Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Het haardvuur op SBS6

Wie kijkt er ook naar het open haardvuur op SBS6?? 

SBS6 heeft vanavond van 18.30-22.30 uur een knapperd haardvuur op de tv. 
Wat vinden jullie er van?? 

*gewoon een flauw topic*


Friezinnetje

Friezinnetje

25-12-2021 om 20:50 Topicstarter

Het is een mooi haardvuur, alleen het brand niet op, dat hout. Dat is wel wat jammer. Ik dacht dat er elke keer wel iemand een nieuw houtblok op zou gooien. 

Zolang het niet van belastinggeld wordt betaald zoals bij de publieke omroep vind ik het prima. 

Friezinnetje

Friezinnetje

25-12-2021 om 20:59 Topicstarter

Lollypopje schreef op 25-12-2021 om 20:56:

je kunt voor de afwisseling ook naar een pannetje ragout kijken

https://www.nu.nl/media/6174624/24kitchen-haakt-in-op-grap-de-speld-en-zendt-met-kerst-pruttelende-ragout-uit.html

haha dat zag ik vanmorgen idd ook al. Dacht dat Rudolf laat was

Friezinnetje schreef op 25-12-2021 om 20:59:

[..]

haha dat zag ik vanmorgen idd ook al. Dacht dat Rudolf laat was

Ik hou wel van dat soort zelfspot. Dat ze het na zo'n grap ook gewoon echt doen.

Ben nu ook wel heel benieuwd naar de kijkcijfers

Friezinnetje

Friezinnetje

25-12-2021 om 21:05 Topicstarter

Lollypopje schreef op 25-12-2021 om 21:01:

[..]

Ik hou wel van dat soort zelfspot. Dat ze het na zo'n grap ook gewoon echt doen.

Ben nu ook wel heel benieuwd naar de kijkcijfers

ja mooi idd

Even gekeken en best leuk als achtergrond. Wel jammer dat er dan weer muziek bij gedraaid wordt. Want met het geluid uit, mis je dan weer de geluiden van het haardvuur.

ja die muziek had voor mij ook niet gehoeven. Of haddan 2 zenders gedaan,met en zonder. Het blok voorin is wel iets donkerder nu dus t brandt heel langzaam op 

Friezinnetje

Friezinnetje

25-12-2021 om 21:24 Topicstarter

Knutselkei schreef op 25-12-2021 om 21:21:

ja die muziek had voor mij ook niet gehoeven. Of haddan 2 zenders gedaan,met en zonder. Het blok voorin is wel iets donkerder nu dus t brandt heel langzaam op

ja zag nu ook dat het iets opbrandt, maar het gaat niet zo snel. 

Friezinnetje schreef op 25-12-2021 om 21:24:

[..]

ja zag nu ook dat het iets opbrandt, maar het gaat niet zo snel.

Wij hadden vroeger op onze tv zo’n (gratis) haardvuur app. Dat stond s avonds ook echt wel gezellig, maar…na verloop van tijd weet je precies hoe de geluidjes gaan en welke plopjes en knettertjes elkaar opvolgen dus toen werd het ronduit irritant.

We hadden vroeger thuis een echte open haard. Heerlijk! De geur, t knappen van het hout wat je soms echt liet schrikken.

Op netflix staan ook een paar haardvuren. Wel rustgevend. Ik zou ook wel graag een aquarium willen. 

Ik vind het pruttelend ragout pannetje ook een topper trouwens!

Ik kijk wel eens op Netflix. Daar is er ook een zonder muziek volgens mij. Ik kijk ook wel eens maar een aquarium op YouTube, dan gaat de muziek uit. Van die elektronische zogenaamde relax-muziek vind ik niks.

Dutchgirly schreef op 25-12-2021 om 21:46:

Op netflix staan ook een paar haardvuren. Wel rustgevend. Ik zou ook wel graag een aquarium willen.

Ik vind het pruttelend ragout pannetje ook een topper trouwens!

Het pruttelend ragoutpannetje! Wat vertel je me nou? Waar is die?


PS mosterd, ik ben helaas te laat 


https://youtu.be/RErR5HaqB7Y

Je kan hem nog gewoon kijken hoor 😁 (het ragoutpannetje)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.