Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Kijkt er iemand naar MAFS?

Married At First Sight!
Sinds dinsdag  op RTL4 om 20.30 uur,  di t/m do. (Herhaling  de volgende middag om 15.30 uur)

Er zijn al 3 koppels onderweg, er zit váárt in. En iedere keer weer een soort cliffhanger, dus je blijft kijken....

Yumi schreef op 25-04-2025 om 18:28:

Mariska, heeft een voorstel... als we over 'n jaar nog getrouwd zijn, zullen we dan teruggaan naar Sicilië? Een ijsje eten bij dezelfde ijssalon, ik wil nog wel 'n keer terug zegt ze. Peter, we hebben nog bijna niets van de stad gezien, dus ik zou ook nog wel 'n keer terug willen.
Klonk niet echt enthousiast, maar misschien is hij voorzichtig omdat hij nog niet verliefd is.
Hij gaat er verder totaal niet op door, integendeel hij begint ineens te vertellen over zijn overleden vrouw, dat hij haar verzorgde en hij wist dat ze niet zou willen dat hij alleen bleef. Daarna vroeg hij naar de reden van de scheiding van Mariska. Ik kreeg het gevoel dat, Mariska te dichtbij kwam hij daarvan schrok en daarom over haar begon te vertellen? Ben benieuwd of die 2 bij elkaar blijven, ze zijn wel leuk samen, op het moment gaat Mariska harder dan Peter.

Ik vind dat juist wel een goede match, leuk stel.

MissHolmes schreef op 25-04-2025 om 22:10:

[..]

Ik vind dat juist wel een goede match, leuk stel.

Ik schreef toch ook dat ze leuk samen zijn?

In mijn bericht heb ik het erover dat mijn twijfel ligt bij Peter, omdat die nog midden in het verdriet zit door het verlies van zijn vrouw. Dan kan je nog zo'n goed match zijn, maar als hij er nog niet klaar voor is... 

Yumi schreef op 25-04-2025 om 22:42:

[..]

Ik schreef toch ook dat ze leuk samen zijn?

In mijn bericht heb ik het erover dat mijn twijfel ligt bij Peter, omdat die nog midden in het verdriet zit door het verlies van zijn vrouw. Dan kan je nog zo'n goed match zijn, maar als hij er nog niet klaar voor is...

Ik krijg niet de indruk dat hij nog midden in het verdriet zit. Tuurlijk is het er wel, maar niet overheersend 

Wat gaat het stroef en waarom is Eva niet eerlijk naar Bram? Hij zegt  tegen die vriendinnen dat hij blij is aan haar te zijn gematcht, dat is wederzijds volgens haar. Terwijl ze in deze aflevering ook zegt terug te zijn bij af.
Nadat ze in tranen verteld een paar vervelende dagen te hebben, zegt ze in de auto onderweg naar haar ouders we hebben het gewoon gezellig   

Kan me voorstellen, als ze echt haar gevoel uitspreekt, het voor Bram voelt, alsof hij een emmer ijsklontjes over zich heen gestort krijgt. Verlos die 2 uit hun lijden Mafs team, dit kan alleen nog maar meer kapot.... Eva is al uitgecheckt.

Ik ben al verder omdat ik Videoland blijk te hebben en de verleiding te groot was…dus ik lees wel mee maar reageer pas weer als iedereen alle afleveringen heeft gezien

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

01-05-2025 om 12:52 Topicstarter

Dankje, Madee!  

Vanavond wordt denk ik wel leuk met het eerste koppel diner.

Eva is er al klaar mee. Bram is niet haar type.

Hilke en Giovanni verrassen mij. Ze hebben het leuk samen.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

01-05-2025 om 16:17 Topicstarter

Tis altijd zo opvallend dat de deelnemers voor de camera precies vertellen hoe het zit, maar niet aan hun partner.   
"Ja, ik zou haar graag eens aanraken, maar ik weet niet of ze dat wil!"

Ik vind Olof niet leuk. Ik snap niet dat ze die 2 gekoppeld hebben. Femke is veel te mooi en lief voor hem. 

Beterlaat2021! schreef op 01-05-2025 om 16:17:

Tis altijd zo opvallend dat de deelnemers voor de camera precies vertellen hoe het zit, maar niet aan hun partner.
"Ja, ik zou haar graag eens aanraken, maar ik weet niet of ze dat wil!"

Dit

Je moet eens weten hoe vaak ik roep; dan moet je dat vragen, tijdens het kijken! 

watertoren schreef op 01-05-2025 om 18:09:

Ik vind Olof niet leuk. Ik snap niet dat ze die 2 gekoppeld hebben. Femke is veel te mooi en lief voor hem.

Denk dat er heel weinig vrouwen zijn die Olof leuk vinden.

Die twee zijn enkel en alleen aan elkaar gekoppeld voor drama en gedoe. Goed voor de kijkcijfers. 

Grindelwald schreef op 01-05-2025 om 16:00:

Eva is er al klaar mee. Bram is niet haar type.

Hilke en Giovanni verrassen mij. Ze hebben het leuk samen.

Mij ook, ik twijfelde in het begin of het zou klikken maar lijkt er wel op.

Verder, echt wat een sloom type, die Marcella.. Zit steeds te zeiken dat hij initiatief moet nemen maar ze doet dat zelf ook niet. Ik word erg moe van haar.

En Otto en Femke, echt wat een gez**k zeg...Al vanaf het begin. Die twee passen echt voor geen meter bij elkaar en ik snap ook echt niet waarom die gematcht zijn behalve voor de kijkcijfers idd...

Olof, geen Otto.

Ik vind het zo leuk voor Mariska en Peter! Die hebben elkaar volgens mij echt helemaal gevonden 😊 
Hinke en Giovanni zie ik ook wel bij elkaar blijven. Volgens mij gaan die steeds dichter naar elkaar toe. Giovanni komt ook steeds meer los heb ik het idee. Die was in het begin echt heel zenuwachtig en gespannen, maar dat gaat nu beter. 

BlairW schreef op 07-05-2025 om 06:59:

Olof, geen Otto.

Ik vind het zo leuk voor Mariska en Peter! Die hebben elkaar volgens mij echt helemaal gevonden 😊
Hinke en Giovanni zie ik ook wel bij elkaar blijven. Volgens mij gaan die steeds dichter naar elkaar toe. Giovanni komt ook steeds meer los heb ik het idee. Die was in het begin echt heel zenuwachtig en gespannen, maar dat gaat nu beter.

Ja leuk om te zien!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.