Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland Bakt 2024


Roos55 schreef op 04-03-2024 om 08:50:

[..]

Na de opnames stort de crew zich op de taarten 😀

Das pech mandje weg

Friezinnetje

Friezinnetje

10-03-2024 om 20:36 Topicstarter

Wat een leuke opdracht  en prachtige resultaten. 2 klassiekers combineren tot 1 koek/taartje

De opmerking van Jannie over liefde vinden in Turkije naar Tim toe kon ik niet echt plaatsen. Of ik had iets niet goed gehoord. 

Leuke aflevering 
Ben heel benieuwd

Friezinnetje

Friezinnetje

10-03-2024 om 21:08 Topicstarter

lekkere ontbijtjes 

Rudo gaat er uit denk ik

Ontbijt zag er goed uit.

Net terug gekeken 
Jamer dat Rudo eruit is, maar hij had zijn weekend niet, dus snap het wel.

Dat taartje van Tim, kan zo de winkel in.

Ontbijt van Aruna zag er heel mooi uit.

Ik denk en hoop dat Tim gaat winnen, sympathieke gozer lijkt mij.

MidasWolf schreef op 10-03-2024 om 21:00:

De opmerking van Jannie over liefde vinden in Turkije naar Tim toe kon ik niet echt plaatsen. Of ik had iets niet goed gehoord.

Mijn gedachte was dat je zoiets alleen zegt als je dit al weet. Ze zei iets als: ‘Ik kan me zo voorstellen dat je vaker in Turkije bent geweest vanwege de liefde?’ Dus ik denk dat er al een voorgesprekje is geweest of dat ze dit op de één of andere manier al wist van Tim.

MidasWolf schreef op 10-03-2024 om 21:00:

De opmerking van Jannie over liefde vinden in Turkije naar Tim toe kon ik niet echt plaatsen. Of ik had iets niet goed gehoord.

Mss ook met het idee 'samen ontbijten'. Met je geliefde ontbijt je samen. Waardoor je de ontbijt gewoontes goed leert kennen. Van een weekje all in in Turkije zul je niet per se dusdanig bekend raken met de Turkse ontbijt gewoontes. En Tim is zelf duidelijk niet Turks. 

Meesje schreef op 11-03-2024 om 14:29:

[..]

Mss ook met het idee 'samen ontbijten'. Met je geliefde ontbijt je samen. Waardoor je de ontbijt gewoontes goed leert kennen. Van een weekje all in in Turkije zul je niet per se dusdanig bekend raken met de Turkse ontbijt gewoontes. En Tim is zelf duidelijk niet Turks.

Klopt inderdaad, het was verder prima die opmerking, ik moest alleen even denken of ik dat goed had gehoord. 

Lizzyliz schreef op 11-03-2024 om 13:55:

[..]

Mijn gedachte was dat je zoiets alleen zegt als je dit al weet. Ze zei iets als: ‘Ik kan me zo voorstellen dat je vaker in Turkije bent geweest vanwege de liefde?’ Dus ik denk dat er al een voorgesprekje is geweest of dat ze dit op de één of andere manier al wist van Tim.

Dit kan ook heel goed, wij krijgen natuurlijk enkele fragmenten te zien. 

Ik las dat er met kerst een eenmalige special komt van Heel Holland bakt met bekende Nederlanders. Een uitzending met aan het einde een winnaar.
Het is nog ver weg, maar hoop dat het toch een eenmalig iets is. Heel Holland bakt vind ik nu juist mede leuk door dat het met niet bekende Nederlanders is. En de kijkers thuis zijn het ook al gewend.
Verdere details zijn na mijn weten nog niet bekend.

Het zal gaan tussen Tim en Aruna. Ik heb geen voorkeur, mijn favorieten zijn er al uit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.