Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Irritante reclames waardoor je een baksteen door de buis wil slingeren

lientje69 schreef op 28-10-2024 om 06:41:

Reclame voor het tv-programma Muscles and brains. Sterke stoere mannen met slimme vrouwen die samen opdrachten moeten uitvoeren. De mannen dus voor de krachtopdrachten en de vrouwen voor de puzzels zeg maar. Zo stereotyp weer

Ik heb daar de eerste aflevering van gezien. Er werd daar heel stoer gedaan over het iq van de dames, maar ik vond dat niet extreem hoog. De quizvragen die ze moesten beantwoorden waren ook niet echt lastig ofzo. Puntje bij paaltje is het een programma, waarbij duos in een soort container kamer slapen, andere duos weg moeten sturen, bondjes etc. 

Mugske schreef op 22-11-2024 om 08:28:

[..]

Ik heb daar de eerste aflevering van gezien. Er werd daar heel stoer gedaan over het iq van de dames, maar ik vond dat niet extreem hoog. De quizvragen die ze moesten beantwoorden waren ook niet echt lastig ofzo. Puntje bij paaltje is het een programma, waarbij duos in een soort container kamer slapen, andere duos weg moeten sturen, bondjes etc.

Ik kijk dat soort programma's  niet eens. Zonde van mijn tijd en totaal niet boeiend.  Net zoals LLDL en andere datingshit.  Man vindt dat wel leuk dus die kijkt soms maar ik erger me dood aan het gedrag van de deelnemers. 

Naminokurashi schreef op 18-11-2024 om 18:03:

Echt reclame is het niet, maar dat gezeur van All you need is love. Niemand mag alleen zijn met Kerst.
De resterende 364 dagen van het jaar mag ik dus wel alleen zijn? Dat is geen probleem van die zeikerd van een Robert ten Brink?

iets over voetbal, met een jankstem die juichend zingt liefde, alles is liefde.
Ik zap weg, alle haren gaan rechtop staan bbrrr

Die mensen van huppeldepup, Weet niet meer waarvan maar samen zorgen ze voor een beter klimaat, natuur en meer van dat moois omdat ze bij een of andere energiemaatschappij zijn 

Naminokurashi schreef op 22-11-2024 om 13:32:

[..]

????

Je reactie is zo lekker ironisch.  ( en waar )  En daardoor grappig.

Denk ik tenminste dat ze dat bedoelt. Ik moest nl ook lachen  om je reactie. Het is idd een stomme  reclame.

nlies schreef op 22-11-2024 om 13:48:

Die mensen van huppeldepup, Weet niet meer waarvan maar samen zorgen ze voor een beter klimaat, natuur en meer van dat moois omdat ze bij een of andere energiemaatschappij zijn

Vattenfall? Met dat gezeik over fosielvrij of weet ik veel wat...
Ik vind verder tegenwoordig heel veel reclames irritant...bijv. Alles wat betreft Black Friday, Haribo, die van Hema met die irritante gast, Flowerfarm, enzovoort.

lientje69 schreef op 22-11-2024 om 14:00:

[..]

Je reactie is zo lekker ironisch. ( en waar ) En daardoor grappig.

Denk ik tenminste dat ze dat bedoelt. Ik moest nl ook lachen om je reactie. Het is idd een stomme reclame.

Precies, dat bedoelde ik.

De reclames voor Flower Farm zonder palmolie vind ik zo cliché. In dit soort reclames worden vrouwen altijd uitgebeeld met wapperende haren, zwierige jurken en blote voeten. Als er een man was gebruikt zou deze ongetwijfeld geitenwollen sokken dragen. Denken ze echt dat iedereen die aan het milieu denkt er altijd zo bij loopt?

MissHolmes schreef op 22-11-2024 om 14:50:

[..]

Ik vind verder tegenwoordig heel veel reclames irritant...bijv. Alles wat betreft Black Friday, Haribo, die van Hema met die irritante gast, Flowerfarm, enzovoort.

Ooow Haribo ja! Infantiel gewoon.

De reclame van Amazon op de radio. Hele tijd oeh wow. God wat irritant. 

Grindelwald schreef op 25-11-2024 om 15:31:

De reclame van Amazon op de radio. Hele tijd oeh wow. God wat irritant.

Ja die wilde ik ook noemen. Vreselijke reclame 

MissHolmes schreef op 22-11-2024 om 14:50:

[..]

Nee volgens mij niet, maar ik zie hem gelukkig niet meer, dus kan t nu niet vertellen

Dat schreeuwende mens van Paradontax is ook weer terug.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.