Media en cultuur
Beterlaat2021!
11-04-2025 om 10:20
Kijkt er iemand naar MAFS?
Married At First Sight!
Sinds dinsdag op RTL4 om 20.30 uur, di t/m do. (Herhaling de volgende middag om 15.30 uur)
Er zijn al 3 koppels onderweg, er zit váárt in. En iedere keer weer een soort cliffhanger, dus je blijft kijken....
Grindelwald
07-05-2025 om 07:09
Marcella wil gewoon niks met Bjorn. Van dag 1 al niet.
Femke en Olof zouden er per direct mee moeten stoppen. Vind het raar dat ze per se mee moeten met het koppels weekend. Zij zijn echt bij elkaar gebracht voor drama dus kijkcijfers. Totaal niet ok. Ook omdat ze allebei al kinderen hebben.
MissHolmes
07-05-2025 om 07:25
BlairW schreef op 07-05-2025 om 06:59:
Olof, geen Otto.
Ik vind het zo leuk voor Mariska en Peter! Die hebben elkaar volgens mij echt helemaal gevonden 😊
Hinke en Giovanni zie ik ook wel bij elkaar blijven. Volgens mij gaan die steeds dichter naar elkaar toe. Giovanni komt ook steeds meer los heb ik het idee. Die was in het begin echt heel zenuwachtig en gespannen, maar dat gaat nu beter.
Ja dat bedoelde ik
(ik was moe toen ik het schreef)
Beterlaat2021!
08-05-2025 om 13:21
Wat een leuk idee zeg, zo'n logeerpartij met z'n allen in een huis.
Haal de zakdoeken maar te voorschijn.
Yumi
09-05-2025 om 18:30
Beterlaat2021! schreef op 08-05-2025 om 13:21:
Wat een leuk idee zeg, zo'n logeerpartij met z'n allen in een huis.
Haal de zakdoeken maar te voorschijn.
![]()
Ik had ze nodig 
Vond het zo sneu, wat gebeurde er allemaal 😒
Wat had Bjorn kunnen doen om het huwelijk met Marcella in stand te houden? Net zoveel als ze zelf heeft gedaan, niets! Dit was niet haar type man en dat kan, maar zeg dat gewoon.
Femke en Olof laat maar 🤫
Eva en Bram, wat een onuitgesproken boosheid. Ken Bram niet maar kan me niet voorstellen dat hij haar tijdens de huwelijksreis heeft willen kwetsen.
Svea lijkt mij nogal onzeker, ik heb ook het gevoel dat zij vanaf dag 1 meer gevoelens heeft dan Joey.
Hinke en Giovanni vind ik de verrassing van dit seizoen. Ze doen er samen alles aan om het huwelijk te laten slagen. Ze stralen...
Mariska en Peter, zagen eruit alsof ze al veel langer bij elkaar zijn. Je ziet ook dat het vanzelf lijkt te gaan, zonder al het gedoe dat we zien bij de andere koppels.
Dennis en Steven, .... waar kwam al dat chagrijn van Dennis ineens vandaan? Het ging duidelijk niet zoals hij in gedachte had. Geen zin om met de andere stellen tijd door te brengen, geen zin in de activiteiten en Steven zat zonder hem 2 1/2 uur in de jacuzzi. Hij maakt daar een drama van, en vervolgens zegt hij dat Steven het te groot maakt. Hoe kunnen zijn gevoelens ineens van alles naar niets gaan? Nu vond ik hem wel lastig te "lezen", te gladjes, te gemaakt. Hoop dat Steven, de deur voor hem dichtgooit
Beterlaat2021!
09-05-2025 om 19:15
Ik heb de aflevering opgenomen en ga morgenmiddag pas kijken, maar ik heb er wel al iets over gelezen!
Grindelwald
09-05-2025 om 20:59
Ik heb vanaf begin af aan mijn twijfels bij Dennis. Geen prettige vent. Dat is nou wel gebleken.
Hinke en Gio vind ik echt leuk! Hoop dat ze het redden.
En bij Joey is de nieuwigheid er wel vanaf.
Yumi
09-05-2025 om 23:09
Grindelwald schreef op 09-05-2025 om 20:59:
Ik heb vanaf begin af aan mijn twijfels bij Dennis. Geen prettige vent. Dat is nou wel gebleken.
Hinke en Gio vind ik echt leuk! Hoop dat ze het redden.
En bij Joey is de nieuwigheid er wel vanaf.
Dat heb ik ook, er is iets met die man. Zoals ik al schreef kan hem niet goed lezen, zijn gezichtsuitdrukking komt niet altijd overeen met wat hij zegt.
Denk dat Joey nu wel weer gewoon met zijn vrienden iets wil doen, zoals jij ook aangeeft de nieuwigheid is er vanaf.
madee
10-05-2025 om 09:15
Ik ben echt naar geweest van Dennis en Stefan. Dennis is zelf waarvan hij Stefan beschuldigt: emotioneel onvolwassen. Hij had naar Stefan toe moeten gaan in de hottub en aangeven dat hij zich wat verloren voelde. Dan was Stefan gaan afdrogen en had hij de rest van de avond bij Dennis doorgebracht, al dan niet met andere koppels. Maar hij heeft Stefan zonder iets te zeggen de rug toegekeerd en ook nog eens zonder wat ook maar te delen de relatie beëindigd. Ik begrijp Stefan heel goed en geef hem groot gelijk. Dennis voelt zich blijkbaar beter dan anderen, ik denk dat hij een grote blinde vlek voor zijn eigen input heeft.
Bjorn heeft best wel initiatief genomen hier en daar, maar iedere keer deinsde Marcella terug. Wat ze zegt dat ze wilt, wijst ze af als Bjorn het doet. Als ze zijn kleine toenaderingen ook maar iets had beantwoord, dan had Bjorn ook wel meer initiatief aangedurfd. Hij is niet haar type man qua uiterlijk en direct waarneembaar gedrag, maar met die mannen liep het juist telkens spaak. Ik vind dat ze het te weinig kans heeft gegeven. Bjorn lijkt me juist een heel respectvolle man, maar zijn onzekerheid en angst om te kwetsen werd versterkt omdat Marcella al snel uitcheckte. En ze neemt zelf ook totaal geen initiatief, en geeft geen bevestiging aan Bjorn.
Beterlaat2021!
10-05-2025 om 12:18
Ik heb altijd het idee gehad dat Dennis én Femke op de zelfde toneelschool hebben gezeten!!
Ik vind ze ónecht....
Grindelwald
10-05-2025 om 15:42
Ik las ergens anders dat Femke die Porsche gehuurd heeft. Puur om Olof te zieken. Of dat laatste waar is weet ik niet. Maar waarom zou je überhaupt die Porsche huren?
Grindelwald
10-05-2025 om 15:43
Yumi schreef op 09-05-2025 om 23:09:
[..]
Dat heb ik ook, er is iets met die man. Zoals ik al schreef kan hem niet goed lezen, zijn gezichtsuitdrukking komt niet altijd overeen met wat hij zegt.
Denk dat Joey nu wel weer gewoon met zijn vrienden iets wil doen, zoals jij ook aangeeft de nieuwigheid is er vanaf.
Nou dat dus. Denk niet dat hij het experiment serieus heeft genomen.
MissHolmes
12-05-2025 om 07:45
madee schreef op 10-05-2025 om 09:15:
Ik ben echt naar geweest van Dennis en Stefan. Dennis is zelf waarvan hij Stefan beschuldigt: emotioneel onvolwassen. Hij had naar Stefan toe moeten gaan in de hottub en aangeven dat hij zich wat verloren voelde. Dan was Stefan gaan afdrogen en had hij de rest van de avond bij Dennis doorgebracht, al dan niet met andere koppels. Maar hij heeft Stefan zonder iets te zeggen de rug toegekeerd en ook nog eens zonder wat ook maar te delen de relatie beëindigd. Ik begrijp Stefan heel goed en geef hem groot gelijk. Dennis voelt zich blijkbaar beter dan anderen, ik denk dat hij een grote blinde vlek voor zijn eigen input heeft.
DIt vind ik ook. Dennis hield zich ook de hele tijd afzijdig van de groep en zat steeds te chagerijnen. En dan vervolgens op Stefan af gaan geven, lekker makkelijk.
Met Bjorn heb ik wel een beetje te doen, hij doet zo zn best maar dat heeft echt geen zin want hij is gewoon niet haar type, vanaf het begin. Maar Marcella doet ook vanaf het begin ook geen enkele moeite om zich een beetje open te stellen. Ik vind haar een enorm sloom en stijf mens.
Beterlaat2021!
15-05-2025 om 09:16
Hebben jullie gisteren gekeken? Wat een ontzettende L*L is die Nepper-Dennis zeg!!
Jammer dat de experts dat van te voren niet hebben gezien. Dan was Stefan een heleboel leed bespaard. Hij geeft Stefan overal de schuld van. Hoe haalt hij het in zijn gekapte hoofd?
Volgens mij hebben de 'experts' hem nu wel door, helaas te laat.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.