Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Heel Holland Bakt 2023 (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

dat is een bakplaat vol koekdeeg. verdeeld in 6 stukken met elke stuk een andere smaak.  ik had dit recept: https://thebakermama.com/recipes/6-in-1-sheet-pan-cookie-bars/?fbclid=IwAR1GE5C8PnllcCF8q1uIKPdEI3NJZp1BXmfqfQuKerjH7JTG9-0n621BlWQ en dan zelf gevarieerd met de vulling:
- cacao met chocolade stukjes
- kokos
- gevriesdroogde frambozen
- koekkruiden
- chocolade stukjes
- gehakte noten

een volgende keer pak ik denk ook iets met dadels of met cranberries of rozijnen

mikado123 schreef op 18-12-2022 om 14:41:

dat is een bakplaat vol koekdeeg. verdeeld in 6 stukken met elke stuk een andere smaak. ik had dit recept: https://thebakermama.com/recipes/6-in-1-sheet-pan-cookie-bars/?fbclid=IwAR1GE5C8PnllcCF8q1uIKPdEI3NJZp1BXmfqfQuKerjH7JTG9-0n621BlWQ en dan zelf gevarieerd met de vulling:
- cacao met chocolade stukjes
- kokos
- gevriesdroogde frambozen
- koekkruiden
- chocolade stukjes
- gehakte noten

een volgende keer pak ik denk ook iets met dadels of met cranberries of rozijnen

Aha! Dank voor de uitleg.

O dat klinkt tof zeg! En lekker. Ga ik ook eens proberen!

Rondstruiner schreef op 18-12-2022 om 13:55:

[..]

Het was een nieuwe Ik vertrek in Costa Rica, die wil ik wel graag zien. Die twee families vond ik ook minder.

Toch maar Even tot hier dan straks kijken denk ik.

Zeker doen, het was een leuke aflevering weer en de laatste van dit seizoen. In April 2023 komt het vooralsnog tv mocht de datum ongewijzigd blijven.

Ik heb er zin in! Vanochtend op TLC al in de stemming gekomen met Junior Bakingship amerika. Wat leuk om te zien dat de kinderen daar echt alles alleen doen. Ze weten al zoveel over een bakproces  en zijn zo creatief zijn met smaken. Ik kan vanavond zo door  hahahha.

Friezinnetje

Friezinnetje

18-12-2022 om 20:30 Topicstarter

Leuke eerste opdracht. 

Friezinnetje

Friezinnetje

18-12-2022 om 20:36 Topicstarter

ha, de eerste opdracht is altijd leuk, want spanning van iedereen, dus er gaat veel mis

Ik zou toch een poging gedaan hebben om het papier er uit te halen  

En mensen met lang haar zouden dat toch echt vast moeten doen vind ik. Bij een van die vrouwen hangt dat haar zo te slierten boven het eten, kwestie van tijd voor er een haar in het baksel belandt

Leuke aflevering, wel verschil in bakkers! 

Rondstruiner schreef op 18-12-2022 om 20:40:

En mensen met lang haar zouden dat toch echt vast moeten doen vind ik. Bij een van die vrouwen hangt dat haar zo te slierten boven het eten, kwestie van tijd voor er een haar in het baksel belandt

Dat dacht ik ook ja! Bij professionals is dat volgens mij ook verplicht.

Heb weer genoten van de eerste aflevering! Wel weer even wennen aan de nieuwe kandidaten.

Had de meesterbakker en afvaller goed geraden.

Ligt het aan mij of is het niveau heel laag dit seizoen? Normaal heb ik wel een paar favorieten vanaf de eerste aflevering maar ik kan nu echt niet kiezen.

Friezinnetje

Friezinnetje

18-12-2022 om 21:55 Topicstarter

Sherlock schreef op 18-12-2022 om 21:52:

Ligt het aan mij of is het niveau heel laag dit seizoen? Normaal heb ik wel een paar favorieten vanaf de eerste aflevering maar ik kan nu echt niet kiezen.

eerste aflevering is altijd wat lastig. Spanning, camera's, gewenning. 

Sherlock schreef op 18-12-2022 om 21:52:

Ligt het aan mij of is het niveau heel laag dit seizoen? Normaal heb ik wel een paar favorieten vanaf de eerste aflevering maar ik kan nu echt niet kiezen.

Beetje te vroeg om te zeggen, misschien waren het zenuwen. Maar er was wel veel niet gaar....

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-12-2022 om 10:20

Sherlock schreef op 18-12-2022 om 21:52:

Ligt het aan mij of is het niveau heel laag dit seizoen? Normaal heb ik wel een paar favorieten vanaf de eerste aflevering maar ik kan nu echt niet kiezen.

Dat idee had ik eigenlijk ook wel, ze waren allemaal nogal klunzig   

  Hopelijk trekt dat bij volgende aflevering, als ze wat meer gewend zijn aan alles. 

Vond het ook weer leuk om te kijken. Had idd ook wel het idee dat het niveau nog niet zo hoog was. Had in eerdere seizoenen ook wel sneller een idee van wie er wel ver zou komen, nu nog niet. Zou goed kunnen dat de spanning bij zo'n eerste aflevering ook nog meespeelt. Dus hoop ook dat dat komende aflevering iets meer is bijgetrokken. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.