Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Het grote 90 days kletstopic

Gekopieërd van ons oude vertrouwde forum en mag hier zeker niet ontbreken; Het 90days topic!

Alle 90days seizoenen zijn welkom, net als spoilers en gossip.


Ik geef die man wel gelijk dat hij nu zij veilig thuis is er toch maar het beste van maakt in Mexico. Die reis was toch al betaald dus neem hij het er maar van met lekkere cocktails en strand.

Ik denk dat ik de meeste nieuwe deelnemers wel sympathiek vind, maar wat een geklaag van de dames... echt. Julia die niet even kan volhouden totdat er genoeg geld is om naar een mooie woning te verhuizen. Ik begrijp best dat die ouders van Brandon heel erg vervelend zijn, en zij geen zin heeft om die beesten te verzorgen, en alleen maar leuke dingen wil doen, maar blijkbaar begrijpt ze dus niet dat Brandon al heel veel geld heeft uitgegeven om haar naar Amerika te halen en nu wil sparen voor een mooie woning voor hen twee. En Yara die Jovi van het vliegveld gaat halen en meteen al begint te zeuren, ik zou ook niet blij zijn als mijn vriend 's ochtends whiskey zou drinken, maar de hele tijd zeuren. New Orleans is niet goed, ze heeft daar niemand omdat hij vaak weg is voor zijn werk, alsof ze dat niet van te voren wist.

Nathalie is een heel onsympathiek mens. Dat hebben we in de voorgaanse serie al gezien. Gelukkig is Mike sterk genoeg om haar te handelen.

Amira en Andrew vind ik een raar stel. Zij heel verzorgt en hij... en zijn familie...zeg maar precies het tegenovergestelde.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.