Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Het perfecte plaatje

Vandaag de eerste aflevering weer van het Perfecte Plaatje. 

Nog meer liefhebbers? 

RTL4

Perfect2021.jpg



Actrice Georgina Verbaan (Klem!), presentator Frits Sissing (Op Zoek Naar Maria), zanger Jaap Reesema, zangeres Ruth Jacott, acteur Patrick Martens, Bridget Maasland, Juvat Westendorp, oud-voetballer John Heitinga, rapper Donnie én Abbey Hoes gaan uitmaken wíe de beste fotograaf is.


Ik heb even een minuutje gekeken (nav dit topic)
Dat was alles wat ik er van ga zien denk ik 

Ik kijk met je mee. Ik ben benieuwd hoe ze het doen!

oh leuk. Ik ga morgen even terug kijken. Ik hoop dat Bridget er snel uit ligt. Vreselijk figuur vind ik dat. 

Ik kijk ook, al vanaf het eerste seizoen.
Hou ervan om mooie foto’s te zien.

Friezinnetje

Friezinnetje

13-10-2021 om 20:56 Topicstarter

Macoti schreef op 13-10-2021 om 20:56:

Ik kijk ook, al vanaf het eerste seizoen.
Hou ervan om mooie foto’s te zien.

ik heb ook al diverse seizoenen gezien en er zitten idd altijd prachtige foto's bij

Friezinnetje

Friezinnetje

13-10-2021 om 21:01 Topicstarter

nou de foto's van Georgina zijn niet erg duidelijk. 

Heb 'm opgenomen en ga morgen kijken. 
Leuk dat Juvat meedoet, hopelijk komt hij ver. 

Friezinnetje

Friezinnetje

13-10-2021 om 21:37 Topicstarter

geweldig die foto's met de honden. 

Friezinnetje schreef op 13-10-2021 om 21:37:

geweldig die foto's met de honden.

Ja ik zat met een big smiley te kijken. Ik houd van honden ❤️

Ik vind het ook een heerlijk programma! Wat een leuke opdracht met die honden ❤️. Ik heb een zwak voor Patrick, dus ik hoop dat hij er nog een paar afleveringen in zit.

Ja ik! Heerlijk programma. Vond het ook wel leuk dat bij de eerste aflevering er niet meteen iemand uit is. Dat je de deelnemers allemaal ietsjes beter leert kennen in hun kunnen, voordat er iemand afvalt.

oo dat ga ik morgen terugkijken

Ik heb het middenstuk gemist, de shoot met de honden jammer genoeg, maar het begin en het eind heb ik gezien. De deelnemers dit seizoen vind ik prima te pruimen, ik ben volgens mij een van de weinigen die ook Bridget leuk vind en ik heb stiekem een zwak voor Donnie, maar ik vond ze allemaal leuk om naar te kijken. Ik heb zelf geen talent voor fotograferen, maak zelf alleen kiekjes, en dan nog lelijke ook, die door mijn pubers zuchtend afgekraakt worden (maar hé, waar heb je anders pubers voor!), ik vind foto's al snel mooi. Dus ik vind het ook leuk om het oordeel van de jury te zien, en hoe het beter zou kunnen.

Leuk progamma, de komende weken weer mijn "strijkprogramma". 

Met veel tips en adviezen kan ik zelf ook wat mee.

Yes, zo leuk dat het weer begonnen is! 1 van mijn favoriete programma's   
Ik vond de opdracht met de honden ook zo leuk! En de deelnemers vind ik (tot nu toe) ook prima en nog niemand irritant  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.