Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Hunted

Vanavond start weer een nieuw seizoen van Hunted op NL3 20.30!

Wie kijkt er ook!?
Vorig seizoen was een uitstapje met BN'ers wat ook prima was maar nu weer oud en vertrouwd met gewone Nederlanders.

Ik ben benieuwd hoe de deelnemers het aan gaan pakken deze keer aangezien ze dus al  eerdere seizoenen hebben kunnen kijken naar anderen  


ik ga ook weer kijken. Zal vanavond na het werk zijn dat ik terug kijk 

OrganicDeer76

OrganicDeer76

01-11-2021 om 14:20

Ja leuk!! Het eerste seizoen met die jongen die won en weg vloog met helikopter was echt geweldig! 

Ik ook! Vind het echt leuk. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

01-11-2021 om 14:43

Present! Ik hoop op spannende en hilarische situaties. En ben zeer benieuwd wat voor nieuwe regels (en trucs) ze ditmaal verzonnen hebben.

ja! Ik ga ook kijken. Tot vanavond

Hebben jullie nou niet dat je op een gegeven moment denkt: "ja maar er zit toch ook een cameraploeg bij die zo'n stel filmt op het moment dat ze een bosje induiken. Die cameraploeg moet toch makkelijk te spotten zijn voor de hunters' ?

OrganicDeer76

OrganicDeer76

01-11-2021 om 15:01

Lexus schreef op 01-11-2021 om 15:00:

Hebben jullie nou niet dat je op een gegeven moment denkt: "ja maar er zit toch ook een cameraploeg bij die zo'n stel filmt op het moment dat ze een bosje induiken. Die cameraploeg moet toch makkelijk te spotten zijn voor de hunters' ?

Ja haha dat denk ik idd. En ik denk ook waarom doen jullie dit nou (bijvoorbeeld toch bellen) dat is in andere seizoenen toch ook fout gegaan. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

01-11-2021 om 15:28

Lexus schreef op 01-11-2021 om 15:00:

Hebben jullie nou niet dat je op een gegeven moment denkt: "ja maar er zit toch ook een cameraploeg bij die zo'n stel filmt op het moment dat ze een bosje induiken. Die cameraploeg moet toch makkelijk te spotten zijn voor de hunters' ?

Ik ga ervan uit dat de "vangmomenten" grotendeels in scene gezet zijn. Desalniettemin blijft het heerlijke tv, al was het maar omdat ik regelmatig denk: "ha, dat had ik veel beter gedaan".

haha ja ik blijf toch ook kijken hoor

WorldlyAnteater37

WorldlyAnteater37

01-11-2021 om 16:17

Ik wil ook wel een keer meedoen

Lexus schreef op 01-11-2021 om 15:00:

Hebben jullie nou niet dat je op een gegeven moment denkt: "ja maar er zit toch ook een cameraploeg bij die zo'n stel filmt op het moment dat ze een bosje induiken. Die cameraploeg moet toch makkelijk te spotten zijn voor de hunters' ?

Ja, dat viel me het eerste seizoen al op.   Daarom kijk ik niet meer.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

01-11-2021 om 16:20

Thunderbird schreef op 01-11-2021 om 16:17:

Ik wil ook wel een keer meedoen

Ik ook!

Zou er nu nog steeds niemand een buitenlandse mobiel/simcard geregeld hebben? Dat zou ik namelijk doen als ik van plan ben me op te geven voor dit programma. Gewoon tijdens een vakantie in bijv. Spanje een goedkope mobiel met sim kopen voor een jaar later. 

OrganicDeer76

OrganicDeer76

01-11-2021 om 16:25

redbulletje schreef op 01-11-2021 om 16:22:

Zou er nu nog steeds niemand een buitenlandse mobiel/simcard geregeld hebben? Dat zou ik namelijk doen als ik van plan ben me op te geven voor dit programma. Gewoon tijdens een vakantie in bijv. Spanje een goedkope mobiel met sim kopen voor een jaar later.

Ja en niks in je huis achterlaten sowieso wat ergens naar toe kan leiden. En ik zou richting de bossen enz gaan. 

Ik denk dat ik juist in de buurt zou blijven, en van tevoren van allerlei vermommingen in de plafonds van toiletten in openbare gebouwen zou verstoppen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.