Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Keeping up with the kardashians

Als fan van het eerste uur heb ik net het nieuwste seizoen gebinged maar ik begin hoe langer hoe meer met mijn bek vol tanden naar dit soort volk te kijken. Het staat zo ver van mij af en het hele fenomeen rijk zijn met 'niks' doen (ligt iets gechargeerder dat weet ik wel) vind ik zowel verbazingwekkend als wel vervelend inmiddels. Deze mensen staan zo ontzettend ver van de werkelijkheid en nu ook weer worden er buitenproportionele feesten georganiseerd en corona? Wat is dat? Het is dat er een paar idd corona gehad hebben maar voor de rest smijten ze met geld en zitten ze met hun bakken vol personeel in hun enorme paleizen vooral mooi te zijn. Deze mensen hebben mijns inziens geen idee hoe het echte leven in elkaar steekt. En toch blijven kijken he? 

Ik kijk echt nooit naar dit soort dingen. Het interesseert me werkelijk geen hout hoe celebs leven.

Het schijnt dat een aantal van de vrouwen wel echt zakenvrouwen zijn, maar toch blijf ik me afvragen hoeveel ze echt zelf doen.

Salomewinterqueen

Salomewinterqueen

14-10-2021 om 19:29 Topicstarter

Geld maakt geld en ze hebben hun naam ook mee. Ze zijn allemaal al met de gouden lepel in de mond geboren.

Ik keek het vroeger ook maar sinds ze stuk voor stuk eruit zijn gaan zien alsof ze gephotoshopt zijn vind ik het niet leuk meer.
Nu kijk ik Real housewives 

Mensen met zo weinig zelfreflectie en ontwikkeling in karakter...echt zo saai. 

Inhoudelijk zijn de Kardashians saai, als fenomeen vind ik ze wel interessant. Hun "reality" show is verschrikkelijk maar ik moet zeggen dat het bijzonder ondernemende mensen zijn. Ze zijn niet rijk geworden met niks doen, ze hebben een gat gevonden waar ze zijn ingedoken en volledig uitbuiten. Ze hebben veel voor geld over en ik denk dat hun leven in het teken van geld verdienen staat. 

Ik snap niet waarom ik deze mensen van belang of boeiend zou moeten vinden. Ik vind ze niet mooi, niet charmant, niet interessant en volstrekt misplaatst ijdel. Ik vind het treurig dat mensen hier naar kijken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.