Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

HBO MAX

Gisteren is HBO Max van start gegaan. Ik heb me meteen aangemeld. Ik wil bijvoorbeeld The Gilded Age en het nieuwe seizoen van In Treatment heel graag zien. Ik heb veel HBO series al gezien en vind ze heel goed, zoals The Wire, The Sopranos en Six Feet Under. Nemen jullie ook een abonnement? Heb je kijktips? Laat het weten. Geen spoilers! 


Mija

Mija

10-03-2022 om 09:14 Topicstarter

En dan een aanvulling: als je deze maand een abonnement neemt, krijg je levenslang 50% korting. Maar let op: eenmaal aangemeld kun je je abonnement niet meer wijzigen, dan vervalt de korting. Dat zag ik te laat dus nu zit ik aan het 1 scherm abo vast. Goed opletten bij het kiezen dus! 

hier inmiddels met de fam en al begonnen met mijn lijst te vullen 😁

The Gildef Age, Perry Mason, Euphoria. Chernobyl nog nooit gezien en Six Feet Under maar deels. Ik was op Amazon Supernatural aan het kijken, dus die kan ik ook verder kijken. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

10-03-2022 om 09:24

Ik zit het te overwegen, maar wij hebben inmiddels al 4 of 5 streamingsdiensten.  Eerst maar eens goed gaan kijken wat hbo max te bieden heeft. 

Peen schreef op 10-03-2022 om 09:24:

Ik zit het te overwegen, maar wij hebben inmiddels al 4 of 5 streamingsdiensten. Eerst maar eens goed gaan kijken wat hbo max te bieden heeft.

Dat was mijn twijfel, want heb al Netflix, Disney en Prime, maar toen had mijn zus hem al afgesloten

en ach het is niet alsof ik zoveel omhanden heb 😁

Ik twijfelde heel erg omdat we ook al netflix en videoland hebben. Maar vanwege de aanbieding is de prijs nu erg laag. We hebben ook nog 2 vrienden gevonden om mee te delen. Dus nu is het iets meer dan een euro per maand. Dus sinds gisterenavond heb ik het! Ik heb zin in 'And just like that' het vervolg op SATC. SATC, Game of Thrones en Gossip Girl heb ik op dvd en natuurlijk mijn alltime favoriet Smallville is ook een aanrader.

Andere aanraders zijn welkom! 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

10-03-2022 om 09:31

Lollypopje schreef op 10-03-2022 om 09:26:

[..]

Dat was mijn twijfel, want heb al Netflix, Disney en Prime, maar toen had mijn zus hem al afgesloten

en ach het is niet alsof ik zoveel omhanden heb 😁

ik ook niet. Bankhangen is mijn tijdverdrijf tegenwoordig. 

Wat dat betreft is het wel wat, maar misschien doe ik toch liever Prime. Ik ga ze vergelijken. 

Peen schreef op 10-03-2022 om 09:31:

[..]

ik ook niet. Bankhangen is mijn tijdverdrijf tegenwoordig.

Wat dat betreft is het wel wat, maar misschien doe ik toch liever Prime. Ik ga ze vergelijken.

Prime is sowieso maar 3 euro. Nadeel van hbo is als je later afsluit het het daarna het dubbele is. Dus je kunt ook met hbo beginnen en als je die zat bent Prime.

Nee, ik heb al streamingdiensten. Maar wellicht als er een heel goeie serie op komt die ik graag wil zien dat ik een keer een tijdelijk abonnement neem. Wat heeft HBO recent eigenlijk uitgebracht? En wat is de kwaliteit daarvan? Moet zeggen dat ik op dit moment de recente Amerikaanse series niet geweldig vind door de overdreven wokebingo. 

Even volgen dit topic. Ik denk dat wij het vanavond afsluiten en Prime opzeggen. We hebben ook al Netflix en Disney+, maar die ga ik niet weg doen.

Ik zou zelf niet zo snel een abonnement nemen. Ik beschik namelijk al over Netflix, Videoland, Prime, NLZIET en Disney+

Maar zoon is een echte serie- en filmgek en ik mag op zijn account kijken

Je kunt geen lijst aanklikken met wat er op staat. Is het nu de originele Gossip Girl of die remake? 

Via https://www.streamwijzer.nl/hbo-max-aanbod/ kun je kijken wat er op staat.

redbulletje schreef op 10-03-2022 om 10:16:

Je kunt geen lijst aanklikken met wat er op staat. Is het nu de originele Gossip Girl of die remake?

Beiden staan er op.

je kunt trouwens de app downloaden en bekijken zonder abonnement. Je kunt alleen niks afspelen. Super handig als je wilt zien wat er op staat.

Mija schreef op 10-03-2022 om 09:14:

En dan een aanvulling: als je deze maand een abonnement neemt, krijg je levenslang 50% korting. Maar let op: eenmaal aangemeld kun je je abonnement niet meer wijzigen, dan vervalt de korting. Dat zag ik te laat dus nu zit ik aan het 1 scherm abo vast. Goed opletten bij het kiezen dus!

Ik heb gisteren volgens mij op hun site gelezen dat je voor eind maart nog kan switchen tussen abonnementen zonder de korting te verliezen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.