Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Harry en Meghan vervolg deel 7


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophieHowl

SophieHowl

01-12-2022 om 19:57 Topicstarter

Fleurtje_5 schreef op 01-12-2022 om 19:40:

[..]

Hele mooie foto links.

Foto rechts vind ik nepperig

Over nepperig gesproken: als ik naar de trailer kijk en de foto’s, bijvoorbeeld van een huilende Meghan, vraag ik me af in hoeverre dit allemaal oprecht is; vooral gezien het feit dat er dus een camera-ploeg staat te filmen. 
Die ploeg is natuurlijk niet 24-7 aanwezig, maar wel toevallig op emotionele momenten?
Daarnaast; ik stel me zo voor dat je emoties juist inhoudt op momenten dat die camera aanwezig is? Of dat je dan de kamer verlaat en een rustig plekje buiten beeld zoekt?

Ik ga de documentaire tzt kijken, dus misschien moet ik mijn voorbarige mening dan bijstellen, maar mijn eerste indruk is dat de documentaire erg dramatisch overkomt.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

01-12-2022 om 20:10

Emotie verkoopt. En daar zal het Netflix in de eerste plaats om te doen zijn. Ik blijf het bizar vinden dat je een familieruzie zo publiekelijk uitmelkt. Wat win je daar nu mee? Het zal niet bepaald helpen om de relatie ooit nog enigszins te herstellen. Is geld (en status) dan zo belangrijk voor hen?

SophieHowl schreef op 01-12-2022 om 19:57:

[..]

Over nepperig gesproken: als ik naar de trailer kijk en de foto’s, bijvoorbeeld van een huilende Meghan, vraag ik me af in hoeverre dit allemaal oprecht is; vooral gezien het feit dat er dus een camera-ploeg staat te filmen.
Die ploeg is natuurlijk niet 24-7 aanwezig, maar wel toevallig op emotionele momenten?
Daarnaast; ik stel me zo voor dat je emoties juist inhoudt op momenten dat die camera aanwezig is? Of dat je dan de kamer verlaat en een rustig plekje buiten beeld zoekt?

Ik ga de documentaire tzt kijken, dus misschien moet ik mijn voorbarige mening dan bijstellen, maar mijn eerste indruk is dat de documentaire erg dramatisch overkomt.

NINTCHDBPICT000779711682.jpg?strip=all&w=960

Deze foto dus. Die wou ik niet eens aanhalen want die foto is zó onecht én zo ongepast. Ik vind het zelfs vals om mensen dit toneeltje voor te spelen en hen te willen laten geloven dat het echt is. Als ze nu nog verdriet heeft in die miljoenen villa ver weg in Amerika, met een rijkdom, want gezonde kindjes is een zegen. Met absurd veel luxe, kleding, schoeisel, handtassen en prullaria, met het ene boek na het andere interview of optreden, dan ligt dat niet aan de koninklijke familie in Engeland, maar daar word het wel op gegooid.

Want ze zal "behind closed doors" niet het leven met Harry bedoelen.

Je hebt helemaal gelijk. Ik vind dat ook. Als iemand werkelijk zo op de bank zit, heeft diegene een luisterend oor nodig, een hand op de schouder, dan is het zwaar ongepast om dat te fotograferen én te openbaren. Dus nee ik geloof dat M veel harder is dan dat ze op deze foto wil laten zien.

Koning Charles vind het zelfs te ver gaan als foto's, in de media verschijnen, van het verdriet van de familieleden (op de begrafenis van de queen). Hij vroeg om die niet te plaatsen vanwege privacy terwijl verdriet op een begrafenis natuurlijk is.

Coreopsis schreef op 01-12-2022 om 20:10:

Emotie verkoopt. En daar zal het Netflix in de eerste plaats om te doen zijn. Ik blijf het bizar vinden dat je een familieruzie zo publiekelijk uitmelkt. Wat win je daar nu mee? Het zal niet bepaald helpen om de relatie ooit nog enigszins te herstellen. Is geld (en status) dan zo belangrijk voor hen?

Dat. Dit paar heeft geld nodig. Zeker nu Charles een groot deel van zijn prive inkomen kwijt is omdat dit doorgezet is naar William na het overlijden van de Queen. William gaat Harry natuurlijk niet sponsoren zoals Charles dat deed.

En wat ik nog steeds niet begrijp, ze wilden een meer prive leven buiten de spotlights en dan ga je dit doen? Het was en is ze alleen om geld te doen want niet bereidt hun über luxe leven op te geven.

SophieHowl schreef op 01-12-2022 om 19:57:

[..]

Over nepperig gesproken: als ik naar de trailer kijk en de foto’s, bijvoorbeeld van een huilende Meghan, vraag ik me af in hoeverre dit allemaal oprecht is; vooral gezien het feit dat er dus een camera-ploeg staat te filmen.
Die ploeg is natuurlijk niet 24-7 aanwezig, maar wel toevallig op emotionele momenten?
Daarnaast; ik stel me zo voor dat je emoties juist inhoudt op momenten dat die camera aanwezig is? Of dat je dan de kamer verlaat en een rustig plekje buiten beeld zoekt?

Ik ga de documentaire tzt kijken, dus misschien moet ik mijn voorbarige mening dan bijstellen, maar mijn eerste indruk is dat de documentaire erg dramatisch overkomt.

Die trailer komt ook net uit als William en Catherine in Boston zijn. Op die manier valt het woord “rivalen” natuurlijk extra op. 

Vuil PR-spelletje van Netflix? Van Harry en Meghan? Van de bladen?

SophieHowl

SophieHowl

02-12-2022 om 11:17 Topicstarter

Ysenda schreef op 02-12-2022 om 09:10:

[..]

Dat. Dit paar heeft geld nodig. Zeker nu Charles een groot deel van zijn prive inkomen kwijt is omdat dit doorgezet is naar William na het overlijden van de Queen. William gaat Harry natuurlijk niet sponsoren zoals Charles dat deed.

En wat ik nog steeds niet begrijp, ze wilden een meer prive leven buiten de spotlights en dan ga je dit doen? Het was en is ze alleen om geld te doen want niet bereidt hun über luxe leven op te geven.

Zeker weten dat dit strategie van Netflix is, en de bladen zijn Netflix daarvoor dankbaar.

Naar verluid wilden Harry en Meghan de documentaire pas volgend jaar laten uitzenden, maar ze vonden geen gehoor bij Netflix.

Taz over de vragen naar afkomst:


https://youtu.be/W7QNnEsmPk8

Taz over de tegenstelling Sussex versus Wales:

https://youtu.be/u-hE2Ep-j78

SophieHowl

SophieHowl

03-12-2022 om 06:11 Topicstarter

In de laatste maanden voor Elizabeth’s overlijden, heeft Harry haar “gebombardeerd” met telefoontjes. Elizabeth sprak altijd graag met haar kleinzoon, zeggen bronnen.
Harry vroeg zijn oma ook om geld. Toen de koningin reageerde met:”Waarom vraag je je vader niet?”, antwoordde Harry dat Charles de telefoon niet meer opnam.
Elizabeth heeft Charles ook gevraagd waarom hij wel emails maar geen telefoontjes van Harry beantwoordde. “Omdat ik geen bank ben”, schijnt Charles te hebben gezegd.
Charles heeft het afgelopen jaar geen financiële ondersteuning gegeven aan Harry.

https://www.thesun.co.uk/fabulous/20633473/queen-broker-peace-deal-prince-harry/

SophieHowl schreef op 01-12-2022 om 19:57:

[..]

Over nepperig gesproken: als ik naar de trailer kijk en de foto’s, bijvoorbeeld van een huilende Meghan, vraag ik me af in hoeverre dit allemaal oprecht is; vooral gezien het feit dat er dus een camera-ploeg staat te filmen.

Zou me niet verbazen als ze daar helemaal niet zit te huilen. Dat is natuurlijk wel wat ze ons willen laten geloven voor dit moment.
Straks blijkt dat ze daar gewoon zit te schaterlachen.

Ik kan me sowieso niet voorstellen dat het allemaal oprecht is. Meghan weet als actrice precies hoe ze zich moet gedragen bij draaiende camera’s.

SophieHowl schreef op 03-12-2022 om 06:11:

In de laatste maanden voor Elizabeth’s overlijden, heeft Harry haar “gebombardeerd” met telefoontjes. Elizabeth sprak altijd graag met haar kleinzoon, zeggen bronnen.
Harry vroeg zijn oma ook om geld. Toen de koningin reageerde met:”Waarom vraag je je vader niet?”, antwoordde Harry dat Charles de telefoon niet meer opnam.
Elizabeth heeft Charles ook gevraagd waarom hij wel emails maar geen telefoontjes van Harry beantwoordde. “Omdat ik geen bank ben”, schijnt Charles te hebben gezegd.
Charles heeft het afgelopen jaar geen financiële ondersteuning gegeven aan Harry.

https://www.thesun.co.uk/fabulous/20633473/queen-broker-peace-deal-prince-harry/

De geruchten dat ze financiële problemen hebben lijken hierdoor bevestigd te worden. 

Hamer schreef op 03-12-2022 om 19:30:

[..]

De geruchten dat ze financiële problemen hebben lijken hierdoor bevestigd te worden.

Tja, hij moet dat luxe-leven in Amerika natuurlijk ergens van betalen ...

Hij rent zelf weg uit Engeland, doet afstand, ... en vervolgens schrikt hij dat hij dan ook maar zijn eigen financiële boontjes moet doppen? Slechte financieel adviseur dat hij heeft gehad wat zo'n American dream en "als prins loskomen uit de familie" hem ging kosten  .

Marty1984 schreef op 03-12-2022 om 19:53:

[..]

Tja, hij moet dat luxe-leven in Amerika natuurlijk ergens van betalen ...

Hij rent zelf weg uit Engeland, doet afstand, ... en vervolgens schrikt hij dat hij dan ook maar zijn eigen financiële boontjes moet doppen? Slechte financieel adviseur dat hij heeft gehad wat zo'n American dream en "als prins loskomen uit de familie" hem ging kosten .

Volgens mij zijn het vooral de kosten voor beveiliging die erin hakken. Ik vind het niet terecht dat hij daar nu zelf voor moet zorgen. Zoals ik in dit topic al eerder schreef: hij is en blijft de zoon van het Britse staatshoofd. Of hij nou breekt met de monarchie Of niet. Deze week is nog gebleken dat de bedreigingen richting Meghan reëel waren. Onterecht dat zij die kosten nu zelf moeten dragen. Ze zijn en blijven directe verwanten van het Britse staatshoofd. 

Harry heeft een kerstfilmpje opgenomen voor Scotty’s little soldiers, in Spider-Man pak. Zie de Daily Mail.

Mick87 schreef op 03-12-2022 om 21:21:

[..]

Volgens mij zijn het vooral de kosten voor beveiliging die erin hakken. Ik vind het niet terecht dat hij daar nu zelf voor moet zorgen. Zoals ik in dit topic al eerder schreef: hij is en blijft de zoon van het Britse staatshoofd. Of hij nou breekt met de monarchie Of niet. Deze week is nog gebleken dat de bedreigingen richting Meghan reëel waren. Onterecht dat zij die kosten nu zelf moeten dragen. Ze zijn en blijven directe verwanten van het Britse staatshoofd.

Prinses Anne en prins Edward krijgen alleen beveiliging mee tijdens officiële gelegenheden, terwijl zij working royals zijn en Anne ooit in een ontvoering zat waarbij geschoten werd en gewonden vielen (alleen weigerde zij naar de ontvoerder te luisteren). Groot-Brittannië moet flink bezuinigen dus worden er door de regering keuzes gemaakt. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.