Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

16-07-2021 om 12:58

Ik beken

Het is heel erg maar ik ben uitgekeken op Netflix. Nou ja er zijn wel wat dingen die ik niet gezien heb maar voor de rest is Netflix uitgeplozen. En nu? Ik schaam me hoor maar ik hou van series en films kijken. 


Oooh ik dacht dat ik de enige was. Ik heb videoland, Netflix, disney en amazon prime. Ik hoop dat hbo snel naar Nederland komt. Maar nu ben ik een beetje zoekende.. en zit zelfs te overwegen om een vpn te nemen haha. 

Dus je hebt Netflix uit? Ik ben eigenlijk best wel onder de indruk! Toch best een prestatie! 💪

Ik weet gewoon nooit wat ik moet kiezen haha. Ben altijd een uur bezig met zoeken, om uiteindelijk toch maar "gewoon" de tv aan te zetten. 

Is Amazon prime niks voor jou? 

Regendrup. schreef op 16-07-2021 om 13:06:

Ik weet gewoon nooit wat ik moet kiezen haha. Ben altijd een uur bezig met zoeken, om uiteindelijk toch maar "gewoon" de tv aan te zetten.

Oh hier hetzelfde. Maar het scheelt voor mij een beetje sinds ik de netflix topics bijhoud. Daar vind ik altijd wel goede tips.

Je zou een abonnement op Prime kunnen nemen. Kost maar 2,95 per maand en ze hebben ook veel oudere series. Ik werd er lid vanwege Downton Abbey. Door je lidmaatschap worden tevens je bestellingen op Amazon gratis verstuurd, dus het is echt waar voor z'n geld. 

Ik ben ook uitgekeken op Netflix en Videoland . Heb nu sinds vorige week Ziggo Movies en series L ( gratis bij Vodafone abbo ) , eens kijken of dat wat is . Zitten geloof ik ook HBO-series en films bij ...

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

16-07-2021 om 13:38

Hahaha ja ik weet het Pino het is erg. Goede tips van jullie allemaal. 
Ik heb corona gehad dus in quarantaine dus echt niks te doen toen. En nu wil ik wat kijken en niks maar dan ook niks wat ik leuk vind. Videoland hetzelfde maar daar vind ik het aanbod al summier. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

16-07-2021 om 13:39

Wat is VPN dan? 

Hoe kan dat? Waar haal je al die tijd vandaan? 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

16-07-2021 om 13:44

Julali schreef op 16-07-2021 om 13:44:

Hoe kan dat? Waar haal je al die tijd vandaan?

Corona zijn schuld 🙈

Maar er komen toch elke dag dingen bij op Netflix? Je kunt toch nooit alles hebben gezien? Of heb je een hele specifieke smaak?

Nose schreef op 16-07-2021 om 13:44:

[..]

Corona zijn schuld 🙈

Maar dan nog....

Och wel,  verder geen tips. Gewoon tv misschien?

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

16-07-2021 om 13:50

Klopt sommige dingen zijn niet mijn smaak. En gewoon tv....ik vind het niks meer. Op zich soms rijdende rechter of boulevard of ik mis je. Maar dan ben ik er wel 

Natuurlijk hebben mensen Netflix niet uit. maar wel wat ze leuk lijkt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.