Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Kijkt er iemand naar MAFS?

Married At First Sight!
Sinds dinsdag  op RTL4 om 20.30 uur,  di t/m do. (Herhaling  de volgende middag om 15.30 uur)

Er zijn al 3 koppels onderweg, er zit váárt in. En iedere keer weer een soort cliffhanger, dus je blijft kijken....

Ik vind Femke iets bekends hebben, ze lijkt op een actrice maar ik weet niet welke. Misschien eentje van een (oude) L'Oréalreclame. En Olof vind ik lijken op hoe Carlo Boszhard eruit zag als hij Jokertje uit Oh oh Cherso persifleerde. 

Dat "schat" telkens tussen die twee vind ik als kijker ongemakkelijk, ik zou dat in hun plaats helemaal niet doen: in elk geval niet zo vroeg en niet zo vaak. 

Ja wij kijken ook via videoland en hebben nu de eerste 4 afleveringen gezien. Ik vind Olof ook enorm irritant en eea doet me idd denken aan Martijn en Nicole. Dat gaat volgens mij niet goedkomen.

Ik kijk ook, heerlijke tv.

Olof is vreselijk. Met z'n verklein woordjes de hele tijd.

Peter en Mariska vind ik wel ok. Vond haar trouwjurk prachtig. 

Bij de mannen vind ik Stephan wel een leuke man. De ander, kan ff niet op zijn naam komen te gemaakt. Hij heeft tig keer het woord oprecht gebruikt. Het ligt er iets te dik op.

Je bedoelt denk ik Dennis Grindelwald?

OIF.YwcluZJ7xCAR0iTYYEHyiw?rs=1&pid=ImgDetMain

Ik heb vandaag aflevering 1,2 en 3 gezien.

Olof doet mij heel erg denken aan Jeroen van Koningsbrugge, maar dan vind ik Jeroen leuker. Femke is nog wat koeltjes. Zij houdt hem telkens wat af en hij is iets te enthousiast. Ze zijn allebei wel heel direct.

Peter en Mariska vind ik samen een leuk stel. De bril van Peter vind ik minder, die mag wel wat hipper. Samen met de kleur van het pak, z’n haar en dus zijn bril vind ik het vrij saai eruit zien, maar dat zegt natuurlijk niks over zijn karakter en hun liefde/aantrekkingskracht.

Dennis en Stefan vind ik ook een leuk stel. Ik ben alleen bang dat Stefan iets te rustig aan wil doen voor wat Dennis wil. In een van de vorige seizoenen was er ook een gay koppel en die ene wou ook telkens rustig aan doen, maar d’r kwam nooit wat van de grond. Dat is hem toen niet geworden.

Ik vind wel dat ze goed hebben gekeken naar de matches, ze hebben volgens mij zorgvuldig gekeken naar de wensen en wat de kandidaten absoluut niet wilden.

Ik ben benieuwd, ik blijf wel kijken.

P. S. Ik zie bij Femke en haar vriendinnen heel veel botox en cosmetische ingrepen. Heel veel make-up ook, allemaal van die poppetjes. Femke zou volgens Olof helemaal puur natuur zijn, als dat zo is, dan is ze een echte schoonheidskoningin.

Bij Olof valt het me op dat hij doet alsof ze al echt een stel zijn. Schat noemen, knuffelen, verliefd aankijken. Ze kennen elkaar net, doe eens even niet zo overdreven. Of ben ik nou te koeltjes?

Yumi schreef op 12-04-2025 om 20:36:

Je bedoelt denk ik Dennis Grindelwald?

OIF.YwcluZJ7xCAR0iTYYEHyiw?rs=1&pid=ImgDetMain

Ja!

thinkso schreef op 12-04-2025 om 21:29:

Bij Olof valt het me op dat hij doet alsof ze al echt een stel zijn. Schat noemen, knuffelen, verliefd aankijken. Ze kennen elkaar net, doe eens even niet zo overdreven. Of ben ik nou te koeltjes?

Echt vreselijk. Als ik Femke was geweest dan was ik gillend Albanië uit gerend.

thinkso schreef op 12-04-2025 om 21:29:

Ik vind ze beide overdrijven, toen Olof en Femke de trouwzaal uitkwamen en hij haar 'n drankje aangaf, zei het moppie, dank je darling 

Dat hoofd 

Olof-Married-at-First-Sight-bruiloft-blij.jpg

Yumi schreef op 12-04-2025 om 22:51:

[..]

Ik vind ze beide overdrijven, toen Olof en Femke de trouwzaal uitkwamen en hij haar 'n drankje aangaf, zei het moppie, dank je darling

Dat hoofd

Grindelwald: 

Ik kijk ook! Niet omdat ik het nou zo'n geweldig programma vind maar gewoon voor de ontspanning 

1e koppel: ik weet het niet... komt op mij een beetje nep over op 1 of andere manier.. 

2e: leuk! Zij lijkt mij een hele lieve vrouw. Ik vond haar trouwjurk alleen niet mooi, is mijn smaak niet maar goed geen drama.

3e: leuke mannen maar ik weet het niet.. die oudste mopperde aan het eind dat het wat betreft het rustig aan doen op fysiek vlak niet te lang moest duren. Geen leuke opmerking...

MissHolmes schreef op 13-04-2025 om 08:24:

[..]

Grindelwald:

Ik kijk ook! Niet omdat ik het nou zo'n geweldig programma vind maar gewoon voor de ontspanning

1e koppel: ik weet het niet... komt op mij een beetje nep over op 1 of andere manier..

2e: leuk! Zij lijkt mij een hele lieve vrouw. Ik vond haar trouwjurk alleen niet mooi, is mijn smaak niet maar goed geen drama.

3e: leuke mannen maar ik weet het niet.. die oudste mopperde aan het eind dat het wat betreft het rustig aan doen op fysiek vlak niet te lang moest duren. Geen leuke opmerking...

Zei hij dat? Niet mee gekregen. Inderdaad geen leuke opmerking. 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

13-04-2025 om 09:50 Topicstarter

Grindelwald schreef op 13-04-2025 om 09:01:

[..] Zei hij dat? Niet mee gekregen. Inderdaad geen leuke opmerking.

Als je de ondertiteling aanzet mis je eigenlijk weinig....

Ik vind Dennis irritant worden met zijn dubbelzinnige opmerkingen. In het begin kon ik erom lachen maar nu niet meer. 

heb mijn twijfels over het nieuwe bruidspaar. Bram is echt een lieverd, heel sociaal met veel te veel werk. Eva reageerde nauwelijks op hem. ik denk dat je een nieuwe collega op je werk nog enthousiaster begroet....

Bij Peter en Mariska gaat het leuk samen, maar of dat genoeg is?

Het nieuwe bruidspaar Hinke en Giovanni blij met elkaar  Ben benieuwd hoe dit verder gaat. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.