Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland Bakt 2024


MidasWolf schreef op 17-03-2024 om 10:55:

Ik las dat er met kerst een eenmalige special komt van Heel Holland bakt met bekende Nederlanders. Een uitzending met aan het einde een winnaar.
Het is nog ver weg, maar hoop dat het toch een eenmalig iets is. Heel Holland bakt vind ik nu juist mede leuk door dat het met niet bekende Nederlanders is. En de kijkers thuis zijn het ook al gewend.
Verdere details zijn na mijn weten nog niet bekend.

Helemaal eens. Ik zie al die bekende Nederlanders al veel te vaak.

Herfstappeltaart schreef op 17-03-2024 om 11:01:

[..]

Helemaal eens. Ik zie al die bekende Nederlanders al veel te vaak.

Inderdaad zeg. Nu met gewone Nederlanders is het juist zo kneuterig gezellig, dat zou ik graag zo blijven zien. 

Voor mij hoeft het ook niet perse, terwijl ik bijvoorbeeld een “Boerderij van Dorst” waar bekende Nederlanders op bezoek komen juist wel leuk vind. Dat komt ook door Raven zelf en de opzet van het programma.
Wat ik al zei ik hoop dat het een eenmalig iets is.

Heel sneu voor Tim, dat hij net nu zijn (waarschijnlijk) ribben gekneusd had. Je zag dat hij het lastig had. 
Gelukkig kon hij zijn vakmanschap alsnog laten zien.

Met recht een echte spektakel opdracht met 7 uur baktijd. 

Leuk voor Aruna . Gegund 

Had zelf Tim verwacht als winnaar 😀

Roos55 schreef op 17-03-2024 om 21:21:

Leuk voor Aruna . Gegund

Had zelf Tim verwacht als winnaar 😀

Allebei vind ik prima. Was een leuk seizoen met goede diverse opdrachten. 

Ahh, ik had het Tim ook erg gegund! Sneu dat hij er zo aan toe was, net in de finale..

Voor Aruna ook niet fijn met haar vinger 😅 Wel echt een mooie bruidstaart vond ik het

Ik vond het trouwens echt heel lief van Aruna dat ze Tim hielp  Heerlijk programma, jammer dat het alweer afgelopen is..

Friezinnetje

Friezinnetje

17-03-2024 om 21:40 Topicstarter

ik kon het niet zien, ivm verjaardag van mijn vader. Maar vond beide erg goed

Ik vond het echt sneu voor Tim, hij heeft zich door die toerist echt door de twee finaledagen heen moeten worstelen. Hij heeft er niet echt van kunnen genieten. En hij heeft ook niet kunnen maken wat hij van plan was. ik dacht echt dat hij dit seizoen zou winnen.

MidasWolf schreef op 17-03-2024 om 10:55:

Ik las dat er met kerst een eenmalige special komt van Heel Holland bakt met bekende Nederlanders. Een uitzending met aan het einde een winnaar.
Het is nog ver weg, maar hoop dat het toch een eenmalig iets is. Heel Holland bakt vind ik nu juist mede leuk door dat het met niet bekende Nederlanders is. En de kijkers thuis zijn het ook al gewend.
Verdere details zijn na mijn weten nog niet bekend.

Ben het hier wel mee eens. Vind heel Holland bakt ook juist leuk doordat het nog met onbekende nederlanders is. 

Vind het ook wel leuk dat Aruna heeft gewonnen, al had Tim ook b est mogen winnen van mij. Wel sneu inderdaad dat hij het nu zo lastig had en niet helemaal heeft kunnen doen wat hij wilde. Ging wat mij betreft ook wel tussen Tim en Aruna deze finale en gunde ze het beide ook wel om te winnen.

Leuke winnaar en Tim was inderdaad ook een prima winnaar geweest. Janny en Robèrt gaven ook wel aan dat ze eigenlijk heel dicht bij elkaar lagen. Wat een gezondheidspech voor die twee. Knap dat ze toch hebben doorgebakken!

Ik zou graag nog een keer een serie zien met de nummers 1 en 2 van een paar seizoenen tegen elkaar. Een heel holland bakt 2.0

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.