Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Ik vertrek XL

Ik vertrek XL
De uitzendingen/ verhalen gaan over:

Rinse en Francine ruilen Nederland in het voor het altijd zonnige Bonaire šŸ‡§šŸ‡¶
Samen met hun zoon Jan, zijn vriendin Fabienne en bevriende aannemers Oscar en Vanessa, bouwen zij vakantie appartementen van de grond af aan. Alleen gaat alles op Bonaire er net even anders aan toe dan in Nederland.

ItaliĆ« fanaten Hans, Marja, Renzo, Ada en Wim besluiten samen hun droom waar te maken; de Italiaanse streek Friuli op de kaart zetten. Dit doen zij door ā€œ een pand met potentieā€ om te bouwen tot groepsaccomodatie. Of het pand potentie heeft moet nog blijken.

Zaterdag avond 20:28 uur
NPO 1
6 Ā afleveringen



https://m.youtube.com/watch?v=BeYso0AArp0


MidasWolf

MidasWolf

26-08-2022 om 19:54 Topicstarter

Ben benieuwd lijkt mij leuk om te volgen, bonte gezelschappen zo te zien, dat zijn flinke klussen die ze aangaan wat ik zo kan zien.

Dat wordt leuk, ik kijk met je meeĀ šŸ˜Ž.

MidasWolf

MidasWolf

26-08-2022 om 20:53 Topicstarter

In september ben ik wel deels op vakantie dan wordt meeschrijven wellicht wat lastiger, het topic kan gewoon doorgaan natuurlijkĀ 

Ik heb de eerste aflevering al gezien op NPO plus. Ik vind het wel een leuk format op zich. Ook al blijf ik een aflevering waar je Ć©Ć©n gezin volgt ook altijd leuk vinden. Ik zal verder niet spoileren maar het had weer een heerlijke ā€œik vertrekā€ vibe šŸ˜

Ik heb recent ook dit afleveringen gezien dat ze bij elkaar op bezoek gaan. Wel leuk op zich maar vond de afleveringen erg wisselend. Het normale format vind ik toch het leukste.

MidasWolf

MidasWolf

26-08-2022 om 21:26 Topicstarter

Madamecannibale schreef op 26-08-2022 om 21:17:

Ik heb de eerste aflevering al gezien op NPO plus. Ik vind het wel een leuk format op zich. Ook al blijf ik een aflevering waar je Ć©Ć©n gezin volgt ook altijd leuk vinden. Ik zal verder niet spoileren maar het had weer een heerlijke ā€œik vertrekā€ vibe šŸ˜

Ik heb recent ook dit afleveringen gezien dat ze bij elkaar op bezoek gaan. Wel leuk op zich maar vond de afleveringen erg wisselend. Het normale format vind ik toch het leukste.

Dat ben ik met je eens, nu vind ik dit leuk voor de afwisseling dat ze dit seizoen meer afleveringen aan twee groepen mensen besteden. Met het ā€œbij elkaar op bezoek gaanā€ vond ik het wisselend, de twee mannen die van Spanje naar Slowakije gingen vond ik het leukst.Ā 

Ik hoop wel dat ze ook reguliere ā€œ ik vertrekā€ afleveringen blijven maken.Ā 
In hoeverre het regulier kan natuurlijkĀ 

Leuk! Even een berichtje zodat dit in mijn lijst komt en ik het niet vergeet.

Bedankt voor de tip. Ik ga ook kijken.

MidasWolf schreef op 26-08-2022 om 21:26:

[..]

Dat ben ik met je eens, nu vind ik dit leuk voor de afwisseling dat ze dit seizoen meer afleveringen aan twee groepen mensen besteden. Met het ā€œbij elkaar op bezoek gaanā€ vond ik het wisselend, de twee mannen die van Spanje naar Slowakije gingen vond ik het leukst.

Ik hoop wel dat ze ook reguliere ā€œ ik vertrekā€ afleveringen blijven maken.
In hoeverre het regulier kan natuurlijk

O die twee uit Spanje heb ik me ook rot om gelachen. .Ā 

De mooiste IK VERTREK vind ik altijd nog een stel dat naar Spanje vertrok en voor heel weinig een prachtig huis kocht. Zo goedkoop, hoe kon het.
En toen ging het een keer heel hard regenen en toen bleek het een kartonnen huis te zijn..... KĆ³stelijk.Ā 

Ah, heerlijk. Vanavond laat iets leuks om terug te kijken. šŸ˜„

MidasWolf

MidasWolf

27-08-2022 om 20:29 Topicstarter

Leuk om weer te zien, blijft leuk

Beterlaat2021! schreef op 27-08-2022 om 19:26:

De mooiste IK VERTREK vind ik altijd nog een stel dat naar Spanje vertrok en voor heel weinig een prachtig huis kocht. Zo goedkoop, hoe kon het.
En toen ging het een keer heel hard regenen en toen bleek het een kartonnen huis te zijn..... KĆ³stelijk.

Deze mensen waren ook bij die specials waarbij ze bij elkaar op visite gingen. Zij gingen op bezoek bij die familie in Oostenrijk waarvan die vrouw toen heel jong overleed.

MidasWolf schreef op 26-08-2022 om 21:26:

[..]

Dat ben ik met je eens, nu vind ik dit leuk voor de afwisseling dat ze dit seizoen meer afleveringen aan twee groepen mensen besteden. Met het ā€œbij elkaar op bezoek gaanā€ vond ik het wisselend, de twee mannen die van Spanje naar Slowakije gingen vond ik het leukst.

Ik hoop wel dat ze ook reguliere ā€œ ik vertrekā€ afleveringen blijven maken.
In hoeverre het regulier kan natuurlijk

Die Spanje/Slowakije aflevering vond ik ook de mooiste. Die Slowakije mensen en hun nudistencamping waren mij ook altijd wel bijgebleven.

MidasWolf

MidasWolf

27-08-2022 om 20:34 Topicstarter

Madamecannibale schreef op 27-08-2022 om 20:33:

[..]

Deze mensen waren ook bij die specials waarbij ze bij elkaar op visite gingen. Zij gingen op bezoek bij die familie in Oostenrijk waarvan die vrouw toen heel jong overleed.

Dat vond ik een van de mooiste ā€œik vetrekā€ afleveringen mede omdat die man toch de kracht had om door te gaan met jonge kinderen. En het uiteindelijke resultaat was echt mooi.

MidasWolf

MidasWolf

27-08-2022 om 20:37 Topicstarter

Dit klinkt als twee zeer grote verbouwingen die ze gaan doen, netjes dat ze het aangaan het zal denk ik echt een flinke klus worden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.