Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Kijktip: Yellowstone (Spike tv)

KIJKTIP!!! Vanaf vanavond eindelijk in Nederland te zien: de veelgeprezen moderne westernserie 'Yellowstone', met in één van de hoofdrollen Kevin Costner.
Woensdag 6 oktober, 20.30 uur, Spike TV (NL).

Over Yellowstone
De familie Dutton, met John aan het hoofd, bezit de grootste ranch van de Verenigde Staten. John probeert hier samen met zijn familie op een eerlijke manier zijn boterham te verdienen. Het wordt hem echter alles behalve gemakkelijk gemaakt. De Dutton ranch ligt constant onder vuur door projectontwikkelaars en de nabijheid van een indianenreservaat en het Yellowstone National Park. De Duttons blijven er echter alles aan doen om hun land te beschermen.

IMDb beoordeling: 8,6 (46.671) ****


DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

06-10-2021 om 17:47

Jaaaaa, ik ga kijken! Redbulletje je hebt echt een goede smaak, en niet alleen qua eten/gerechten

Bedankt voor de tip !

Klinkt op zich goed.

Ik heb echter een gruwelijke weerstand tegen Spike tv, dat is wel zo'n geestdodend en dom kanaal.

Sophia_!

Sophia_!

06-10-2021 om 18:05

Klinkt goed, ik ga 'm opnemen!

redbulletje

redbulletje

06-10-2021 om 18:10 Topicstarter

Tot vandaag wist ik uberhaupt niet dat Spike tv op mijn abonnement zat. Heb 'm na deze tip zelf op facebook te hebben gelezen snel aan mijn zenderlijst toegevoegd zodat ik kan opnemen. Hopelijk niet teveel reclamebreaks tussendoor. 

redbulletje

redbulletje

06-10-2021 om 18:11 Topicstarter

Yolo schreef op 06-10-2021 om 17:47:

Jaaaaa, ik ga kijken! Redbulletje je hebt echt een goede smaak, en niet alleen qua eten/gerechten

Sophia_!

Sophia_!

06-10-2021 om 18:20

redbulletje schreef op 06-10-2021 om 18:10:

Tot vandaag wist ik uberhaupt niet dat Spike tv op mijn abonnement zat. Heb 'm na deze tip zelf op facebook te hebben gelezen snel aan mijn zenderlijst toegevoegd zodat ik kan opnemen. Hopelijk niet teveel reclamebreaks tussendoor.

Spike heeft heel veel reclame, vreselijk! Daarom ga ik ook opnemen 

Ik had nog nooit van deze zender gehoord, maar ik heb hem en neem de film op. Ik hoop dat er mooie beelden van het nationale park in zitten want dat is ongelooflijk mooi.

redbulletje

redbulletje

06-10-2021 om 18:42 Topicstarter

Tuinfluiter schreef op 06-10-2021 om 18:25:

Ik had nog nooit van deze zender gehoord, maar ik heb hem en neem de film op. Ik hoop dat er mooie beelden van het nationale park in zitten want dat is ongelooflijk mooi.

Ben ook benieuwd naar! Ben zelf in Yellowstone geweest en heb een aantal dagen op een ranch in Montana paardgereden. 

redbulletje schreef op 06-10-2021 om 18:42:

[..]

Ben ook benieuwd naar! Ben zelf in Yellowstone geweest en heb een aantal dagen op een ranch in Montana paardgereden.

Heel bijzonder om daar paard te rijden. Ik ben zelf 30 jaar geleden in juni enkele dagen in Yellowstone geweest er lag toen nog sneeuw en er waren veel bizonkalfjes schitterend park.

Dit is geen film trouwens maar een serie.

redbulletje

redbulletje

06-10-2021 om 19:24 Topicstarter

Tuinfluiter schreef op 06-10-2021 om 18:47:

[..]

Heel bijzonder om daar paard te rijden. Ik ben zelf 30 jaar geleden in juni enkele dagen in Yellowstone geweest er lag toen nog sneeuw en er waren veel bizonkalfjes schitterend park.

Ik was er ooit begin september en toen was 't prachtig weer met nachtvorst en ochtendmist en zonnige dagen afgewisseld met fotogenieke wolkenpartijen. 

De duderanch en een lokale rodeo waren ook hoogtepunten. En daar heb ik een blijvende vriendschap aan overgehouden waardoor ik enkele jaren terug bij hen in Tennessee ben gaan logeren en een echte halloween heb meegemaakt. 

redbulletje

redbulletje

06-10-2021 om 19:24 Topicstarter

Ellori schreef op 06-10-2021 om 18:53:

Dit is geen film trouwens maar een serie.

Klopt, dus vergeet geen serieopname aan te zetten. Volgens mij zijn er al 4 seizoenen. 

Ik moet opeens denken aan de Southfork Ranch van Dallas

Sophia_!

Sophia_!

06-10-2021 om 21:18

wild-flower schreef op 06-10-2021 om 20:08:

Ik moet opeens denken aan de Southfork Ranch van Dallas

dat was echt leuk 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.