte. Dat had Bob weer goed gedaan. 

Madamecannibale

Madamecannibale

01-11-2021 om 23:47 Topicstarter

Ik vond het heel knap hoeveel ruimte ze op die bovenverdieping hadden gecreëerd. Maar die badkamer is toch superonhandig, dan sta je daar naast het raam met luxaflex te douche. Dat wordt toch allemaal zeiknat.

Madamecannibale schreef op 01-11-2021 om 23:47:

Ik vond het heel knap hoeveel ruimte ze op die bovenverdieping hadden gecreëerd. Maar die badkamer is toch superonhandig, dan sta je daar naast het raam met luxaflex te douche. Dat wordt toch allemaal zeiknat.

Ja dat dacht ik ook. 

Wat die verwende stellen met jaren 30 huis betreft: volgens mij is Bob daar ook wel klaar mee. Zijn irritatie liep per aflevering op. 

Ik moest wel lachen dat dit vrijstaande huis een starterswoning werd genoemd. Ze waren ook helemaal geen starters want dit is hun tweede koopwoning. Dat vind ik wel knap op je 26ste.

hier ook roze wasbakken maar dan icm zwart staal en rvs kranen en hout. Anders wordt het te kitsch zoals Roos creatie nu wel is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.