Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Het grote 90 days kletstopic

Gekopieërd van ons oude vertrouwde forum en mag hier zeker niet ontbreken; Het 90days topic!

Alle 90days seizoenen zijn welkom, net als spoilers en gossip.


Ik kijk hier ook altijd graag naar dus ik kom gezellig mee kletsen.

Ik heb al eventjes niet gekenen , maar eerder keek ik altijd. Ik ben erbij 😁

Laatste keer dat ik keek was met Big Edd🤣🤣

Wijnglas

Wijnglas

09-07-2021 om 10:58 Topicstarter

Rachel. schreef op 09-07-2021 om 10:55:

Laatste keer dat ik keek was met Big Edd🤣🤣

Die blijft ook maar langskomen in de nieuwe seizoenen. Soort mug waar je niet vanaf komt😂

Er is na het seizoen van big ed alweer een tijdje een nieuw seizoen op vrijdagavond met Rebecca en Zied, Zied is inmiddels in Amerika en Mike en Nathalie worden weer gevolgd maar deze keer in Amerika en nog wat nieuwe stellen.

Ik stoor me zo aan de ouders van Brandon. Ze zijn ouderwets en bemoeien zich echt overal mee. Julia wordt echt doodongelukkig daar als ze nog veel langer bij zijn ouders in moet wonen. Ze mogen niet eens samen slapen.

Wijnglas

Wijnglas

09-07-2021 om 11:21 Topicstarter

Het zijn bijzondere types die ouders van Brandon inderdaad. Ik heb ergens gelezen dat zij actief zijn in de Swingerswereld en ik kan me dat bij hen zó niet voorstellen.

Wijnglas schreef op 09-07-2021 om 10:58:

[..]

Die blijft ook maar langskomen in de nieuwe seizoenen. Soort mug waar je niet vanaf komt😂

Precies! Steeds herhalingen en ik blijf ook nog kijken alsof ik het nooit gezien heb 🤣🤣

Sherry750106 schreef op 09-07-2021 om 11:02:

Er is na het seizoen van big ed alweer een tijdje een nieuw seizoen op vrijdagavond met Rebecca en Zied, Zied is inmiddels in Amerika en Mike en Nathalie worden weer gevolgd maar deze keer in Amerika en nog wat nieuwe stellen.

Ohhh dat heb ik nog niet gezien dat gedeelte waar Zied in Amerika is die moet ik snel kijken!

Weten jullie Colt nog ? Wat een misselijke vent is dat !

Ja, Colt vergeet je niet zo maar en zijn moeder ook niet.

Wijnglas schreef op 09-07-2021 om 11:21:

Het zijn bijzondere types die ouders van Brandon inderdaad. Ik heb ergens gelezen dat zij actief zijn in de Swingerswereld en ik kan me dat bij hen zó niet voorstellen.

o waaat???

Deze mensen die niet willen dat hun volwassen zoon ongetrouwd met zijn vriendin slaapt maar dan zelf wel alle remmen los met swingen?

watertoren schreef op 09-07-2021 om 11:52:

Ja, Colt vergeet je niet zo maar en zijn moeder ook niet.

Precies die moeder was ook erg joh.

PriceyRook54

PriceyRook54

09-07-2021 om 12:30

Waar kijken jullie 90 Days tegenwoordig? Waar ik woon kun je het alleen nog maar betaald zien, via Discovery+ en dat gaat me net een stapje te ver 

Ik kijk gewoon op tv op TLC elke vrijdag.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.