Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Kopen zonder kijken

Nu B&B Vol liefde afgelopen is, is het tijd voor de volgende guilty pleasure “Kopen zonder kijken”. Aanstaande maandag start een nieuw seizoen 4, wie gaat er ook kijken?


duizel schreef op 06-10-2021 om 20:13:

[..]

Ik vind dat ze ook zoveel kunnen lenen als starter. Ik hoop ook altijd dat ze niet op hun maximum lenen maar ik ben er bang voor... ook omdat er eigenlijk altijd om extra geld gevraagd wordt.


Wellicht hebben ze die belastingvrije ton van hun ouders gehad zodat ze geen torenhoge hypotheek nodig hebben? 

Vind het woonkamergedeelte ook erg smal, maar dit stel heeft aangegeven dat ze de keuken het belangrijkste vinden.
Woonkamer was voor privé en in de keuken ontvingen ze hun vrienden.
Daarom begrijp ik die uitbouw en verbouwing keuken ook wel, maar de rest van die € 55.000,- had ik liever gestopt in isolatie, of reserve.

Madamecannibale

Madamecannibale

06-10-2021 om 22:23 Topicstarter

Tuinfluiter schreef op 06-10-2021 om 09:57:

Hier ook midden Nederland ik ken niemand die hier heeft uitgebouwd zonder te heien.

Ik woon ook in midden Nederland maar wel op wat ze noemen de “hoge zandgronden”. Hier wordt voor een uitbouw niet geheid. Mijn huis is ook niet geheid. Ik heb niet eens een kruipruimte, het is gewoon op de zandplaat gebouwd.

Madamecannibale schreef op 06-10-2021 om 22:23:

[..]

Ik woon ook in midden Nederland maar wel op wat ze noemen de “hoge zandgronden”. Hier wordt voor een uitbouw niet geheid. Mijn huis is ook niet geheid. Ik heb niet eens een kruipruimte, het is gewoon op de zandplaat gebouwd.

Ik zit in meer in het poldergebied

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

07-10-2021 om 16:33

Madamecannibale schreef op 06-10-2021 om 22:23:

[..]

Ik woon ook in midden Nederland maar wel op wat ze noemen de “hoge zandgronden”. Hier wordt voor een uitbouw niet geheid. Mijn huis is ook niet geheid. Ik heb niet eens een kruipruimte, het is gewoon op de zandplaat gebouwd.

Ik woon in het westen en voor mijn huis is ook niet geheid.

Een herhaling?!    of was het seizoen al afgelopen? 

HAHA!wait..what schreef op 11-10-2021 om 20:36:

Een herhaling?! of was het seizoen al afgelopen?

Inderdaad een herhaling, seizoen 3. Volgende week weer seizoen 4 volgens de gids.. 

Dierenvriend97 schreef op 11-10-2021 om 20:37:

[..]

Inderdaad een herhaling, seizoen 3. Volgende week weer seizoen 4 volgens de gids..

Jammer zeg.. Had er net zo'n zin in! Dan volgende week maar kijken 

nah wat stom. Ik had me er ook op verheugd. Wat is de ratio hier achter?

Nederlands elftal moet wel voetballen.. Maar lijkt me sterk dat dat er mee te maken heeft?  

ja, dacht al, dit komt me bekend voor

ooh wat suf, op videoland staat wel gewoon een nieuwe aflevering

Madamecannibale

Madamecannibale

11-10-2021 om 21:31 Topicstarter

TanteRita schreef op 11-10-2021 om 21:03:

ooh wat suf, op videoland staat wel gewoon een nieuwe aflevering

Ja maar vorige week niet. Vorige week snapte ik ook al niet waarom er niets nieuws op Videoland stond.

Sophia_!

Sophia_!

11-10-2021 om 22:38

Ik had geeneens door dat het een herhaling was, deze aflevering had ik gelukkig nog niet gezien 

Wat een vreselijk stomme mensen vond ik dit, maar wel een gaaf huis! 

HAHA!wait..what schreef op 11-10-2021 om 20:41:

Nederlands elftal moet wel voetballen.. Maar lijkt me sterk dat dat er mee te maken heeft?

Ja daar heeft het dus wel mee te maken, Martijn had dit op Twitter gezet. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.