Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland Bakt 2023 (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik vond het ook wel mooi dat ze een opdracht ter ere van Martine deden.

Wel bizar om te bedenken dat André het inmiddels langer doet dan zij.

Lollypopje schreef op 19-12-2022 om 11:45:

Ik vond het ook wel mooi dat ze een opdracht ter ere van Martine deden.

Wel bizar om te bedenken dat André het inmiddels langer doet dan zij.

Ja dat vond ik ook wel mooi gedaan zo.

Leuke aflevering met diverse kandidaten. Wel even wennen zo'n eerste aflevering, voor de kandidaten en voor mij 
Ben benieuwd hoe het verder zal gaan. Ik kreeg iig weer zin om te gaan bakken 👩‍🍳

:

Ja, fijn dat er aandacht was voor Martine.

Ze hebben weer veel interessante verschillende persoonlijkheden bij elkaar gevonden. Mogelijke publiekslievelingen, alternatieve types, een klunsje en iemand om je aan te ergeren.
Niveau lijkt inderdaad niet heel hoog.
Mercedes lijkt me type 'influencer', ook gezien haar beroep. Misschien doet ze dat al. Lijkt me nu al de like-factor te hebben van de jury, los van het feit dat ze het redelijk goed deed t.o.v. de rest. Maar ik vind haar al wel irritant...
Jan vond ik leuk, was blij dat hij meester bakker werd.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-12-2022 om 20:26

Courage schreef op 19-12-2022 om 18:47:

Ja, fijn dat er aandacht was voor Martine.

Ze hebben weer veel interessante verschillende persoonlijkheden bij elkaar gevonden. Mogelijke publiekslievelingen, alternatieve types, een klunsje en iemand om je aan te ergeren.
Niveau lijkt inderdaad niet heel hoog.
Mercedes lijkt me type 'influencer', ook gezien haar beroep. Misschien doet ze dat al. Lijkt me nu al de like-factor te hebben van de jury, los van het feit dat ze het redelijk goed deed t.o.v. de rest. Maar ik vind haar al wel irritant...
Jan vond ik leuk, was blij dat hij meester bakker werd.

Oh grappig, ik vond Mercedes nou net wel leuk, ik moest om haar lachen. En Jan is idd ook leuk. 

Die vrouw die moest huilen om haar mislukte molenkoekjes zal wel snel weggaan denk ik. 

Ja, ik ga er vanuit dat Mercedes bij wel meer mensen in de smaak zal vallen, maar voorlopig niet bij mij.

Courage schreef op 19-12-2022 om 20:47:

Ja, ik ga er vanuit dat Mercedes bij wel meer mensen in de smaak zal vallen, maar voorlopig niet bij mij.

Bij mij ook niet zolang ze haar haar niet in een staart doet.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-12-2022 om 21:34

Rondstruiner schreef op 19-12-2022 om 21:19:

[..]

Bij mij ook niet zolang ze haar haar niet in een staart doet.

Dat zou beter zijn idd, los haar bij koken en bakken vind ik ook niet kunnen. 

Hè, helemaal vergeten te reageren op de uitzending. Ik vond het weer leuk. De jongen die eruit vloog had ik goed voorspeld, Mercedes kan goed bakken volgens mij maar is mij een te liefjes typje (nee, dat mag ik niet zeggen want ik ken haar niet) (maar toch heb ik voelsprieten voor dit soort types )
Heel mooi dat Martine Bijl ter sprake werd gebracht.

Wat is een 'te liefjes type'? 

Courage schreef op 20-12-2022 om 20:17:

Wat is een 'te liefjes type'?

Hahahahaha ja lastig uit te leggen. Ik heb dat gevoel bij sommige vrouwen. Die gedragen zich dan über lief en dat irriteert mij. Ik hou meer van een beetje stoerder en no nonsense. Maar zoals gezegd: dat mag ik niet vinden want ik ken haar niet.

De types die ik bedoel zijn meestal ook supervrouwelijk gekleed met ruches en frutseltjes enzo. (het slaat nergens op, ik weet het)

Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt, en deels herken ik het. Bij mij zit de irritatie er dan in dat ze zich zelf 'down playen', lieflijker voor doen dan ze zijn, ook minder capabel dan ze daadwerkelijk zijn en vrouwelijke charmes gebruiken om iets te bereiken.

Courage schreef op 21-12-2022 om 16:26:

Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt, en deels herken ik het. Bij mij zit de irritatie er dan in dat ze zich zelf 'down playen', lieflijker voor doen dan ze zijn, ook minder capabel dan ze daadwerkelijk zijn en vrouwelijke charmes gebruiken om iets te bereiken.

Je snapt het 

Friezinnetje

Friezinnetje

26-12-2022 om 11:47 Topicstarter

Iemand de aflevering van gisteren ook gezien? Ga hem zo even terug kijken

Ik moet ook nog terugkijken. Vorige keer vond ik het niveau ook wat lager dan gebruikelijk (leek het), maar dat vind ik eigenlijk veel leuker. Vorig jaar had je voor mijn idee al vrij perfecte bakkers. Dan gaat er niet gruwelijk veel mis en dat is saai om naar te kijken. Daarnaast, nu kan ik me nog inbeelden dat ik daar zelf zou kunnen staan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.