Media en cultuur
SophieHowl
12-07-2021 om 13:06
Harry en Meghan vervolg deel 7
Hier kunnen we verder praten over ons favoriete koppel, dat nog altijd de headlines haalt, en over de mensen om hen heen.
Laten we ons aan de welbekende forumregels houden
Moderatie-infobericht: In dit topic mag besproken worden wat H&M zelf naar buiten brengen. Berichten uit sensatiezoekende en onbetrouwbare platforms als The Sun, Daily Mail en Daily Express en andere nare speculaties uit het roddelcircuit, blijven vanaf nu achterwege. Ook het gekat naar elkaar moet stoppen. Als dit niet mogelijk blijkt zullen (topic)bans uitgedeeld worden.
Hamer
08-09-2022 om 17:50
SophieHowl schreef op 08-09-2022 om 17:46:
Blijkbaar reist Meghan niet mee met Harry naar Balmoral.
Elizabeth’s kinderen zijn aanwezig of in aantocht, met hun echtgenoten.
William komt, hij is natuurlijk tweede in de lijn van troonopvolging.
Harry is, net als Charles, William en Andrew, Counsellor of State, naast het feit dat hij de zoon is van de toekomstige monarch,
Gelijkertijd
SophieHowl
08-09-2022 om 18:06
Hamer schreef op 08-09-2022 om 17:50:
[..]
Gelijkertijd
![]()
Zou het feit dat alle vier Counsellors of State in Balmoral zijn of daarheen reizen, erop duiden dat zij misschien nu taken van de koningin waarnemen daar zij ziek is , het doel van deze functie?
JaneEyre
08-09-2022 om 18:18
Ik lees overal op het internet dat Meghan naar Balmoral zou zijn, maar ik kan me het niet indenken. Het is niet alsof er niets aan is gebeurd.
Hopelijk kan The QUeen goed afscheid nemen van haar kinderen en kleinkinderen.
SophieHowl
08-09-2022 om 18:22
JaneEyre schreef op 08-09-2022 om 18:18:
Ik lees overal op het internet dat Meghan naar Balmoral zou zijn, maar ik kan me het niet indenken. Het is niet alsof er niets aan is gebeurd.
Meghan blijft in Londen.
Harry en Meghan zouden vanavond on Londen bij de WellChild Award ceremonie aanwezig zijn, maar dit hebben zij uiteraard afgezegd.
ShowyHummingbird30
08-09-2022 om 18:23
JaneEyre schreef op 08-09-2022 om 18:18:
Juist niet toch? Zowel Kate als Meghan zijn achtergebleven. Ik denk dat dat gezien de gespannen verhoudingen wel zo verstandig is - wat dat betreft kwam het misschien wel " goed" uit dat Kate vanwege de kinderen thuis blijft. Dat geeft Meghan de mogelijkheid om zonder (echt of ingebeeld) gezichtsverlies ook niet te gaan.
JaneEyre
08-09-2022 om 18:29
De kinderen van Kate en William hebben vandaag natuurlijk hun eerste schooldag gehad.
Met 96 ben je waarschijnlijk niet in een mum van tijd weer op de been, maar ik zou het zo erg vinden als The Queen overlijdt. Ik vind haar geweldig en ze heeft een prachtige carriere erop zitten.
SophieHowl
08-09-2022 om 18:31

William aan het stuur, Andrew naast hem en Edward en Sophie op de achterbank. toen zij aankwamen bij Balmoral na een autorit vanaf Aberdeen Airport.
Charles was eerder vertrokken, met een hoop papierwerk zo te zien:

SophieHowl
08-09-2022 om 18:38
Coreopsis schreef op 08-09-2022 om 18:23:
[..]
Juist niet toch? Zowel Kate als Meghan zijn achtergebleven. Ik denk dat dat gezien de gespannen verhoudingen wel zo verstandig is - wat dat betreft kwam het misschien wel " goed" uit dat Kate vanwege de kinderen thuis blijft. Dat geeft Meghan de mogelijkheid om zonder (echt of ingebeeld) gezichtsverlies ook niet te gaan.
Dat kan, ik heb nog niet gehoord dat er kleinkinderen aanwezig zijn, anders dan William en Harry (nog onderweg).
Dus mogelijk is Catherine niet alleen thuisgebleven om de kinderen op te halen (heeft ze zojuist gedaan) maar ook om hen te vertellen wat er te verwachten is. Binnenkort zullen haar ouders de kinderen misschien opvangen, mocht Catherine’s aanwezigheid elders vereist zijn.
Fleurtje_5
08-09-2022 om 19:13
JaneEyre schreef op 08-09-2022 om 18:29:
De kinderen van Kate en William hebben vandaag natuurlijk hun eerste schooldag gehad.
Met 96 ben je waarschijnlijk niet in een mum van tijd weer op de been, maar ik zou het zo erg vinden als The Queen overlijdt. Ik vind haar geweldig en ze heeft een prachtige carriere erop zitten.
Precies dit.
SophieHowl
08-09-2022 om 19:17
Hamer schreef op 08-09-2022 om 19:12:
Volgens Lady C is de koningin vanmiddag al overleden, aan botkanker.
https://youtu.be/YZ3qX2WJw9k
Al was het zo, dan valt het me tegen van lady Campbell om dit nieuws naar buiten te brengen, alvorens Buckingham Palace dit zelf doet.
De BBC verwacht nog een bericht van Buckingham Palace.
Fleurtje_5
08-09-2022 om 19:19
SophieHowl schreef op 08-09-2022 om 19:17:
[..]
Al was het zo, dan valt het me tegen van lady Campbell om dit nieuws naar buiten te brengen, alvorens Buckingham Palace dit zelf doet.
Dat ben ik met je eens.
ShowyHummingbird30
08-09-2022 om 19:20
[..]
Smakeloos om dit soort berichten nu de wereld in te slingeren. Of het nu waar is of niet. Geef de famie tijd en ruimte om zelf te beslissen op welk moment ze naar buiten willen treden.
Hamer
08-09-2022 om 19:20
[..]
Ja ik vind dit ook vreemd.

:quality(50)/cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/c3f28d72-2f6c-11ed-95a0-0255c322e81b.jpg)