Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Het Sinterklaasjournaal

Nog meer liefhebbers hier van het Sinterklaasjournaal? ๐Ÿ˜‡

Ik vind het altijd zo leuk in elkaar gezet, met veel humor voor klein en groot er in verwerkt.ย 


Jaaaa! Ik heb geen kinderen maar het sinterklaas journaal vind ik altijd geweldig ๐Ÿคฃ

Wij hebben gekeken!

Ik heb zelfs een vlaggetje gemaakt.

Ja hier gekeken met onze peuter van 3. Hij is nu oud genoeg om er ook iets van te snappen. De spanning op z'n snoetje.... priceless

Wij hebben ook gekeken. Vorig jaar hebben we het een beetje gevolgd en de intocht gekeken. Dit jaar vieren we eindelijk echt Sinterklaas (peuter is bijna 3), dus nu gaan we het zeker volgen en de intocht kijken. Peuter was wel geboeid, maar ze moet nog even door krijgen hoe het zit met die Pieten en Sinterklaas. Misschien maar eens beginnen met haar Sinterklaas liedjes leren.ย 

zeker, ik kwam thuis van het werk en het eerste wat er gezegd was, dat om 18u de tv aan moest

Biem

Biem

08-11-2021 om 21:57 Topicstarter

Renmuis schreef op 08-11-2021 om 20:28:

Ik heb zelfs een vlaggetje gemaakt.

Ik vond dat nog best lastig netjes in te kleuren ๐Ÿ™ˆ๐Ÿคฃ

Wij kijken ook! Dat vlaggetje was een beetje gedoe. In het weekend gaan we chocolade pepernoten bakken. Dochter van 10 gelooft niet meer, maar is wel zeer bezorgd ineens over bouwbedrijf โ€˜Brokkenmakersโ€™, die de straat eruit gaan halen. ๐Ÿ˜

ik vind die humor, die vooral voor volwassenen is, altijd onbetaalbaar. Geweldig!ย 

Biem schreef op 08-11-2021 om 21:57:

[..]

Ik vond dat nog best lastig netjes in te kleuren ๐Ÿ™ˆ๐Ÿคฃ

Ik ook. Mijn vlaggetje ontstijgt het gemiddelde niveau ook zeker niet, denk ikย 

Klaas Dijkhof als burgemeester. Ik vind het altijd leuk hoe ze allerlei bekende mensen mee krijgen... hij deed het beter dan sommige echte burgemeesters vond ik

Biem

Biem

10-11-2021 om 11:57 Topicstarter

Joszy schreef op 10-11-2021 om 06:46:

Klaas Dijkhof als burgemeester. Ik vind het altijd leuk hoe ze allerlei bekende mensen mee krijgen... hij deed het beter dan sommige echte burgemeesters vond ik

Uit Lazerom hahaha. Ja ook zoals Veldhuis en Kemper als firma Broddelwerk ๐Ÿ˜‰

Biem schreef op 10-11-2021 om 11:57:

[..]

Uit Lazerom hahaha. Ja ook zoals Veldhuis en Kemper als firma Broddelwerk ๐Ÿ˜‰

Daar ken ik ze van! Soms herken ik gezichten maar weet dan niet waarvan. Vooral bij geschminkte pieten.ย 

Wij kijken ook met ons kind. Hij gelooft niet meer, maar zit er wel om te grinniken.ย 

Biem schreef op 10-11-2021 om 11:57:

[..]

Uit Lazerom hahaha. Ja ook zoals Veldhuis en Kemper als firma Broddelwerk ๐Ÿ˜‰

Oh ja, Broddelwerk, dat was het inderdaad. ๐Ÿ˜

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.