Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Kopen zonder kijken

Nu B&B Vol liefde afgelopen is, is het tijd voor de volgende guilty pleasure “Kopen zonder kijken”. Aanstaande maandag start een nieuw seizoen 4, wie gaat er ook kijken?

Sophia_! schreef op 07-09-2021 om 22:51:

[..]

He, jammer dat ze dat niet zeggen. Ik was in gedachten al aan het schilderen.

Wil je laten weten als je de kleur gevonden hebt?

De mail om de verfstalen op te vragen is verstuurd.
Ik ga mijn kwasten alvast opzoeken 

Volgens mij noemde Eijerkamp op hun insta account de verf nummers.

Sophia_!

Sophia_!

07-09-2021 om 23:42

Tover-Feetje schreef op 07-09-2021 om 23:09:

[..]

De mail om de verfstalen op te vragen is verstuurd.
Ik ga mijn kwasten alvast opzoeken

Sophia_!

Sophia_!

07-09-2021 om 23:43

Doornroosje75 schreef op 07-09-2021 om 23:38:

https://www.instagram.com/p/CTfiA24rUqx/?utm_medium=copy_link

In de reacties...

Oh jammer,  ik heb geen Instagram.  Welke nummers zeggen ze? 

Doornroosje75 schreef op 07-09-2021 om 23:38:

https://www.instagram.com/p/CTfiA24rUqx/?utm_medium=copy_link

In de reacties...

Dat zijn niet de ral nummers 
Blijkbaar heeft het bouwbedrijf een eigen verflijn (Kabe) en dus "eigen" kleurnummers.

Tover-Feetje schreef op 07-09-2021 om 22:42:

[..]

Ik vond die kleur groen ook heel mooi en ben gelijk op zoek gegaan naar het ral nummer.
Jammer genoeg wordt dat niet bekend gemaakt op de site, wel het bedrijf waar je de verfstalen en verf kan kopen.
Dan ga ik de staal eerst maar aanvragen.

Op instagram van Eijerkamp (bedrijf dat de meubels sponsort) staat een post over dit huis, inclusief RAL-kleuren! Was veel naar gevraagd. 

Edit: sorry, mosterd! Het is blijkbaar kleur 417 van het merk KABE van BLC Bouw. Geen RAL-nummer inderdaad. 

Ik vond die groene muur afschuwelijk maar ik hou niet van gekleurde muren en weer jammer van zo'n lelijke visgraatvloer. Roos zou sowieso nooit bij mij in huis mogen komen want haar smaak is duidelijk de mijne niet. Nu kwam ze weer met 3 lelijke takken aan voor in de woonkamer. Ze was laatst in een talkshow en daar lieten ze foto's zien van haar huis. Het stond er bomvol met rotzooi en kitsch en een bonte boel van kleuren. Zelden zo'n lelijke inrichting gezien.

Roos post op haar website ook de producten en verfkleuren. Inderdaad helaas niet de RAL nummers: https://rrinterior.nl/portfolio_page/kopen-zonder-kijken-seizoen-4-afl-2-assendelft/

Vind de kleur in de woonkamer mooi! 

Sophia_!

Sophia_!

08-09-2021 om 09:06

watertoren schreef op 08-09-2021 om 08:19:

Ik vond die groene muur afschuwelijk maar ik hou niet van gekleurde muren en weer jammer van zo'n lelijke visgraatvloer. Roos zou sowieso nooit bij mij in huis mogen komen want haar smaak is duidelijk de mijne niet. Nu kwam ze weer met 3 lelijke takken aan voor in de woonkamer. Ze was laatst in een talkshow en daar lieten ze foto's zien van haar huis. Het stond er bomvol met rotzooi en kitsch en een bonte boel van kleuren. Zelden zo'n lelijke inrichting gezien.

Ik vind juist van Roos dat ze best goed luistert naar wat de eigenaren willen, zij drukt niet haar eigen smaak door heb ik het idee. 

Bij VT wonen vind ik het wel altijd echt erg! Kijk je dat ook? Wat ze daar vaak in huizen doen is echt vreselijk, die stylisten mogen hier nooit binnenkomen 😂

-Nienke- schreef op 07-09-2021 om 22:16:

[..]

Maar waar was de kledingkast gebleven? Opgeofferd voor dat bad, volgens mij...!

Ik vond de benedenverdieping echt mooi (prachtige vloer en keuken!), maar verder vond ik het eigenlijk nog steeds krap en onhandig allemaal. Kleine slaapkamertjes, badkamer waar je je kont niet kan keren. Dit stel had gewoon net iets teveel wensen voor dit budget (waar je dus zo’n tussenwoning voor koopt).

O ja, en wat een afschuwelijke tegeltuin! Echt, dat mensen die nog steeds zo aanleggen... geen grasspriet te zien!

De kledingkast stond gewoon op hun slaapkamer toch? 

Die masterbedroom was echt vreselijk klein. Niet eens ruimte naast het bed. 
En waarom hebben ze van die zolder geen kinderkamers gemaakt? Dan hadden de master en de badkamer tenminste een normale ruimte kunnen hebben. 

redbulletje schreef op 08-09-2021 om 09:22:

Die masterbedroom was echt vreselijk klein. Niet eens ruimte naast het bed.
En waarom hebben ze van die zolder geen kinderkamers gemaakt? Dan hadden de master en de badkamer tenminste een normale ruimte kunnen hebben.

Ze wilden met de kinderen op 1 verdieping slapen. 

Regendrup. schreef op 08-09-2021 om 09:33:

[..]

Ze wilden met de kinderen op 1 verdieping slapen.

Dat had ik als ik Bob was toch uit hun hoofd gepraat. Nu is alles poppenhuisformaat op die verdieping. 

redbulletje schreef op 08-09-2021 om 09:39:

[..]

Dat had ik als ik Bob was toch uit hun hoofd gepraat. Nu is alles poppenhuisformaat op die verdieping.

Volgens mij was het idee dat als de kinderen groter zijn, het muurtje weg kan, en de kinderen naar boven kunnen . 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.