Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Klaag hier over Viva

Als je nog even moet afreageren.
Voor bans en algemeen gezeur. Forummers afzeiken mag niet.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Goed gerbuik is dat To start

Ik erger me aan selectief banbeleid bij Viva. Zo ook in de gebeurtenissen rondom Peter R. de Vries. De over-emotionele forummers krijgen ruimbaan voor hun opinie en mogen anderen die daar toch wat anders naar kijken bij wijze van spreken de huid volschelden zonder consequentie. Daarbij worden er, in tegenspraak met de forumregels, ook bans uitgedeeld zonder waarschuwing en voor 6 uur terwijl je daar niets over terugleest in de huisregels. Het komt op mij over alsof bepaalde mensen dan een beetje monddood gemaakt worden alleen maar omdat ze niet meedoen met collectieve rouw. Diegenen die het lieten ontsporen waar toch echt de emotionele forummers die de hele dag door te pas en te onpas hun verdriet mochten tonen.

Quasidomo

Quasidomo

22-07-2021 om 11:50 Topicstarter

Granny71 schreef op 22-07-2021 om 11:40:

Goed gerbuik is dat To start

Ik heb nu niets te zeuren.

Sophia_!

Sophia_!

22-07-2021 om 11:58

Ik weet niet of ik dit nou zo leuk vind, andersom zou ik het ook niet waarderen.

Sophia_! schreef op 22-07-2021 om 11:58:

Ik weet niet of ik dit nou zo leuk vind, andersom zou ik het ook niet waarderen.

Sluit ik me bij aan.

Sophia_! schreef op 22-07-2021 om 11:58:

Ik weet niet of ik dit nou zo leuk vind, andersom zou ik het ook niet waarderen.

Helemaal mee eens.

aardbei35 schreef op 22-07-2021 om 11:45:

Ik erger me aan selectief banbeleid bij Viva. Zo ook in de gebeurtenissen rondom Peter R. de Vries. De over-emotionele forummers krijgen ruimbaan voor hun opinie en mogen anderen die daar toch wat anders naar kijken bij wijze van spreken de huid volschelden zonder consequentie. Daarbij worden er, in tegenspraak met de forumregels, ook bans uitgedeeld zonder waarschuwing en voor 6 uur terwijl je daar niets over terugleest in de huisregels. Het komt op mij over alsof bepaalde mensen dan een beetje monddood gemaakt worden alleen maar omdat ze niet meedoen met collectieve rouw. Diegenen die het lieten ontsporen waar toch echt de emotionele forummers die de hele dag door te pas en te onpas hun verdriet mochten tonen.

Je moet gewoon je mening kunnen spuien omtrent de moord-aanslag op Peter, maar dat geleuter over hoe anderen het verdriet wensen te verwerken en of het wel oprecht is dat vind ik persoonlijk onnodig. Hier loopt er nou ook weer zo een topic, in het licht van de corona-perikelen snap ik nog wel dat je een mening hebt over grote groepen mensen bijéen, maar wat kan jou het verder bommen dat anderen er veel verdriet van hebben en graag afscheid willen nemen, dit is niet specifiek richting jou overigens. Ik heb niet meegelezen in het betreffende topic op Viva dus weet verder niet hoe of wat.

AcidicShark11

AcidicShark11

22-07-2021 om 12:05

Al die irritante bugs waar maar niets aan gedaan werd. Daar word ik echt Gallisch van.

Klagen om het klagen, want door hier te klagen gebeurt er niks aan het beleid van Viva. Maar gelukkig is hier zo'n fijne positieve sfeer.

Ik had al op een ander topic gereageerd maar vind dit zo niet ok. Dit doet dit forum zo naar beneden halen en dit is niet waar ik voor sta om achter iemand zijn rug te praten!

Quasidomo

Quasidomo

22-07-2021 om 12:12 Topicstarter

Pauwlene schreef op 22-07-2021 om 12:07:

Ik had al op een ander topic gereageerd maar vind dit zo niet ok. Dit doet dit forum zo naar beneden halen en dit is niet waar ik voor sta om achter iemand zijn rug te praten!

Ik heb dit topic geopend omdat mensen de behoefte hebben om bans etc te bespreken in andere topics. Ook forummers worden bij name genoemd. Ik vind dat zelf niet bijdragen aan de sfeer in die topics. Het is niet de bedoeling om over mensen te praten. Dat staat ook duidelijk in de OP.

Quasidomo schreef op 22-07-2021 om 12:12:

[..]

Ik heb dit topic geopend omdat mensen de behoefte hebben om bans etc te bespreken in andere topics. Ook forummers worden bij name genoemd. Ik vind dat zelf niet bijdragen aan de sfeer in die topics. Het is niet de bedoeling om over mensen te praten. Dat staat ook duidelijk in de OP.

Leg je klachten dan neer bij Viva.

Pauwlene schreef op 22-07-2021 om 12:07:

Ik had al op een ander topic gereageerd maar vind dit zo niet ok. Dit doet dit forum zo naar beneden halen en dit is niet waar ik voor sta om achter iemand zijn rug te praten!

Er staat “afreageren”

Ventileren is niet per se negatief. Is ook wat anders dan bijv roddelen. Dat wordt nogal eens door elkaar gehaald en je hoeft ook niet aan dit draadje deel te nemen als het je onverhoopt tóch stoort.

Als je echt zo'n enorm belangrijke mening hebt, dan kun je dat toch ook gewoon op Viva zelf melden lijkt me. Ga lekker naar napraat of het modtopic. Hier een grote mond hebben maar het daar blijkbaar niet durven zeggen, kinderachtig. 

Pauwlene schreef op 22-07-2021 om 12:13:

[..]

Leg je klachten dan neer bij Viva.

Inderdaad.

En als je je niet gehoord voelt/het niet eens bent met het beleid, blijf daar dan weg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.