Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

Bellebelle schreef op 08-01-2025 om 14:46:

En die thee reclames. Alsof er serieus iemand een gesprek zou beginnen over iets dat op het labeltje staat dat aan het theezakje zit.

ehm...dat doe ik dus wel soms

kerstbeer schreef op 10-01-2025 om 18:14:

[..]

En ik ook. En ik ken meer mensen die het ook weleens doen.

De reclame van de HEMA, met dat 3x I like, like, like. Waarom moet dat 3x worden gezegd 

Naminokurashi schreef op 10-01-2025 om 19:47:

De reclame van de HEMA, met dat 3x I like, like, like. Waarom moet dat 3x worden gezegd

Dat is nog het minst irritante aan deze reclame. Die op zich al irritante man laat zich zodanig fotograferen dat hij er onder andere uitziet als een monsterlijke baby. En de rest van de beelden zijn ook helemaal niet grappig.

Bellebelle schreef op 08-01-2025 om 14:46:

En die thee reclames. Alsof er serieus iemand een gesprek zou beginnen over iets dat op het labeltje staat dat aan het theezakje zit.

Ikke wel.

Weer Hornbach. Zo'n jankend wijf dat zit te snikken: ik had het veel goedkoper kunnen krijgen. 

Iets van een uitzendbureau, volgens mij Young Capital ofzo, maar waar vooral blikjes met energiedrankjes ofzo in voorkomen. En in het begin iets raars met een gele substantie. Snapte niets van de reclame, laat staan waar het voor was. 

lientje69 schreef op 13-01-2025 om 18:43:

Weer Hornbach. Zo'n jankend wijf dat zit te snikken: ik had het veel goedkoper kunnen krijgen.

Ik zei toevallig van het weekend tegen man dat dit nou net de allereerste reclame van Hornbach is die ik wel grappig vind

De 'everyone is an investor, baby' kan ik echt niet hachelen. 

Duufje schreef op 14-01-2025 om 13:34:

[..]

Ik zei toevallig van het weekend tegen man dat dit nou net de allereerste reclame van Hornbach is die ik wel grappig vind

De 'everyone is an investor, baby' kan ik echt niet hachelen.

't Zal ergens om zijn dat ze dat zo zeggen maar ik weet niet waarom. Misschien om duidelijk te maken dat het zo makkelijk is dat zelfs een baby het kan. Of een vrouw. Wat voor sommige mannen ongeveer op hetzelfde neerkomt.

Tango schreef op 14-01-2025 om 10:14:

Iets van een uitzendbureau, volgens mij Young Capital ofzo, maar waar vooral blikjes met energiedrankjes ofzo in voorkomen. En in het begin iets raars met een gele substantie. Snapte niets van de reclame, laat staan waar het voor was.

Daarnet heb ik deze reclame eens opgezocht. Het is niet alleen onbegrijpelijk maar komt ook ontzettend vies en misselijkmakend over. 

Monus schreef op 14-01-2025 om 20:13:

[..]

Daarnet heb ik deze reclame eens opgezocht. Het is niet alleen onbegrijpelijk maar komt ook ontzettend vies en misselijkmakend over.

Meh, wat een vage reclame. En smerig. Het idee is, denk ik, dat je jonge mensen nodig hebt op de werkplek om de oudere generatie te stimuleren. Maar op deze manier heb ik liever geen jonge mensen hoor. Energiedrankjes zuipend, tekeningen maken in excel bestanden... Op wie richt deze reclame zich? Werkgevers? Jonge mensen? Zouden die laatsten zich hierdoor aangetrokken voelen? 

Meesje schreef op 14-01-2025 om 20:26:

[..]

Meh, wat een vage reclame. En smerig. Het idee is, denk ik, dat je jonge mensen nodig hebt op de werkplek om de oudere generatie te stimuleren. Maar op deze manier heb ik liever geen jonge mensen hoor. Energiedrankjes zuipend, tekeningen maken in excel bestanden... Op wie richt deze reclame zich? Werkgevers? Jonge mensen? Zouden die laatsten zich hierdoor aangetrokken voelen?

En neerbuigend naar de oudere generatie. Alsof oudere werknemers niets weten en niets kunnen.  Zonder mezelf op de borst te slaan, ik ben met sommige dingen als oudere handiger dan veel jongeren. Moest laatst in de metro een jongere helpen een OV-app op zn telefoon te zetten.  En mn algemene ontwikkeling is breder dan die van mn universitair opgeleide neven en nichten.

kerstbeer schreef op 10-01-2025 om 18:14:

[..]

Dan ben ik kennelijk een uitzondering. 

Bellebelle schreef op 15-01-2025 om 14:36:

[..]

Dan ben ik kennelijk een uitzondering.

Dat denk ik wel ja

Broodjebrie schreef op 15-01-2025 om 14:49:

[..]

Dat denk ik wel ja

Ik ga mijn conversatie gewoontes en manieren meteen aanpassen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.