Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

die vreselijke radioreclame van Amazon.  zo overdreven.
Volgens mij heb ik hem al eens genoemd hier maar ik irriteer me er nog steeds aan.

Broodjebrie schreef op 11-12-2025 om 14:44:

die vreselijke radioreclame van Amazon. zo overdreven.
Volgens mij heb ik hem al eens genoemd hier maar ik irriteer me er nog steeds aan.

Die is ook oervervelend. En dat mag best nog een keer gezegd worden.

De reclame van Paradontax. Dat gillen is zo'n irritante manier om aandacht te vragen. Ik schrik elke keer zo. Ik ga die Paradontax dus echt niet kopen 

Thora schreef op 09-12-2025 om 13:04:

Op de radio. Mam, wij willen nog wel wat drinken. Alsjeblieft 2 frisjes.
Niemand heeft het over frisjes!!!

Ja, heel stom idd. Op meerdere manieren. Hoezo 2 frisjes zonder eerst te vragen wat ze willen, mss hebben ze wel zin in thee of een glas water? Hoezo 'frisjes' en niet cola, sinas, icetea of wat dan ook. En hoezo roepen pubers naar mam dat ze wat willen drinken "pak zelf maar, ik ben je bediende niet" zou mijn moeder terug hebben gezegd. 

Meesje schreef op 11-12-2025 om 16:07:

[..]

Ja, heel stom idd. Op meerdere manieren. Hoezo 2 frisjes zonder eerst te vragen wat ze willen, mss hebben ze wel zin in thee of een glas water? Hoezo 'frisjes' en niet cola, sinas, icetea of wat dan ook. En hoezo roepen pubers naar mam dat ze wat willen drinken "pak zelf maar, ik ben je bediende niet" zou mijn moeder terug hebben gezegd.

Precies dat. En dat over die pubers stoort mij ook mateloos. Sowieso zijn kinderen in reclames altijd commanderende commentaar gevende veel te bijdehandte prinsjes en prinsesjes. En ouders behagende dienaars.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.